Offerte

Fj Automotive

Uitstekend

perfect

Nulla Metus

Prima service en duidelijk voorwaarden

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere communicatie via de mail en inlog om gegevens te beheren.

nvt.

MVH Bouwservice

Zeer goed

Zeer goed

Ontmoetingscentrum Zuid-West

Vlotte service en goede communicatie

probleemloos

vooralsnog geen tips

Hans

Het voorbeeld van kleine lettertjes bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit bedrijf heeft de kleine lettertjes tot expertise gemaakt adverteren met per maand opzegbaar zelf als je belt nee hoor geen probleem per maant opzegbaar. Wil je vervolgens opzeggen krijg je... Dit bedrijf heeft de kleine lettertjes tot expertise gemaakt adverteren met per maand opzegbaar zelf als je belt nee hoor geen probleem per maant opzegbaar. Wil je vervolgens opzeggen krijg je alsnog opzeg boete, alleen noemen ze dat eind container schoonmaak of zo iets. Dat het bedrag gelijk is aan de opzeg "boete" is toeval....

Dat is in mijn mening gewoon oplichting maar ja B2B he dan moet je naar de rechter en dat weet men precies dat doet niemand voor z'n bedrag.

Stop met liegen wees gewoon transparant.

Beste,
Bedankt voor de review, echter hebben wij deze review al eens eerder van u ontvangen. Wij begrijpen dat u ontevreden bent en wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad....
Beste,
Wij bieden inderdaad ook maandelijks opzegbare contracten aan, maar streven naar langdurige samenwerkingen. Het is ons niet bekend geweest dat u voor een aantal maanden het contract aan wilde gaan, anders hadden wij u inderdaad vermeld welke kosten er dan worden berekend.
Wij plaatsen de container gratis voor u. De plaatsingskosten nemen wij namelijk voor onze rekening. Echter, als u inderdaad binnen een jaar opzegt, zijn wij genoodzaakt retourkosten van de container te berekenen. Als u na een jaar opzegt berekenen wij geen retourkosten. Dit staat ook vermeld op onze website en hadden wij u ook graag telefonisch toe willen lichten.
Onze excuses dat dit niet duidelijk was voor u. Wij zijn (in vergelijking met traditionele inzamelaars) ontzettend transparant in onze communicatie, juist zodat u achteraf niet met verassingen komt te staan. Wij zien (nog steeds) vooralsnog geen opzegging van u en gaan graag met u in gesprek. Wilt u contact met ons opnemen via info@mkb-afval.nl?
Alvast bedankt en een fijne dag. Team MKB-afval.nl

Big Bugs Butterflies B.V.

Super service, goed bereikbaar, denkt mee en komt afspraken na!!

Beschrijf hier uw ervaring

Super service, goed bereikbaar, denkt mee en komt afspraken na!!

Niets.

Nieuwenhoven

Zeer tevreden

Als ik nog een extra leging komt binnen 2 dagen

Klusbink b.v.

Alles loopt prima volgens afspraak tot op heden

Beschrijf hier uw ervaring

Container wordt lekker vroeg op de dag geledigd

Jomi-boertien (mirella)

1 woord erg slecht,, raad niemand het aan. Communicatie word erg slechte behandeld en komen hun afspraak niet na erg jammer, was eerst wel te vreden en wilde zelfs nog een 2 de

Slecht

Wat jullie beloven ook na komen, heb het zwart op wit staan, maar toch extra geld innen

Beste,
bedankt voor uw review. Jammer dat u ons niet aanbeveelt.
Beste,
bedankt voor uw review. Jammer dat u ons niet aanbeveelt.
Helaas bleken wij een match. U heeft een abonnement bij ons afgesloten en daarvoor factureren wij maandelijks. Voor de geleverde diensten dient betaalt te worden, helaas werden onze bedragen gestorneerd. Uw abonnement staat op dit moment op een service stop. Dat wil zeggen; wij ledigen weer bij u als de betalingen zijn verricht.
Mocht u verder vragen hebben of inhoudelijk verder willen gaan op uw review, kunt u ons mailen naar info@mkb-afval.nl.
Mvg,
Team MKB-afval.nl

Koozie.eu

Ophaling en meedenken door de heren op de wagen is prima. Intern communicatie kan beter. Als je belt voor een lediging een week later en wordt bevestigd dat het door wordt gegeven en dit niet... Ophaling en meedenken door de heren op de wagen is prima. Intern communicatie kan beter. Als je belt voor een lediging een week later en wordt bevestigd dat het door wordt gegeven en dit niet gebeurt, je dan twee maal een gesprek aan moet gaan met de vriendelijk en meedenkende heren van de ledigingsdienst. Gelukkig hebben zij het goed opgepakt.

Zie hierbovem

Zie hierboven

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Helaas begrijpen wij niet wat u bedoelt.
Wij zien geen enkele communicatie van u richting ons over uw rolcontainer.
Wilt u contact met ons...
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Helaas begrijpen wij niet wat u bedoelt.
Wij zien geen enkele communicatie van u richting ons over uw rolcontainer.
Wilt u contact met ons opnemen? Wij helpen u graag verder.
Team MKB-afval.nl