Erik de Groen

Wij hebben dankzij het casino een ontzettend leuke avond gehad! De croupiers waren enthousiast en netjes gekleed!

Wouter Damen, Technische Unie

Ik heb in het voortraject een fijn adviesgesprek met Sam gehad. De feest zelf was een groot succes waar het casino een grote rol in heeft gespeeld. Leuke croupiers en alles was keurig verzorgd.... Ik heb in het voortraject een fijn adviesgesprek met Sam gehad. De feest zelf was een groot succes waar het casino een grote rol in heeft gespeeld. Leuke croupiers en alles was keurig verzorgd. Bedankt!

Een tevreden klant

Ik heb Mobiel Casino Nederland gebeld en gesproken met Sam. Hij heeft me goed geadviseerd en zijn offerte was daarnaast goedkoper dan de andere die ik heb ontvangen. Op de avond zelf hebben de... Ik heb Mobiel Casino Nederland gebeld en gesproken met Sam. Hij heeft me goed geadviseerd en zijn offerte was daarnaast goedkoper dan de andere die ik heb ontvangen. Op de avond zelf hebben de croupiers all afspraken meer dan waar gemaakt.Het casino was een hit!

EY

Mobielcasino heeft bijgedragen aan een zeer geslaagd feest. De jongens kwamen op tijd, dachten mee over het feest en de indeling en gingen zelfstandig te werk. Ze legden de spellen goed uit en... Mobielcasino heeft bijgedragen aan een zeer geslaagd feest. De jongens kwamen op tijd, dachten mee over het feest en de indeling en gingen zelfstandig te werk. Ze legden de spellen goed uit en wisten de sfeer positief te beinvloeden. Verder was de voorbereiding van het feest ook goed geregeld, ik kon Sam altijd bereiken met vragen en hij heeft goed meegedacht over de inrichting van het feest. Ik zou MobielCasino zeker aanbevelen.

John en Yvonne v.d. Sar

Afgelopen zaterdag het feestje gevierd ter ere van ons 12 1/2 jarig huwelijk.
We hadden via MCN een roulettetafel en een blackjacktafel geregeld. Het was werkelijk TOP!
Het zag er...
Afgelopen zaterdag het feestje gevierd ter ere van ons 12 1/2 jarig huwelijk.
Het zag er allemaal perfect uit (met mooie decors achter de tafels) en de jongens deden het super! We hebben inmiddels al zoveel complimentjes gehad die we bij deze willen overbrengen. We kunnen MCN bij iedereen van harte aanbevelen!!

Sheraton Amsterdam Airport Hotel

De groupiers waren netjes op tijd en hebben alles snel opgezet. Ze hebben het hartstikke goed gedaan! Ze zagen er professioneel uit en hebben ons feest helemaal afgemaakt! Goede berichten gehoord... De groupiers waren netjes op tijd en hebben alles snel opgezet. Ze hebben het hartstikke goed gedaan! Ze zagen er professioneel uit en hebben ons feest helemaal afgemaakt! Goede berichten gehoord van de gasten!

Folkert Deenik

Goede service, vriendelijk personeel. Wij kijken terug op een mooie avond en zullen het zeker in de toekomst nogmaals doen.

Prestige Drinkservice BV

Goed advies, erg behulpzaam. Netjes alles opgebouwd en afgebroken.

Mooie tafels, leuke croupiers

J de Vos

Geweldig eindejaarsfeest gehad mede door de toppers van Mobiel Casino Nederland. Professioneel van begin tot eind. Het was super, bedankt!