H. Oosterling

Prima geregeld

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw beoordeling! Veel prettige en veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto.
Jorrit van MKB Lease

Prima, maar ook erg beperkt in vergelijking tot de service die ik kreeg toen ik zelf een nieuwe auto kocht in het verleen via een garage.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw terugkoppeling!
Bedankt voor uw terugkoppeling!
Graag zouden we nog even nader telefonisch contact met u hebben om uw verbeterpunten te bespreken. Wij hebben inmiddels meermaals telefonisch contact met u gezocht, maar u helaas niet kunnen bereiken. Zou u daarom telefonisch contact met ons willen opnemen via 033-4224888? Zo kunnen wij nog beter leren van uw feedback en ons verbeteren.
Vriendelijk bedankt alvast.
Groet,

M. Hamersma

Er was veel onduidelijkheid over de aflevering. Vanuit MKB lease werd eerste aangegeven dat de auto op 25 aug 2020 afgeleverd zou worden. Toen de dealer belde gaven zij een latere datum aan. Ik heb... Er was veel onduidelijkheid over de aflevering. Vanuit MKB lease werd eerste aangegeven dat de auto op 25 aug 2020 afgeleverd zou worden. Toen de dealer belde gaven zij een latere datum aan. Ik heb toen op mijn strepen moeten staan om de auto toch op de 25e geleverd te hebben. Ik werk als jeugdreclasseerder/ jeugdbeschermer en heb een overvolle agenda. Overigens gaf MKB lease aan dat de oude auto bij aflevering van de nieuwe meteen meegenomen zou worden door de dealer. Bij de aflevering zelf werd aangegeven door de chauffeur dat hij geen toestemming heeft gekregen vanuit MKB lease en dat hij de auto niet mee mocht nemen. De dag erna werd de auto alsnog gekeurd en meegenomen. Twee aparte afspraken verspreid over de hele dag waarbij is alsnog werkafspraken heb moeten annuleren.

Ik heb gezocht naar een kastje die ik moet activeren met een bedrijfspas om prive kilometers bij te houden. Dit was eerder uitgelegd door MKB lease dat dit erin zou komen. Ik kon het nergens vinden. Weken later zag ik wel een klein groen lampje. Ik heb hierover gebeld met MKB lease en heb enkele weken na de aflevering op mijn verzoek er uitleg over gekregen. Het was fijn geweest als hier uitleg over was gegeven voor de aflevering van de auto.

Helaas in de eerste week werden de eerste ongemakken van de auto al geconstateerd. Een behoorlijk trillende auto als je vasthoud aan bepaalde snelheid. Bij gas geven verdwijnt dit weer even. Overigens geeft hij continu meldingen dat de remvloeistof bijgevuld moet worden. Een hagelnieuwe auto, dit zou niet moeten.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw feedback over de aflevering van uw nieuwe leaseauto.
Hartelijk dank voor uw feedback over de aflevering van uw nieuwe leaseauto.
Uiteraard betreuren wij u ontevredenheid. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Vanzelfsprekend nemen wij u feedback mee ter verbetering van onze dienstverlening. Graag zouden wij echter nog wel even telefonisch contact met u hebben om een aantal zaken persoonlijk te bespreken en af te handelen. Tot op heden is het echter niet gelukt contact met u te krijgen. Zou u daarom contact met ons willen opnemen via 033-4224888? Alvast vriendelijk bedankt!

Francois Nell

Ik ben helemaal tevreden met de service van MKB. Goed gedaan. De doos met accessoires was een leuke touch

Reactie MKB Lease:

Hartelijk bedankt voor uw prettige beoordeling meneer Nell! Ook leuk om te lezen dat u ons welkomstpakket waardeert.
Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe auto.
Vriendelijke...
Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe auto.
Jorrit van MKB Lease

Nu 2 keer in korte tijd contact gehad met het MKB voor 2 pech gevallen medewerkers zijn altijd vriendelijk aan de telefoon en proberen altijd mee te denken

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw uitgebreide toelichting! Fijn dat u ons meedenken als prettig ervaart!
Veel veilige kilometers gewenst!

Pieter de Boer

Lekke band voor de deur binnen een half uurtje gefixt, top!

Reactie MKB Lease:

Dank dat u de snelheid van hulp zo waardeert! En bedankt voor het schrijven van deze reactie.
Groet,

Toon Wagenmakers

Netjes en snel opgepakt.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel meneer Wagenmakers!

Erwin Vd Ende

Gewoon perfect

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw beoordeling over de afhandeling van de autopech!
Jorrit van MKB Lease

Aflevering ging via Stern, ging prima.
Aflevering ging via Stern, ging prima.
Mailing kwam alleen erg laat, op de ochtend zelf, ipv eerder. Gelukkig had ik me voorbereid, maar nu snap ik waarom ik de vorige week mijn lease auto vies en niet gewassen/ gezogen kreeg. goede/ tijdige voorbereiding is het halve werk!

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Bedankt voor de beoordeling en feedback. Excuses voor het niet soepel verlopen van communicatie / aflevering. Graag zouden wij hierover contact met u hebben, zodat we actie kunnen ondernemen om dit in het vervolg beter te doen. Gezien de review anoniem is, kunnen wij geen contact opnemen. Zou u daarom contact met ons willen opnemen via info@mkblease.nl of 033-4224888?
Dank alvast! Veel veilige kilometers gewenst.
Groet, Jorrit van MKB Lease

De aflevering verliep prima. Goede uitleg en prettige omgang.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor deze reactie! Fijn om te lezen. Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto.