Je aankoop wordt beschermd

Prima levering, staat van de auto is op zich prima maar de linkerachterdeur gaat niet open en er waren nogal wat lakschades die ik verwacht had bijgewerkt te zijn (auto was een tweedehandse). Is...

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw feedback. Vervelend wat betreft de lakschades en de linkerachterdeur. Van mijn collega heb ik begrepen dat de afspraak voor de deurreparatie inmiddels staat. Over de lakschades zullen wij op korte termijn telefonisch contact met u opnemen. Excuses voor het ontstane ongemak en desalniettemin toch veel veilige en plezierige kilometers gewenst in uw leaseauto!

Vriendelijke groet,

SwABo Cycling Team

De auto is te laat geleverd en was nog veel later geleverd als ik niet onmiddellijk de druk bij zowel de dealer als MKB Lease enorm had opgevoerd. Bij het schoonmaken van de auto is er schade...

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. We betreuren de vertraging van de levertijd door diverse oorzaken. Fijn dat de telefonische toelichting van afgelopen maandag uw onvrede heeft weggenomen en we de gang van zaken hebben kunnen toelichten. Verder hebben we het leasetarief voor u gecorrigeerd. Aan het einde van het gesprek heeft u aangegeven blij te zijn met de oplossing en de correctie. Mocht u in de toekomst toch nog nadere vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Daphne van MKB Lease

Steven Jans

Ik heb de auto bij de dealer achter gelaten en was niet bij de inname aanwezig i.v.m. het samenvallen met de voorjaarsvakantie. Geen oordeel.

Geachte heer Jans,

Hartelijk dank dat u toch de moeite heeft genomen om een review te schrijven, voor zover u het kon beoordelen.

Graag tot ziens!

Jorrit van MKB Lease

Persoonlijke benadering, vriendelijk, verzorgd.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de mooie woorden!

Sjaak Vogel

Goede ervaring, soms kan reactie op mailvragen nog wat sneller en duidelijker

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw beoordeling en prettig te lezen dat uw ervaringen met MKB Lease goed zijn. Dank ook voor uw opmerking over de mailvragen. Wij nemen deze mee ter verbetering van onze service, zodat we in de toekomst nog sneller en duidelijker zijn in onze communicatie.

Vriendelijke groet,

Jorrit van MKB Lease

Er is iets misgegaan met het terugbellen, maar zij hebben keurig netjes toch nog gebeld om aan te geven dat het tussen de wal en het schip was geraakt. In dit gesprek gaven zij nog verdere tips om...

Reactie MKB Lease:

Vervelend dat u recent te maken heeft gehad met autopech en excuses voor het misgaan rondom het terugbellen. Daarnaast bedankt dat u de moeite heeft genomen om over de pechafhandeling een beoordeling te schrijven. We zijn blij te lezen dat alles alsnog naar tevredenheid is afgehandeld. We wensen u veel zorgeloze en veilige kilometers toe!

Titus Klijsen

Verloopt soepel

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de beoordeling!

Jorrit van MKB Lease

De lease auto werd tijdig en netjes afgeleverd door het autobedrijf. MKB Lease heeft alles zorgvuldig ingepland en mij hiervan op de hoogte gesteld.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor de positieve woorden over het afleveren van de auto. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe leaseauto!

Jonkman

Nvt. zou fijn zijn als er een keuze zou zijn indien inleveren niet van toepassing is.

Geachte mevrouw Jonkman,

Bedankt voor uw reactie en de beoordeling over het innameproces. Aan de hand van uw tip hebben wij het proces van de inname aangepast. Dit hebben wij u zojuist ook telefonisch toegelicht.

Nogmaals bedankt en graag tot ziens.

Gert van MKB Lease

Tot op heden tevreden over de geboden service vanuit MKB Lease.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de leuke reactie! Veel veilige en plezierige kilometers gewenst met uw nieuwe leaseauto.