Zeer slecht, levertijd van de auto is 5 keer aangepast
Heb uiteindelijk een jaar op de auto moeten wachten
Ondertussen adverteerd de dealer: Rij nog dit jaar 2019 in een Kona

Madelon Leissner

Het inplannen was een beetje dubbel omdat er ook iemand de 'oude' auto moest checken. Al met al heb ik 3 man aan de deur gehad voor 1 auto. Dat was even onhandig maar verder is het goed... Het inplannen was een beetje dubbel omdat er ook iemand de 'oude' auto moest checken. Al met al heb ik 3 man aan de deur gehad voor 1 auto. Dat was even onhandig maar verder is het goed gelukt.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw beoordeling mevrouw Leissner! Ik begrijp uw opmerking. Dat is niet echt praktisch. Wij noteren dit hier als verbeterpunt voor de toekomst. Veel prettige kilometers gewenst met uw... Bedankt voor uw beoordeling mevrouw Leissner! Ik begrijp uw opmerking. Dat is niet echt praktisch. Wij noteren dit hier als verbeterpunt voor de toekomst. Veel prettige kilometers gewenst met uw nieuwe auto. Vriendelijke groet, Jorrit van MKB Lease

R.Brouwers

Uitstekend

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw beoordeling! Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto.

Jorrit van MKB Lease

Komen afspraken na en vriendelijke mensen

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor deze leuke beoordeling! :-)

Groet,

Jorrit van MKB Lease

Aflevering auto naar wens, zeer goede uitleg ontvangen van medewerker garage.
Aflevering auto naar wens, zeer goede uitleg ontvangen van medewerker garage.
Helaas bleek bij 1e oplaadsessie dat de verstrekte brandstofpas niet geschikt was voor electrisch laden. Per omgaande alsnog nagestuurd

Reactie MKB Lease:

Wat fijn om te lezen dat de aflevering en de uitleg over de auto naar tevredenheid is verlopen! Excuses wat betreft de in eerste instantie verkeerd gestuurde brandstofpas. Gelukkig werd dit snel... Wat fijn om te lezen dat de aflevering en de uitleg over de auto naar tevredenheid is verlopen! Excuses wat betreft de in eerste instantie verkeerd gestuurde brandstofpas. Gelukkig werd dit snel opgelost :-) Veel veilige en prettige elektrische kilometers gewenst! Groet, Jorrit van MKB Lease

Rob van Halderen

Communicatie over leverdatum kan beter zelf maar achteraan gebeld

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw feedback meneer van Halderen! Uiteraard is dit voor ons een verbeterpunt, dit nemen wij mee voor de toekomst!

Kees D.

Documenten mbt leaseauto tijdig ontvangen. Auto ontvangen van dealer.kwaliteit van ontvangen documenten prima, kwaliteit van ontvangen auto voldoet niet aan verwachting. Dit ligt echteer niet aan... Documenten mbt leaseauto tijdig ontvangen. Auto ontvangen van dealer.kwaliteit van ontvangen documenten prima, kwaliteit van ontvangen auto voldoet niet aan verwachting. Dit ligt echteer niet aan MKB maar aan Peugeot / Nefkens

Eddy van de Velden

Snel contact en actie

Hartelijk bedankt!

Na de lekke band was alles vrij snel geregeld. Enkel de beloofde tijd wordt niet gehaald. Fijn zou het zijn als er dan een uitdagend komt( uiteraard indien mogelijk).
In plaats van 30 minuten...
In plaats van 30 minuten duurde het nu 1 uur en 15 minuten.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de beoordeling! Uw feedback nemen we mee ter verbetering.

Jorrit van MKB Lease

Goed, fijn en snel persoonlijk contact. Duidelijk en vriendelijk antwoord op vragen. Snelle afhandeling schade en vervangend vervoer + uitleveren nieuwe leaseauto.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk bedankt voor deze uitgebreide toelichting! Erg leuk om te lezen dat de afhandeling van de schade en het vervangend vervoer naar tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke... Hartelijk bedankt voor deze uitgebreide toelichting! Erg leuk om te lezen dat de afhandeling van de schade en het vervangend vervoer naar tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke groet, Jorrit van MKB Lease