Communicatie had soepeler kunnen verlopen. Auto bleek tijdens oplevering een storing te hebben waardoor auto weer meegenomen is. Hier ben ik zelf achter gekomen doordat het wel heel lang duurde... Communicatie had soepeler kunnen verlopen. Auto bleek tijdens oplevering een storing te hebben waardoor auto weer meegenomen is. Hier ben ik zelf achter gekomen doordat het wel heel lang duurde voordat ik bericht kreeg ver de auto.
Ook daarna zou het handig geweest zijn als ze tijdig laten ween hoelaat de auto ongeveer geleverd wordt.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de gegeven feedback! Super vervelend dat de aflevering van de auto niet soepel is verlopen. En vooral vervelend dat de auto later uiteindelijk gepland is geleverd, vanwege een storing in... Dank voor de gegeven feedback! Super vervelend dat de aflevering van de auto niet soepel is verlopen. En vooral vervelend dat de auto later uiteindelijk gepland is geleverd, vanwege een storing in de auto. Zoals ik heb begrepen is er inmiddels ook meermaals contact over geweest en is e.e.a. uiteindelijk ook opgelost. Uw opmerking over de communicatie neem ik mee richting de dealer.
Excuses voor het ongemak. Hopelijk geniet u inmiddels van uw nieuwe auto, veel veilige ritten gewenst!
Groet, Jorrit namens Team MKB Lease

Gewoon goed en zorgvuldig.

Reactie MKB Lease:

Dat horen we heel graag :-) Dank u wel voor de prettige woorden en heel veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto!

Rob, Heerhugowaard

Prima geregeld.

Reactie MKB Lease:

Top om te lezen, dank voor de beoordeling Rob!
Fijne en veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit namens Team MKB Lease

Auto netjes geleverd. Op tijd en in goede staat.

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze prachtige review!

Ria Bosh

Keurig afgeleverd.

Beste Ria,
Dank voor de leuke reactie wat betreft de aflevering van de auto! Fijn dat het naar wens is verlopen. Veel rijplezier en veilige ritten gewenst met de nieuwe bolide.
Groet,...
Beste Ria,

Correct geregeld

Reactie MKB Lease:

Dank voor uw beoordeling!

Snel en correct communiceren per mail, duidelijk

Reactie MKB Lease:

Wat geweldig om te horen, dank u wel voor deze mooie feedback!
Fijne kilometers gewenst met uw nieuwe auto!

Peter Huys

Prima alleen wat weinig info vooraf over planning en voortgang

Reactie MKB Lease:

Dank voor de feedback, meneer Huys!
Vervelend dat de communicatie niet helemaal naar wens was. Die nemen we uiteraard mee ter verbetering.
Veel veilige kilometers met uw nieuwe...
Dank voor de feedback, meneer Huys!
Veel veilige kilometers met uw nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Ik heb goede ervaring gehad.

Reactie MKB Lease:

Dank voor het delen van uw ervaring. Super om te lezen dat het allemaal naar wens was!
Veel veilige ritten gewenst met uw nieuwe auto!
Groet, Jorrit namens Team MKB Lease

Goede service, alles volgens afspraak.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de mooie score en reactie!