B. Dijkstra

Adequate opvolging van vragen, offertes worden snel gestuurd, klantgericht meegedacht en gehandeld.

Jobrubouw

Schandalig behandeld door mkb.

Evaluatie

Door ziekte moeten wij onze onderneming stoppen. Wij Hebben zelf 3 debiteuren klaar staan die onze auto willen overnemen. Mkb wil eerst het afkoop bedrag a €8300ex btw zien en brengen daarna zelf de... Door ziekte moeten wij onze onderneming stoppen. Wij Hebben zelf 3 debiteuren klaar staan die onze auto willen overnemen. Mkb wil eerst het afkoop bedrag a €8300ex btw zien en brengen daarna zelf de auto weer op de markt!! Het gaat over 19 rest maanden van een elec. Kona!!

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw feedback! Gelukkig hebben we inmiddels uitvoerig contact met u gehad en zijn we in gesprek om tot een goede oplossing te komen.
Wordt snel vervolgd!
Met vriendelijke groet,...
Wordt snel vervolgd!
Team MKB Lease

Helmut Fischer Meettechniek BV

Aanvullende feedback review 15-4-22

Evaluatie

Had me eerder voorgenomen nooit geen zaken meer te doen met MKB lease, echter een goed voorstel van Autoplanning heeft mijn mening doen veranderen. Ben al jarenlang tevreden met mijn Outlander... Had me eerder voorgenomen nooit geen zaken meer te doen met MKB lease, echter een goed voorstel van Autoplanning heeft mijn mening doen veranderen. Ben al jarenlang tevreden met mijn Outlander geleased via Autoplanning, inmiddels een onderdeel van MKBlease. In januari loopt de lease af en Autoplanning nam bijtijds contact op over de volgende auto. Helaas is de opvolger van de Outlander niet beschikbaar in Europa en ieder alternatief met vergelijkbare laadhoogte zou enorm veel duurder worden in de bijtelling. Ron van Autoplanning en Leonard van de Autoavenue hebben mij echter de mogelijkheid geboden om een ex-demo Outlander te gaan rijden met vroegtijdige vernieuwing van het contract zonder bijkomende boete. Voorafgaand heeft een medewerker van MKBlease al contact met mij opgenomen om excuses te maken voor de gemaakte fouten in het verleden.
Al bij al is het zo keurig opgelost voor mij en ben ik weer een tevreden klant.

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor uw aanvullende feedback! Dat vinden we erg fijn.
Alvast heel veel plezier met uw nieuwe auto en op naar een langdurige, hernieuwde samenwerking!
Groet, Jorrit van...
Vriendelijk bedankt voor uw aanvullende feedback! Dat vinden we erg fijn.
Groet, Jorrit van MKB Lease

Had pech met de lease auto in het weekend en kreeg geen vervangend vervoer

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor de feedback n.a.v. de autopech afhandeling. Bijzonder vervelend dat dit echter niet goed is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels hebben we hierover ook... Vriendelijk bedankt voor de feedback n.a.v. de autopech afhandeling. Bijzonder vervelend dat dit echter niet goed is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels hebben we hierover ook telefonisch gesproken. We gaan bovendien met onze pechhulpservice in gesprek om dit voor de toekomst wel goed te regelen. Het heeft onze volle aandacht!
We wensen u toch weer veel veilige kilometers toe, hopelijk zonder autopech en ongemak!
Vriendelijke groet,
Jorrit van MKB Lease

Henry Bulteel

Pech geval prima opgelost ondanks feestdag

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de positieve reactie wat betreft de afhandeling van de autopech.

Sander

Prima, alleen duurde wel iets langer dan verwacht.

Reactie MKB Lease:

Beste Sander, bedankt voor de feedback! Helaas is de levertijd van een auto een erg onzekere factor op dit moment. Dat vinden we hartstikke vervelend, maar is helaas iets wat in de hele markt speelt... Beste Sander, bedankt voor de feedback! Helaas is de levertijd van een auto een erg onzekere factor op dit moment. Dat vinden we hartstikke vervelend, maar is helaas iets wat in de hele markt speelt op dit moment. Hopelijk heeft u er niet al teveel hinder van ondervonden en rijdt u inmiddels met veel plezier in de nieuwe auto.
Veilige kilometers gewenst!

Patricia's Mobile Hairstyle

Duidelijk en klantvriendelijk

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze reactie! Geniet van uw nieuwe leaseauto, veel veilige ritten gewenst!

Bergman

Snel contact, vriendelijke en behulpzame mensen

Reactie MKB Lease:

Kijk! Dat lezen we heel erg graag. Prettig dat u het contact zo waardeert.
DAnk voor deze reactie!
Vriendelijke groet, Jorrit van MKB Lease

Goed en klantvriendelijk

Reactie MKB Lease:

Super om te lezen, dank u wel!

Antoine Jacobs

Correct en heldere, vlotte service

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de beoordeling!