Offerte

So far so good

satifactory

cheaper

Gastouderopvang De Olifantjes

Onze ervaring is uitstekend al jaren.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze komen altijd op tijd en ze leveren mooie containers

Een email sturen een dag voor de lediging zou fijn zijn als reminder.

Tesoro Exclusive

Top bedrijf, komen afspraken na en vriendelijk personeel .

Beschrijf hier uw ervaring

container vergeten, het personeel belde netjes aan om hem alsnog te legen.

geen idee, wij zijn heel tevreden.

Bart Jochems

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geregeld.. ook als de klep niet meer dicht kan nemen ze de bak gewoon mee. En de mannen zetten de container netjes terug op hun plek šŸ‘šŸ‘

Blijven doen wat je doet

Beste,
bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!
Team MKB-afval.nl

M. Vente

Na enkele problemen netjes geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat problemen met de wisseling van adres en container netjes en vriendelijk geholpen.

Iets beter meedenken.

ursembeheer

Efficient en goed concept

snel

!

tegelhandel Allertz

Ik ben nu 3mnd klant maar ik kan zeggen dat ik zeer tevreden komen stipt op tijd .

prima bedrijf aardige chauffeurs

Jhuijsen Fietsenmaker

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Slechte communicatie, slechte service en slecht ophaalmanagement. Alleen het karton ging goed. Er werden beloftes gedaan die niet werden nagekomen. Ik nam een abonnement over van een vriendin die er... Slechte communicatie, slechte service en slecht ophaalmanagement. Alleen het karton ging goed. Er werden beloftes gedaan die niet werden nagekomen. Ik nam een abonnement over van een vriendin die er ook al klachten overhad. Maar je kan door het contract niet boeteloos stoppen. Met mij werd overeengekomen dat ik haar lidmaatschap kon overnemen voor de resterende maanden. Dit werd een fiasco. Opeens waten ze dit vergeten en doordat zij het via mail wel zwart op wit hadden geschreven kon ik de zaak nog redden. NOOIT MEER MKB. Breng maar eerst jullie eigen rotzooi op orde.

Kom afspraken na en haal het vuil gewoon op. Verplicht mensen minder bij fiascos. Vooral om nog leden te behouden. Er zijn gelukkig nog anderen die dit werk doen.

Dank voor uw review.
Vervelend om te lezen dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
Dank voor uw review.
Vervelend om te lezen dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
De door u overgenomen abonnementen/contracten stonden inderdaad nog in een getekende overeenkomst voor 12 maanden, hierdoor was het voor de oude gebruiker niet mogelijk om vroegtijdig een beƫindiging in te plannen. Deze beide abonnementen zijn per 31-1-2022 overgezet op uw naam, ook zijn deze beide, na aanvraag van u, op 10-2-2022 ter beƫindiging ingesteld voor de einddatum van 1-7-2022.
De systeemnotities laat zien dat de lediging in februari inderdaad niet is uitgevoerd, dit wegens een wijziging in de aanbied locatie van de container op uw adres. Deze ledigingen zijn op het eerstvolgende moment ingehaald voor u. Nadat de wijziging in het systeem is doorgevoerd zijn alle ledigingen, volgens schema uitgevoerd.

Tandartspraktijk DalĆ­

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds kort klant. Bakken niet geleegd, niet teruggebeld over verder verloop, moest weer bellen daarvoor.

Doen waar je opdracht voor krijgt dus bakken op dezelfde dag legen.

Dank voor uw review.
Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Dank voor uw review.
Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Wij vinden het vervelend dat er 2 ledigingen, kort op elkaar, niet op de afgesproken datum zijn uitgevoerd. Hierover is contact geweest met de planning en zij geven aan afgelopen maand problemen te hebben gehad met de boordcomputer. Dit is uiteraard geen excuus voor het niet uitvoeren van de ledigingen op de afgesproken dag. Uiteraard hebben wij deze gemiste ledigingen, zoals telefonisch en per email besproken, diezelfde week nog ingehaald.
Ons excuus voor het ongemak wat u heeft ervaren.

Lichtenberg Uitvaartzorg

Na 3 maanden gebruik nog geen klachten

Eenvoudig geregeld

Een seintje per mail wanneer het afval gehaald wordt zou een verbeterpunt zijn

Beste,
Bedankt voor uw review, goed om te lezen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Beste,
Bedankt voor uw review, goed om te lezen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Wij nemen u tip mee en leggen dit neer bij de desbetreffende afdeling. Wellicht een goede tip vanuit onze kant, u kunt uw afvalkalender inladen in uw agenda op uw telefoon of computer. Hierdoor ontvangt u de meldingen op de gewenste momenten.