Pim Bilden

Alles geleverd volgens afspraak. Beetje jammer alleen dan de DJ niks te doen had omdat iedereen bij de casinotafels stond ;)

Landal Stroombroek BV

Fantastisch, goede en duidelijke communicatie vooraf en tijdens het evenement. Professionele begeleiding en kwalitatief goed materiaal.

Prettig contact

Meinders Catering

Prima, mooi op tijd! Leuke jongens, kleine aandacht punten niet spelen met je mobile als er even geen gasten zijn!

Positieve ervaring met Mobiel Casino. Goed verzorgd, aardige croupiers. Leuke personal touch door de de 'dollarbiljetten' te voorzien van het logo van de klant.

Zeer professioneel, ruim op tijd aanwezig voor de opbouw. Volledig ontzorgd.

Super Leuke en gezellige avond gehad.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Erik Ensing

MBC NL ingehuurd voor ons trouwfeest.
Mooie tafels en ervaren/leuke croupiers. Gasten hebben zich erg vermaakt!

We hebben een ontzettend leuke avond gehad en naderhand veel complimenten ontvangen van de diverse aanwezigen. Alles werd netjes op tijd gebracht en opgebouwd. De croupiers hadden alle tijd om het... We hebben een ontzettend leuke avond gehad en naderhand veel complimenten ontvangen van de diverse aanwezigen. Alles werd netjes op tijd gebracht en opgebouwd. De croupiers hadden alle tijd om het spel voor nieuwe spelers uit te leggen, zonder dat dit storend was voor andere. Iedereen heeft volop meegespeeld. Echt een beleving en een absolute aanrader!