Altijd goed bereikbaar of bellen terug. En lossen zaken op voor je, zodat je niet van kastje naar de muur gaat. Top!

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Hele fijne reactie over het contact met ons! Daar worden we erg blij van :-)
Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto!

Apollonia Prins

Prima service en goede opvolging, ik was daar heel blij mee

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Dit is heel fijn om te lezen, dank u wel voor deze topper van een beoordeling! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto.
Groet, Jorrit van MKB Lease

De aflevering is prima verlopen en alle informatie was gegeven.

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Dank voor de beoordeling en de mooie toelichting! Fijn om uw tevredenheid te lezen.
Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit van Team MKB Lease

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Dank u wel voor de review!

Jaap klaij

Matig geen uitleg alles zelf uitzoeken , datum niet juist doorgegeven.
Aflevermaterialen niet op tijd.
Betalingen niet doorgevoerd.

Beste Jaap,
Beste Jaap,
Oprecht vervelend dat e.e.a. rondom de overgang naar de nieuwe auto niet goed is verlopen. Onze excuses daarvoor. Inmiddels hebben we erover gesproken met elkaar en is het afgehandeld. Uiteraard hebben we de verbeterpunten meegenomen voor de toekomst.
Veel fijne ritten gewenst met uw nieuwe auto!
Groet, Team MKB Lease

Alles is prima verlopen - alleen beetje onhandig contact met de garage voor de aflevering, maar ook dat is uiteindelijk keurig netjes opgepakt / geregeld

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Dank voor de terugkoppeling! Fijn dat alles uiteindelijk goed is opgelost.
Veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto!

Paula heeft me goed geholpen.
Paula heeft me goed geholpen.
Ik vond het wel vervelend (louman) een mail te krijgen met 'we nemen je oude auto niet mee en je krijgt geen uitleg over de nieuwe auto'. ik zat dus binnen half uur bij een garage omdat ik de sleutel er niet uit krijgt. de man die de auto kwam brengen zei dat er schade aan de auto zat (grapje denk ik, vond ik niet grappig) auto was vies buitenkant (zandstorm)

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Dank voor de feedback! Uw feedback met betrekking tot de service bij de betreffende dealer hebben we meegenomen ter verbetering. Excuses voor het ontstane ongemak hierin.
Desalniettemin, veel...
Desalniettemin, veel rijplezier met de nieuwe auto!

Filip

Leasecontract was overgenomen dus had de auto al in bezit geen overdracht

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Dank voor de toelichting en de review, Filip!
Veel veilige ritten met uw nieuwe auto toegewenst!

Han Bouwman

Zeer vriendelijk, doch weinig tijd voor uitleg, denk doordat de aflevering op zaterdag was

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Bedankt voor de beoordeling meneer Bouwman, en ook de gegeven feedback!
Bedankt voor de beoordeling meneer Bouwman, en ook de gegeven feedback!
Dat kan er wellicht mee te maken hebben, maar uiteraard mag dat tegelijk niet de bedoeling zijn. We gaan daar intern mee aan de slag.
Dank u wel nogmaals!
Groet, Jorrit van MKB Lease

De auto werkt nog niet naar behoren. De trekhaak was niet goed en is een nieuwe voor besteld en die is er nog niet en de parkeersensoren werken niet.

Reactie MKB Lease | Zakelijke lease:

Vervelend dat er problemen waren rondom de trekhaak van uw nieuwe auto. En dat de afhandeling van het probleem niet echt soepel is verlopen. Inmiddels hebben we nog even contact met elkaar gehad en... Vervelend dat er problemen waren rondom de trekhaak van uw nieuwe auto. En dat de afhandeling van het probleem niet echt soepel is verlopen. Inmiddels hebben we nog even contact met elkaar gehad en is het allemaal netjes opgelost! Wij wensen u veel rijplezier toe. En vanuit ons nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.
Groet, Team MKB Lease