Sander

Auto netjes en volgens afspraak afgeleverd, zelfs nog flesje wijn erbij ;-)

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de positieve review. Proost :-)!

Veel plezier met uw nieuwe leaseauto.

Groet,

AliCan Yurdakul

Heel duidelijk alles!

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw beoordeling en de leuke woorden. Veel plezier met uw nieuwe leaseauto!

M. v.d. Kaaij

Duidelijke, tijdige melding vooraf, genoeg tijd om alles te plannen

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de beoordeling over het inleveren van uw leaseauto!

Jaap Suijk

Duidelijke afspraken en deze ook punctueel nagekomen.

Reactie MKB Lease:

Prettig om te lezen dat je tevreden bent over de gemaakte afspraken en onze service. Hartelijk dank voor je review!

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw beoordeling!

E-Design BV

Na een periode van 4 jaar lease, niets dan lof. Uitstekend geholpen, goede adviezen en een enthousiaste benadering.
Lorenzo ga zo door!
Mijn volgende auto wordt weer via MKB Lease...

Evaluatie

Persoonlijke benadering bevalt goed!

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor je superleuke review over onze service, Tjibbe! Uiteraard helpen we je straks graag weer met je nieuwe leaseauto :-)

Nogmaals hartelijk dank en groet,

Niels

MKB biedt geen toegevoegde waarde naar de bereider. Zowel niet tav aflevermoment van de auto als niet bij de plaatsing van laadinfrastructuur.

Beste Niels,

We betreuren jouw vervelende ervaring ten aanzien van de aflevering en de plaatsing van de laadinfrastructuur. Excuses voor het diverse ongemak. Graag zouden wij telefonisch contact met je hebben om e.e.a., waar mogelijk, te bespreken en op te lossen. Zou je contact met ons kunnen opnemen via 033-4224888 of info@mkblease.nl? Alvast hartelijk bedankt.

V.d valk

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de beoordeling! :)

Alles is volgens afspraak verlopen. De getoonde flexibiliteit bij de inname van de vorige wagen is prijzenswaardig! Grote klasse!

Reactie MKB Lease:

Dat zijn nog eens leuke woorden, hartelijk dank! Prettig om te vernemen dat u de flexibiliteit zo waardeert. Wij wensen u veel veilige ritten toe in uw nieuwe leaseauto!

Helder en duidelijk

Reactie MKB Lease:

Fijn dat alles helder en duidelijk was :) Wij wensen u plezierige kilometers in uw nieuwe leaseauto!

Groet,