AliCan Yurdakul

Kort en bondig

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling meneer Yurdakul! Wij wensen u veel veilige kilometers met uw nieuwe auto.
Groet, Jorrit namens Team MKB Lease

Marcel van H2orn

Snelle respons op vragen, meewerkend en meedenkend

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de geweldige review, meneer van Hoorn!
Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

De kwaliteit v/d communicatie met MKB is onvoldoende. Ten tijde van autoplanning was de communicatie effectief en efficient. Dat kunnen we niet zeggen van MKB lease.

Reactie MKB Lease:

Dank voor uw feedback! Uiteraard vinden we uw ervaring vervelend. Gelukkig zijn de openliggende zaken grotendeels opgelost nu. U heeft hierover inmiddels uitvoerig contact gehad met onze account... Dank voor uw feedback! Uiteraard vinden we uw ervaring vervelend. Gelukkig zijn de openliggende zaken grotendeels opgelost nu. U heeft hierover inmiddels uitvoerig contact gehad met onze account manager.
Excuses voor het ongemak en wij wensen u veel veilige ritten toe met uw nieuwe auto!
Groet, Team MKB Lease

De leaseauto en bijbehorende zaken zijn zonder problemen afgeleverd. Het eerder melden dat de leaseauto niet op tijd geleverd kon worden is wel een duidelijk verbeterpunt.

Dit is alweer mijn 4de leaseauto via MKB Lease en weer ben ik blij verrast met de prettige samenwerking en de goede ondersteuning van mijn vaste accountmanager Pauline.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de prachtige beoordeling en voor het jarenlange vertrouwen in MKB Lease!
Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Thierry P

De aflevering verliep goed, goed ontvangen bij de Kia dealer en de auto stond netjes klaar zoals je dat kan verwachten goede uitleg gehad.

Maar de informatie alvorens was slecht...

Maar de informatie alvorens was slecht gecommuniceerd.
Op de MKB app zou de auto eerst september 2023 afgegeven worden op de dag zelf de app nog eens geopend en de datum was verschoven naar januari 2024 zonder enige communicatie. en toen werd ik plotseling gebeld door de Kia garage dat de auto klaar stond.
nog steeds had ik geen idee of het wel om mijn auto ging omdat ik verder nik sgehoord had, uit eindelijk iemand van ons kantoor gesproken die zei dat het klopte en ik langs kon komen op 19-10. nu rijd ik met veel plezier en confort over de weg.

Beste Thierry,
Beste Thierry,
Allereerst, onze dank voor de gegeven terugkoppeling! Dat is altijd waardevol voor ons. Inmiddels heeft onze account manager ook contact met u gehad om e.e.a. te bespreken. De communicatie rondom de levering van de auto was wat onduidelijk. Onze excuses hiervoor nogmaals! We doen er uiteraard alles aan om dit in de toekomst beter te laten verlopen. Gelukkig begrepen we van u dat de verdere levering van de auto wel goed is gegaan en u inmiddels prettig onderweg bent met uw nieuwe auto :-)
Wij wensen u veel veilige ritten toe!
Groet namens team MKB Lease,
Jorrit

Herman Smit - HS Finance

Snelle respons van accountmanager, duidelijke communicatie en calculatie.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de prachtige beoordeling meneer Smit. Erg fijn om terug te lezen!
Wij wensen u veel rijplezier met de nieuwe auto toe!
Namens team MKB Lease,
Groet, Jorrit

Reactie MKB Lease:

Hartelijk dank voor de boordeling! Veel rijplezier met uw nieuwe auto.

Sharon

- Verkeerde kleur geleverd.
- Chauffeur wist helemaal niets van de auto.
- Rit registratie werd ik niet uitlegt. Daardoor niet goed aangepakt.
- Wel vriendelijke chauffeur!

Beste Sharon,
Beste Sharon,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback! Excuses voor het ongemak dat is ontstaan. Inmiddels hebben we u hier ook uitvoerig over gesproken. De verkeerde kleur was onze fout, maar hebben we gelukkig tot een overeenstemming over kunnen komen. Het ritregistratie systeem is inmiddels toegelicht en ook standaard toegevoegd aan de communicatie die naar u als berijder gaat.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel rijplezier met de nieuwe auto!
Groet Jorrit van MKB Lease

Ron van de Steeg

Bij pech is het alarmnummer slecht bereikbaar

Evaluatie

slecht bereikbaar

Beste Ron,
Beste Ron,
Excuses voor het ongemak. De matige bereikbaarheid is absoluut niet waar we voor staan. We hebben inmiddels ook telefonisch contact met u gehad om dit te bespreken. Nogmaals sorry hiervoor!
We wensen u derhalve toch veel veilige en onbezorgde kilometers toe!
Groet, Jorrit namens Team MKB Lease