Afleveren nieuwe auto en meenemen vorige auto had volgens mij efficiënter gekund,
waren nu twee aparte akties.

Sander Harleman / Bur3o

Service en klantgericht. Prettig om mee samen te werken.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel meneer Harleman, voor deze goede beoordeling en reactie!

Heel prettig contact, snel geregeld, nabellen of alles goed is verlopen. prima!

Reactie MKB Lease:

Dank voor deze leuke toelichting! Geweldig :-)

Heinsohn

Prima geholpen, wat onduidelijkheid over het ophalen van de auto.

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw reactie! Prettig om te lezen dat de hulp goed was. Excuses wat betreft de onduidelijkheid over het ophalen van de auto. Gelukkig hebben we dit allemaal voor u kunnen oplossen, wat... Bedankt voor uw reactie! Prettig om te lezen dat de hulp goed was. Excuses wat betreft de onduidelijkheid over het ophalen van de auto. Gelukkig hebben we dit allemaal voor u kunnen oplossen, wat het echter niet minder vervelend maakte.
Vriendelijke groet,

Een betrouwbare leasemaatschappij.

Reactie MKB Lease:

Dank voor deze reactie! Top. Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe leaseauto!
Groet,

Henry T.

Snelle re(actie), duidelijke communicatie

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Prima ondersteuning, afgelopen jaar geen bijzonderheden gehad.

Reactie MKB Lease:

Dank voor uw reactie en uiteraard blij dat er geen bijzonderheden waren!

Laminta Vermeulen

Willem was top, ik had wel graag geweten over de brandstofvoorschotten waar ik verplicht toe werd en dit pas merkte bij het afschrijven. Dat is voor een klein bedrijf een hoop geld.

Reactie MKB Lease:

Hartelijk bedankt voor deze reactie mevrouw Vermeulen. Uw feedback met betrekking tot de brandstofvoorschotten is eerder reeds met u besproken en toegelicht. Dank nogmaals daarvoor. We gaan ervan... Hartelijk bedankt voor deze reactie mevrouw Vermeulen. Uw feedback met betrekking tot de brandstofvoorschotten is eerder reeds met u besproken en toegelicht. Dank nogmaals daarvoor. We gaan ervan uit dat het is opgehelderd en duidelijk is zo.
Mochten er toch nog vragen zijn, dan kunt u altijd met ons bellen of mailen.
Groet, Jorrit van MKB Lease

Alles prima geregeld

Reactie MKB Lease:

Wat goed om te lezen, hartelijk bedankt voor dit bericht en de mooie score!
Vriendelijke groet,

Zeer goed