Had pech met de lease auto in het weekend en kreeg geen vervangend vervoer

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor de feedback n.a.v. de autopech afhandeling. Bijzonder vervelend dat dit echter niet goed is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels hebben we hierover ook... Vriendelijk bedankt voor de feedback n.a.v. de autopech afhandeling. Bijzonder vervelend dat dit echter niet goed is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels hebben we hierover ook telefonisch gesproken. We gaan bovendien met onze pechhulpservice in gesprek om dit voor de toekomst wel goed te regelen. Het heeft onze volle aandacht!
We wensen u toch weer veel veilige kilometers toe, hopelijk zonder autopech en ongemak!
Vriendelijke groet,
Jorrit van MKB Lease

Henry Bulteel

Pech geval prima opgelost ondanks feestdag

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de positieve reactie wat betreft de afhandeling van de autopech.

Sander

Prima, alleen duurde wel iets langer dan verwacht.

Reactie MKB Lease:

Beste Sander, bedankt voor de feedback! Helaas is de levertijd van een auto een erg onzekere factor op dit moment. Dat vinden we hartstikke vervelend, maar is helaas iets wat in de hele markt speelt... Beste Sander, bedankt voor de feedback! Helaas is de levertijd van een auto een erg onzekere factor op dit moment. Dat vinden we hartstikke vervelend, maar is helaas iets wat in de hele markt speelt op dit moment. Hopelijk heeft u er niet al teveel hinder van ondervonden en rijdt u inmiddels met veel plezier in de nieuwe auto.
Veilige kilometers gewenst!

Helmut Fischer Meettechniek BV

Door problemen bij het inleveren van 2 bij MKB geleasede auto's heb ik mezelf voorgenomen nooit meer zaken te willen doen met dit bedrijf. Nu rijdt ik een lease-auto via Autoplanning, maar die zijn... Door problemen bij het inleveren van 2 bij MKB geleasede auto's heb ik mezelf voorgenomen nooit meer zaken te willen doen met dit bedrijf. Nu rijdt ik een lease-auto via Autoplanning, maar die zijn overgenomen door MKB.. Wat mi betreft een goede reden voor vroegtijdige contract beëindiging, echter dat zal er wel niet inzitten
zonder boete vrees ik..

Evaluatie

Rechtsbijstand was nodig om extreem hoge kosten achteraf terug te brengen tot normale proporties. Nooit meer MKB..

Patricia's Mobile Hairstyle

Duidelijk en klantvriendelijk

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze reactie! Geniet van uw nieuwe leaseauto, veel veilige ritten gewenst!

Bergman

Snel contact, vriendelijke en behulpzame mensen

Reactie MKB Lease:

Kijk! Dat lezen we heel erg graag. Prettig dat u het contact zo waardeert.
DAnk voor deze reactie!
Vriendelijke groet, Jorrit van MKB Lease

Goed en klantvriendelijk

Reactie MKB Lease:

Super om te lezen, dank u wel!

Antoine Jacobs

Correct en heldere, vlotte service

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de beoordeling!

Ivo Stevens SmitsRinsma

Diverse jaren hebben wij prima met elkaar zaken gedaan. Tijdens de wisseling van een van uw medewerkers is het contact niet goed overgenomen en hebben wij besloten met ons wagenpark over te stappen.... Diverse jaren hebben wij prima met elkaar zaken gedaan. Tijdens de wisseling van een van uw medewerkers is het contact niet goed overgenomen en hebben wij besloten met ons wagenpark over te stappen. Tijdens de laatste periode van onze leasetijd heeft Henriette uitstekend contact met ons onderhouden en hebben wij mede daardoor de auto's nog een aanvullend jaar verlengd. Zij heeft de contacten prima opgepakt alleen zakelijk hebben wij de auto's ondertussen elders ondergebracht.
Ondertussen zijn wij ons wagenpark grotendeels uit de lease aan het halen en kopen wij de auto's zelf.

Reactie MKB Lease:

Beste Ivo, bedankt voor het bericht en de uitgebreide toelichting. We hebben e.e.a. gedeeld met Henriette. Dank ook voor de gegeven feedback, dat helpt ons om verder te verbeteren in de toekomst.... Beste Ivo, bedankt voor het bericht en de uitgebreide toelichting. We hebben e.e.a. gedeeld met Henriette. Dank ook voor de gegeven feedback, dat helpt ons om verder te verbeteren in de toekomst.
Veel succes gewenst en wie weet tot een volgende keer!
Groet, Team MKB Lease

Snel contact (telefonisch) en ook volgens tijdsafspraak iemand gekomen voor oplossen probleem auto.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor uw reactie. Autopech is hartstikke vervelend, maar gelukkig is het helemaal naar tevredenheid opgelost.
Veel veilige kilometers gewenst, dit keer hopelijk zonder autopech ......
Veel veilige kilometers gewenst, dit keer hopelijk zonder autopech ...