MobielCasinoNederland

Super leuke avond gehad met croupier "Ryan"! Zeke een aanrader

Denise van Wijk - Vionq Business

We hadden dit casino verhuur bedrijf ingehuurd op ons personeelsfeest. Vanaf de offerte aanvraag tot de afbouw was het een feest om met hun te werken

Jerry Loderus - BMW

Hele leuke mensen achter de tafels die kundig zijn maar er ook een feest van willen maken.

Pim

Het was de 'main-act' van ons personeelsfeest en is het super goed bevallen! Aanrader.

Jennifer

Fantastisch bedrijf en verzorgd

Aster Zorg

Het was een hele leuke feestavond op ons kantoor, met Lisa en Bram als begeleiders in de wereld van het gokken. Professioneel, correct, maar wel met de vlotte omgang en gezelligheid die de juiste... Het was een hele leuke feestavond op ons kantoor, met Lisa en Bram als begeleiders in de wereld van het gokken. Professioneel, correct, maar wel met de vlotte omgang en gezelligheid die de juiste toon voor een feestelijke avond zet.

Stichting Abunai!

Prima bevallen; professioneel en meedenkend in de voorbereiding en een gezellig team van croupiers in de uitvoering. Tweede jaar dat we Mobiel Casino Nederland ingehuurd hebben als aanvulling op ons... Prima bevallen; professioneel en meedenkend in de voorbereiding en een gezellig team van croupiers in de uitvoering. Tweede jaar dat we Mobiel Casino Nederland ingehuurd hebben als aanvulling op ons evenement, en wederom geen spijt van.

PVGE

Zeer goed bevallen.Prima croupiers met een goed humeur

Rus Tony Totally Gaming B.V

Zeer professioneel, de juiste toon. Top.