Je aankoop wordt beschermd

Makkelijk toegankelijk en benaderbaar. Helder en transparant in communicatie. Mailtjes worden binnen kort tijdsbestek beantwoord.

Reactie MKB Lease:

Wat een leuke reactie en beoordeling! Hartelijk dank. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst met uw nieuwe leaseauto.

Sylvia van Roemburg

Dat duurde veel langer dan verwacht / afgesproken

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw positieve beoordeling en de geplaatste opmerking! Helaas heeft de levering van de auto wat langer geduurd, dan vooraf aangegeven. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij zullen in de toekomst onze uiterste best doen om de levertijd zo reëel mogelijk aan te geven.

K. Steijaert

Komen afspraken na.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor de goede beoordeling!

Gert van MKB Lease

Zeer goede service telefonische. Verder jammer dat de tankpas 4 dagen later kwam dan de auto.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de mooie review en het delen van de prettige ervaring over het telefonische contact. Onze excuses voor het verlate toezending van de tankpas. Wij zullen extra alert zijn dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Communicatie verliep prima.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Jorrit van MKB Lease

Snelle een persoonlijke respons ontvangen op offerte aanvraag. Lease aanbod was aantrekkelijk om mee akkoord te gaan. Verdere opvolging en afhandeling zeer snel en goed. Ben erg tevreden over de...

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de uitgebreide review en de leuke woorden. Veel plezier met uw nieuwe leaseauto en veilige kilometers toegewenst!

Jan Paulusse

Ik heb bijzonder goed contact gehad met de accountmanager van MKB.

Reactie MKB Lease:

Prettig te horen dat het contact goed was met onze account manager. Dank u wel voor uw review en toelichting!

Jorrit van MKB Lease

Geen opmerkingen, auto werd netjes afgeleverd.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de beoordeling!

T Sticht Schoonmaakgroep

Prettig en deskundig advies .Goede bereikbaarheid

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de goede review. Veel plezierige kilometers gewenst met uw nieuwe leaseauto!

Groeten,

Prima.
vooraf duidelijke communicatie en contactpersoon goed bereikbaar en goed op de hoogte.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de prettige woorden en de positieve beoordeling. Fijn dat u de communicatie als prettig ervaart.