De aflevering is prima verlopen en alle informatie was gegeven.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de beoordeling en de mooie toelichting! Fijn om uw tevredenheid te lezen.
Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit van Team MKB Lease

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de review!

Jaap klaij

Matig geen uitleg alles zelf uitzoeken , datum niet juist doorgegeven.
Aflevermaterialen niet op tijd.
Betalingen niet doorgevoerd.

Alles is prima verlopen - alleen beetje onhandig contact met de garage voor de aflevering, maar ook dat is uiteindelijk keurig netjes opgepakt / geregeld

Paula heeft me goed geholpen.
Paula heeft me goed geholpen.
Ik vond het wel vervelend (louman) een mail te krijgen met 'we nemen je oude auto niet mee en je krijgt geen uitleg over de nieuwe auto'. ik zat dus binnen half uur bij een garage omdat ik de sleutel er niet uit krijgt. de man die de auto kwam brengen zei dat er schade aan de auto zat (grapje denk ik, vond ik niet grappig) auto was vies buitenkant (zandstorm)

Filip

Leasecontract was overgenomen dus had de auto al in bezit geen overdracht

Reactie MKB Lease:

Dank voor de toelichting en de review, Filip!
Veel veilige ritten met uw nieuwe auto toegewenst!

Han Bouwman

Zeer vriendelijk, doch weinig tijd voor uitleg, denk doordat de aflevering op zaterdag was

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor de beoordeling meneer Bouwman, en ook de gegeven feedback!
Bedankt voor de beoordeling meneer Bouwman, en ook de gegeven feedback!
Dat kan er wellicht mee te maken hebben, maar uiteraard mag dat tegelijk niet de bedoeling zijn. We gaan daar intern mee aan de slag.
Dank u wel nogmaals!
Groet, Jorrit van MKB Lease

De auto werkt nog niet naar behoren. De trekhaak was niet goed en is een nieuwe voor besteld en die is er nog niet en de parkeersensoren werken niet.

Aardige bezorger, kwam netjes op tijd, zag er betrouwbaar uit.

Reactie MKB Lease:

Dat horen we graag zo, mooi dat de levering helemaal naar tevredenheid is verlopen. Veel veilige ritten gewenst met uw nieuwe auto!

Ik heb een opmerking: ik heb twee werkdagen voor ik de auto ging omruilen een mail gekregen met aanvullende informatie waaronder het maken van een afspraak voor de schouw voor de auto die ik ging... Ik heb een opmerking: ik heb twee werkdagen voor ik de auto ging omruilen een mail gekregen met aanvullende informatie waaronder het maken van een afspraak voor de schouw voor de auto die ik ging inleveren. Dit was te laat om nog een afspraak te kunnen inplannen hiervoor. Ik had het prettig gevonden deze mail twee weken voor de aflevering te hebben ontvangen.
Verder heb ik geen aanvullingen en ben ik tevreden

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor de feedback, erg praktisch voor ons!
Vriendelijk bedankt voor de feedback, erg praktisch voor ons!
Helaas kregen we relatief laat te horen (vanuit de dealer) dat uw nieuwe auto geleverd ging worden. Hierdoor is de communicatie rondom de eindinspectie van uw vorige auto ook relatief laat verstuurd. Dat hoort absoluut niet zo, onze excuses hiervoor! We nemen dit mee in het verbetertraject van onze service! Dank u wel nogmaals!
Veel rijplezier met uw nieuwe auto!