Tuan Le

Niks op aan te merken, de service is top.

Reactie MKB Lease:

Bedankt Tuan Le, voor uw leuke review. Veel rijplezier gewenst in uw nieuwe leaseauto!

Rob Jansen

Correct , op afgesproken moment van te voren goed gecommuniceerd, nette staat afgeleverd. vriendelijke mensen

Reactie MKB Lease:

Prettig om te lezen dat de communicatie en de aflevering naar tevredenheid was. Veel plezier en veilige kilometers gewenst in uw nieuwe leaseauto.

Laurens

De ervaring is erg goed. De aflevering was op zich prima. Kort en krachtig. Geen uitleg, maar dat kwam doordat de auto ter plaatse werd afgeleverd door een chauffeur.
De app van MKB-lease is...

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de uitgebreide toelichting en uw positieve woorden, ook over onze nieuwe App :-) Veel plezier gewenst in uw nieuwe leaseauto!

Jorrit van MKB Lease

Alles naar wens, prima aflevering.

Hartelijk dank!

Een te vrede mkb-lease rijder

Na mijn waarneming van de lekke achterband en mijn contact met MKB-service dat heel voorspoedig is verlopen, zo dat er binnen een uur een servicewagen arriveerde die mij klant gericht behandelde en...

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend dat u te maken had met autopech, maar dat u uw weg snel kon vervolgen.

J Vinke

Alles is volgens afspraak verlopen.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor uw beoordeling! :-)

Sander van Eck

De aflevering is fysiek gedaan door Nefkens en die was uitstekend. De informatie voorafgaand aan de aflevering was goed en ben ik ook tevreden over.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor het delen van de positieve ervaring Sander van Eck. Veel veilige kilometers gewenst in uw nieuwe leaseauto!

Hartelijke groet,

Hartelijk bedankt! :-)

Zeer nette en professionele benadering, goede uitleg auto

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw positieve beoordeling en toelichting. Leuk om te lezen!

Veel veilige kilometers gewenst!

Groet,

A van der Schoot

Informatie van levertijd was prima. Door tekortkoming van Ford moest ik 1 week wachten als eerder afspraak van de garage. MKB heeft direct een voorloper ingezet. deze werd op mijn werk geleverd en...

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw review en uitgebreide toelichting meneer van der Schoot. Ondanks het iets langere wachten op uw nieuwe leaseauto zijn we blij dat alles goed is gekomen met een voorloopauto. Veel plezier gewenst met uw Ford, veilige kilometers toegewenst!