Filip Van Vlem - AED group

MCN verzorgde de casino animatie op de AED Customer Nights in België op 11 & 12 december 2019 voor 750 gasten per dag. Het was een super leuke beleving voor alle bezoekers aan de 6 casino tafels.

Stand-in events Boxtel

Zowel vooraf bij offerte-aanvraag t/m definitieve boeking en natuurlijk de feestelijke avond is alles perfect verlopen en met veel enthousiasme uitgevoerd.

NBK B.V.

De communicatie met MCN was van begin tot eind perfect. Ze reageerden snel, waren duidelijk over de mogelijkheden en verwachtingen, dachten mee over de invulling en waren ruimschoots op tijd op de... De communicatie met MCN was van begin tot eind perfect. Ze reageerden snel, waren duidelijk over de mogelijkheden en verwachtingen, dachten mee over de invulling en waren ruimschoots op tijd op de dag zelf. De croupiers waren ook top en vielen net als de speeltafels erg in de smaak. MCN was de gangmaker op ons feest. Dankjulliewel!!

Super geregeld, heel geslaagde avond.
Heel gezellig personeel

Ingrid, Trend Micro

Heel goed verzorgd en geregeld, absoluut een aanrader!!

STEAM Events

Goede ervaring. In het voortraject goed en snel contact gehad. Op de dag zelf lekker op tijd aanwezig, aardige jongens. Zeer interactief met de gasten.

Tao Groep

We hebben Mobiel Casino Nederland ingeschakeld voor ons bedrijfsfeest. Absolute aanrader! Alles was tot in de puntjes verzorgd. De jongens waren ontzettend aardig en deden het erg leuk. Ons... We hebben Mobiel Casino Nederland ingeschakeld voor ons bedrijfsfeest. Absolute aanrader! Alles was tot in de puntjes verzorgd. De jongens waren ontzettend aardig en deden het erg leuk. Ons personeel was aangenaam verrast en heeft een geweldige avond gehad!

Daphne

Alles zeer goed geregeld! Prettig contact en goede afhandeling. Aanrader!

Kasteel De Keverberg

Alles was goed geregeld, zag er mooi uit en netjes volgens afspraak, helemaal top!

Top geregeld! een zeer geslaagde en gezellige avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar om de heren een volgende keer in te huren