Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Victor Vergoessen

Prima! Maar de medewerkers namen een leeg bierkrat mee tijdens het legen van de container

Beschrijf hier uw ervaring

Niet stelen van klanten tijdens het legen van de bak

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Wat vervelend dat dit is gebeurd. Wij hebben er een onderzoek naar opgestart, hartelijk bedankt voor de melding.
Team...
Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Team MKB-afval.nl

Airco Service Helmond

Top iedere keer netjes optijd opgehaald

Gewoon goed

Helemaal geen het is top zoals het is

Frank van Gameren

Containers worden (te) vaak niet geleegd, of er blijft afval in achter. Ze moeten erg vroeg (voor 7 uur 's ochtends) op straat staan, dus dat is best wel vroeg. Een reactie laat soms erg lang op... Containers worden (te) vaak niet geleegd, of er blijft afval in achter. Ze moeten erg vroeg (voor 7 uur 's ochtends) op straat staan, dus dat is best wel vroeg. Een reactie laat soms erg lang op zich wachten. Een abonnement op de papiercontainer bleek te zijn opgezegd zonder dat ik daarvan op de hoogte ben gesteld. Extra lediging (wat dus vaak nodig is) wordt tot nu toe altijd kostenloos gedaan, maar ik moet wel altijd vragen of er geen kosten aan verbonden zijn, dat wordt nooit zelf verteld.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg veel moeite moeten doen de laatste tijd om de kliko's geleegd te krijgen

Betrouwbaarheid moet veel beter, ik moet er op kunnen vertrouwen dat de kliko geleegd wordt op de afgesproken dag.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Op dit moment kampt uw leverancier helaas met wat interne problemen. Dit vinden wij ontzettend vervelend voor u en wij doen onze uiterste best deze problemen zo snel mogelijk opgelost te hebben. Wij vinden het fijn dat u een melding maakt als een lediging niet is gelukt, op deze manier kunnen wij zo spoedig mogelijk een oplossing bedenken.
Team MKB-afval.nl

MachinefabriekBarCa

Top

is netjes geregeld

ga zo door

C.T Valk

Goed , betrouwbaar bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

prima geregeld met ophalen van het bedrijfsafval en facturatie.

theo heitink

Prima geregeld goed tevreden

niks aantemerken

weet ik niet

Snuffelhal Wolvega

BnB De Oldambtster

Goed, duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, werkt netjes volgens afspraak

Afval werd niet op gehaald op Hemelvaartsdag, andere dag inplannen voor die dag?

PartTracker BV

Perfect!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Aardige mensen die het afval komen afhalen, administratie goed geregeld

Buurtwinkl Nour