Was prima. Duidelijk

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Veel veilige ritten gewenst in uw nieuwe auto.
Groet, Jorrit van MKB Lease

Snelle communicatie, servicegericht en erg vriendelijk!

Reactie MKB Lease:

Top om te lezen, dank u wel!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Aflevering was prima en goed voorbereid door verkoper.

Reactie MKB Lease:

Zo horen we het graag, vriendelijk bedankt voor uw reactie!

K. Brok

Algemeen hoefde communicatie. Door vele vertragingen vanuit de fabrikant de auto maande later gekregen. Hierover wisselende communicatie gehad, ene keer werdt vertraging doorgegeven andere keer niet... Algemeen hoefde communicatie. Door vele vertragingen vanuit de fabrikant de auto maande later gekregen. Hierover wisselende communicatie gehad, ene keer werdt vertraging doorgegeven andere keer niet of niet duidelijk.

Leonie Kuilman - Target

Contact verliep soepel, heel adequaat werd mijn probleem opgelost. Anwb was binnen 45 min ter plaatse.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze reactie mevrouw Kuilman, fijn dat uw autopech spoedig verholpen is op locatie.
Vriendelijke groet,
Jorrit van MKB Lease

Medewerkers denken mee en zijn erg behulpzaam. Reparatie was snel geregeld.

Reactie MKB Lease:

Kijk, dat horen we graag. Vriendelijk bedankt voor uw reactie en het prachtige cijfer!

Erik

Ik heb een zeer prettig en open contact mogen hebben met Rafael. Hij heeft mij met een aantal punten goed verder geholpen en onduidelijkheden
uit de weg geruimd.

Reactie MKB Lease:

Wat fijn om te lezen! Dank u wel voor deze toelichting.
Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto.

Peter

Iris regelt alles top!

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw reactie! Deze ga ik uiteraard delen met Iris :-)
Veel plezier gewenst met uw nieuwe leaseauto!

Gerrit van kuilenburg

Keurig en vriendelijk en snel geholpen.
De zelfde dag nog de schade experts,
Aan de lijn voor een afspraak.
Super

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling meneer Van Kuilenburg! Mooi dat de schadeafhandeling naar tevredenheid en snel is verlopen.

Herman

Snel contact.
Klantvriendelijk contact.
Hulpdienst was snel aanwezig, ondankst dat het op Koningsdag was midden in Amsterdam

Reactie MKB Lease:

Autopech is altijd vervelend, maar wel hartstikke prettig te lezen dat het zo adequaat verholpen is. Bedankt voor uw waardevolle reactie!