joost van de wouw

Ik ontvang van MKB Lease tijdig de juiste informatie, geeft mij de mogelijkheid om de planning te realiseren m.b.t. de inzet van de auto. Het is fijn om te zien dat afspraak is afspraak, het is een... Ik ontvang van MKB Lease tijdig de juiste informatie, geeft mij de mogelijkheid om de planning te realiseren m.b.t. de inzet van de auto. Het is fijn om te zien dat afspraak is afspraak, het is een cliché maar MKB maar haar afspraken waar. Daarnaast is het personeel zeer attent, denkt mee en is altijd even vriendelijk.

Beste Joost,
We worden een klein beetje stil van uw reactie .....Bedankt voor deze prachtige woorden. Fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Geniet van uw nieuwe leaseauto.
Vriendelijke...
Beste Joost,

Wubbe Heidekamp

Duidelijk en servicegericht.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor deze reactie!
Jorrit van MKB Lease

Prima en telkens snelle reacties.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de reactie!

Service gericht
Klant vriendelijk
Meedenkend
Oplossingsgericht

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor uw enthousiasme en deze geweldige score! Geniet van uw nieuwe auto.

Ervaring is gewoon goed.

Reactie MKB Lease:

Wat mooi dat uw ervaring goed is! Dank u wel voor deze woorden.
Veel veilige kilometers gewenst met uw leaseauto!

Super service.

Reactie MKB Lease:

Super reactie! Bedankt hiervoor. Veel veilige ritten gewenst met uw nieuwe leaseauto.
Hartelijke groet,

Ashwien

Goed en positief. Alles liep volgens afspraak.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk bedankt voor deze prachtige beoordeling. Veel rijplezier met uw nieuwe auto.
Jorrit van MKB Lease

Correcte en klantgerichte afhandeling van de inlevering. Administratieve afhandeling snel en goed, geen "losse eindjes".

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw uitgebreide toelichting. Deze past helemaal bij 'Altijd Duidelijk' :-)
Graag tot ziens en veel plezier met uw nieuwe leaseauto ook!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Miranda

Het contact met MKB lease verliep vlot en direct.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank Miranda, voor jouw beoordeling!

Alles goed geregeld

Reactie MKB Lease:

Fijn om te lezen! Zoals het ook gewoon hoort :-) Veel plezier met uw nieuwe auto.