Selwyn Serati

Leuke jongens die er een echt feest van hebben gemaakt!

Top ervaring gehad, de nieuwe koffieprinter is echt een toevoeging!

2 Slotmachines gehuurd voor ons personeelsfeest, voegt toch iets extra's toe! Uitstekende service en duidelijke/snelle communicatie vanuit Bar Company.

2 Slotmachines gehuurd voor een personeelsfeestje. Voegt toch iets extra's toe aan het feestje. Uitstekende service en duidelijke communicatie vanuit Mobiel Casino Nederland, complimenten daarvoor!

Hele leuke ervaring gehad met de jongens van MCN! Mooie tafels, verstand van roulette en blackjack en een enthousiaste uitstraling.

John Broeken

Erg prettige partij om mee samen te werken! Zeker een aanrader..

Een roulettetafel en blackjacktafel gehuurd van Mobiel Casino Nederland. Geweldige ervaring, het leek net een professioneel casino! Dit kwam mede door de professionele croupiers, die ook zorgde voor... Een roulettetafel en blackjacktafel gehuurd van Mobiel Casino Nederland. Geweldige ervaring, het leek net een professioneel casino! Dit kwam mede door de professionele croupiers, die ook zorgde voor een aangename sfeer.

Top service, waren ruim op tijd en alles zag er precies uit zoals in het Holland Casino.

J. Hendriks

Ons personeelsfeest was een groot succes, mede dankzij het casino en de bijpassende cocktailbar (leuk dat jullie deze concepten combineren)! Succes aan het kantoor en tot volgend jaar.

Fijne partij om mee te werken! Dit doen wij dan ook jaren met veel plezier!
Ga zo door mannen.