Reviews

8.8 / 10
1348 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Offerte
8.6/10
Deskundigheid
8.8/10
Resultaat
8.8/10
Advies
8.6/10
Medewerkers
8.8/10
Nazorg
8.6/10
Communicatie
8.8/10

1348 Reviews

Art & D-Sign

9/10

Werkt prima

Beschrijf hier uw ervaring

Via de chat wordt er snel gereageerd afspraken ook nagekomen.

Verbeterpunten of tips

Geen


Opvang het schatkistje

10/10

Erg goed, klantvriendelijk, duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Een duidelijke offerte, goede opstart, mooie kalenders voor ledigen

Verbeterpunten of tips

Geen


Restaria Weert

10/10

We zijn nu bijna 3 maanden klant bij MKB-Afval en heel tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Het afval wordt elke keer netjes opgehaald.

Verbeterpunten of tips

Momenteel geen


Jos Groen

10/10

Erg klantgericht en erg klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

ik werd zeer prettig te woord gestaan.

Verbeterpunten of tips

vooralsnog niet, alles verloopt naar wens .


profiwall

8/10

Netjes

Beschrijf hier uw ervaring

altijd op tijd

Verbeterpunten of tips

geen


Skuur & Ko

8/10

Een nieuwe container die volgens afspraak netjes op tijd wordt geleegd, wat wil je nog meer?

Beschrijf hier uw ervaring

Voor eventuele vragen altijd iemand beschikbaar om ze te beantwoorden!

Verbeterpunten of tips

Meer diversiteit in abonnementen


Van berkel klus en dak

2/10

Na de tweede lediging kreeg ik een mail dat de containers te zwaar waren. En dat de chauffeur hem de volgende keer laat staan. Dit kon ik niet terug vinden toen ik me aanmelden voor restafval.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond de mail niet echt vriendelijk. Wel duidelijk.

Verbeterpunten of tips

Beter aan geven dat er gewicht aan vast zit en niet alleen het aantal liters

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor de review. Jammer dat u zo ontevreden bent.
Op onze website communiceren wij dat wij kunststof containers leveren en dat deze containers maximaal 90 kilo per 1000 liter...
Beste,
Bedankt voor de review. Jammer dat u zo ontevreden bent.
Op onze website communiceren wij dat wij kunststof containers leveren en dat deze containers maximaal 90 kilo per 1000 liter aan kunnen. Jammer dat u dit niet heeft gelezen.
Uiteraard hadden wij dit ook graag telefonisch toegelicht en uitgelegd.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-afval.nl


H&w v boxtel handelsonderneming

10/10

Ze zijn netjes optijd en ben er goed tevreden over

Beschrijf hier uw ervaring

Goed

Verbeterpunten of tips

Is zo goed


Jongerius Harmelen

10/10

We zijn sinds kort klant bij MKB afval EN wat vooral opvalt is de snelle afhandeling van de aanvraag en de bezorging van de afvalcontainers. Het abonnement systeem van huren per maand opzegbaar is... We zijn sinds kort klant bij MKB afval EN wat vooral opvalt is de snelle afhandeling van de aanvraag en de bezorging van de afvalcontainers. Het abonnement systeem van huren per maand opzegbaar is een hele goede.

Beschrijf hier uw ervaring

Kort, krachtig en duidelijk.

Verbeterpunten of tips

Ja, de eerste 4 weken zijn de containers een paar keer te veel geldigd. door interne communicatie fout binnen MKBafval
Waarvoor onze dank. want als beginnend bedrijf kwam het ons wel goed uit.


Maurice

9/10

Alles ok

Beschrijf hier uw ervaring

Alles ok

Verbeterpunten of tips

geen