Inleveren op kantoor.
Verder is alles geregeld door mijn collega die verantwoordelijk is voor autobeheer.
Op de website goede info over het inleveren.

Prettig mee samen te werken, flexibel en meedenkend.

Had al 2 andere leasebedrijven gebeld. Die wisten niks, hadden online aanbod maar in werkelijkheid niet, belden nooit meer terug. MKB was snel, zorgvuldig en correct. En ze kwamen zelfs persoonlijk...

Vriendelijk en vakkundig personeel die je altijd vriendelijk te woord staan.

MKB Lease is een prettige, flexibele organisatie die goed helpt in het denken van oplossingen.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor dit fantastische 'rapportcijfer'! Hier worden we ontzettend blij van.

Groeten,

Gert van MKB Lease

Wat te hoog in prijs, wel prettig geholpen en goede voorwaarden. Denken mee aan een totaaloplossing.

Reactie MKB Lease:

Dank voor deze beoordeling!

Vriendelijke groet,

Gert van MKB Lease

Hands on mentaliteit, denken mee, reageren vlot op vragen en verzoeken.

Reactie MKB Lease:

Wat een mooie review! Geweldig. Hartelijk dank!

Groet, Gert van MKB Lease

Wij werken al jaren met MKB Lease en zijn zeer tevreden over de prijs kwaliteit.
Misschien is er een klein prijsverschil dit wordt wel volledig opgeheven door de bereikbaarheid en de kwaliteit...

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor uw uitgebreide toelichting en uw hoge beoordeling op prijs-kwaliteit, onze bereikbaarheid en de kwaliteit van de medewerkers.

Groeten,

Gert van MKB Lease

Ik ben tevreden over MKB lease, reageren snel en bellen terug als de contactpersoon niet aanwezig is.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de review. Super om te lezen dat u onze snelheid en flexibiliteit als prettig ervaart!

Groet, Gert van MKB Lease