Amberscript

Echt top! We hadden een event in Frankrijk, dit was geen probleem en op locatie waren ze super flexibel.

Ward Beerents, Advance Events

Altijd goed en netjes verzorgd! Leuk personeel en weten waar ze het over hebben. Voor ons altijd een fijne opvulling op verschillende evenementen.

Antonio van Gastel

Helemaal geweldig. Het is één woord meer dan geweldig, echt top georganiseerd en alle complimenten voor Ruben en Joost! Mede dankzij hun inzet, professionaliteit, enthousiasme en benaderbaarheid... Helemaal geweldig. Het is één woord meer dan geweldig, echt top georganiseerd en alle complimenten voor Ruben en Joost! Mede dankzij hun inzet, professionaliteit, enthousiasme en benaderbaarheid heeft iedereen genoten en heb ik alleen positieve geluiden gehoord. En was voor alle leeftijden een schitterende ervaring: van 4 tot 93 hadden we en iedereen deed vrijwel de volle tijd mee. Dat zegt wel genoeg. Mensen waren laaiend enthousiast en de bedank-appjes stromen binnen….Jullie en met name Joost en Ruben hebben dit tot onvergetelijke dag gemaakt waar nog lang over nagesproken zal worden en met heel veel plezier op terug zal worden gekeken. Evenement was thuis en met ca 16 personen.

Hartelijk dank dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt en breng onze complimenten over aan Joost en Ruben!

Salonized

Geweldige avond gehad, gezellige croupiers die er ruim op tijd waren.

La Caverne - Van Melick Groep

Binnen onze Van Melick groep hebben we meerdere event locaties en onlangs een nieuwe locatie (grotten complex, www.lacaverne.nl) geopend. Vorige week vrijdag op deze plek voor de eerste keer met... Binnen onze Van Melick groep hebben we meerdere event locaties en onlangs een nieuwe locatie (grotten complex, www.lacaverne.nl) geopend. Vorige week vrijdag op deze plek voor de eerste keer met Mobiel Casino gewerkt. Zeer goed bevallen. Goed en professioneel materiaal en goede begeleiders. Komen afspraken na. Zeker aan te raden

Rich

Prima avond gehad! Mooie aanvulling op ons Mannenweekend in deze corona-tijd.

Driessens Group

We hadden Mobiel Casino Nederland ingehuurd ter aanvulling van onze feestavond, afspraken maken en nakomen ging heel goed. Onze collega's hebben heel de avond met plezier gebruik gemaakt van de... We hadden Mobiel Casino Nederland ingehuurd ter aanvulling van onze feestavond, afspraken maken en nakomen ging heel goed. Onze collega's hebben heel de avond met plezier gebruik gemaakt van de roulette tafel en de blackjack mogelijkheid.

Sam Bonte (SBE nv)

Wij contacteerden Mobiel Casino voor een casino-avond als onderdeel van ons bedrijfsweekend. Top georganiseerd, alles naar wens. We vreesden op voorhand dat 4u lang voor sommige collega's te lang... Wij contacteerden Mobiel Casino voor een casino-avond als onderdeel van ons bedrijfsweekend. Top georganiseerd, alles naar wens. We vreesden op voorhand dat 4u lang voor sommige collega's te lang zou zijn, maar we zagen geen enkele tafel ooit leeg, integendeel... Een succes!

Imre

Leuk personeel en meedenkend. Jammer dat de bestelde gokmachine niet werd meegeleverd en het bedrijf dit niet in mindering brengt op het factuurbedrag. Smet op de leuke avond.

Wim Teelen

Leuke mensen achter de casinotafels en alles volgens afspraak geleverd.