Monique

Beoordeling door inspecteur ter plaatse leverde weinig bijzonderheden op. Normale gebruikssporen, bovendien buiten mijn schuld (bv krassen door parkeren van anderen). ineens krijg ik toch een...

Dommerholt

Alles was duidelijk

Reactie MKB Lease:

Fijn! Dank u wel voor de reactie.

Aflevering was goed, alleen tankpas levering ging niet goed. In de brief met de pas staat dat er een berijders map is afgestuurd was, maar deze is alleen digitaal via de app

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de tankpas niet tijdig bij u is geleverd. Excuses voor dit ongemak. Het klopt verder inderdaad dat alle informatie tegenwoordig via de gratis MKB Lease app loopt. Hier kunt u alles online nalezen en regelen rondom uw leaseauto.

Groet,

Jellie

De garage waar de auto is gekocht gaf een zeer slechte service en indruk. echter heeft mijn contactpersoon bij MKB er alles aan gedaan om het goed te doen! niets dan lof.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw uitgebreide reactie Jellie! We betreuren de gang van zaken bij de garage. UIteraard pakken wij dit op met de garage, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Prettig te lezen dat onze service en en het contact goed is ervaren.

Veel plezierige kilometers gewenst in uw nieuwe leaseauto!

Yorick Goossen

Geen problemen, goed.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor uw reactie! :-)

De auto is weggesleept door een berger na een aanrijding. Er is gekozen voor een schadeafhandelaar 25 km van mijn huis, dat vond ik niet handig. Ik was blij dat ik daar een vervangende auto kon...

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw feedback! Wij nemen uw opmerkingen mee ter verbetering van onze dienstverlening voor de toekomst. Excuses voor het ontstane ongemak.

Paul van Dun

Het contact is hartelijk, professioneel en snel.
Erg wordt direct actie ondernomen en daar waar nodig voor een alternatief gezorgd.
Top!

Reactie MKB Lease:

Wat een uitgebreide en fijne reactie Paul van Dun! Hartelijk dank voor de prettige woorden.

Jorrit van MKB Lease

Snel en goed geholpen met lekke band. Daarna nog een telefoontje gehad of alles in orde was.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw positieve feedback. Prettig dat uw autopech snel en naar tevredenheid is verholpen. Veel veilige kilometers gewenst!

JM Pisters

Zeer slecht. Slechte communicatie, geen afwikkeling en geen eindaferekening

Geachte heer Pisters,

Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u mij telefonisch te woord heeft gestaan om uw klacht te bespreken. Ik begrijp uw klacht. Ik zorg ervoor dat deze week alles correct en duidelijk afgehandeld wordt. Excuses voor het ontstane ongemak.

Joffrey van MKB Lease

Aflevering is door de autodealer verzorgd. MKB Lease heeft niets laten weten en stuurt mij de laadpas te laat.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Onze excuses dat de communicatie te wensen over liet en de laadpas te laat geleverd werd. Zoals telefonisch besproken gaan wij dit uiteraard meenemen ter verbetering van onze service.

Wij wensen u veel rijplezier in uw elektrische auto !