Offerte

Op tijd komen en netjes

Goed service

Nix

reinderspakketdienst

Heel goed ervaring met dit bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

heel goed niets te klagen

nee niets

Bij de Rode Beuken

Punctueel, klantvriendelijk en service gericht !

Beschrijf hier uw ervaring

Op een dag vergeten de bak buiten te zetten. De mannen kwamen vriendelijk het terrein op opzoek naar de bak ... dat is Service !

Tot nu toe geen

Flakkee Customs

Zeer slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Al aantal maanden klant en de bak is al regelmatig niet volgens afspraak leeg gemaakt. De schuld word dan op de klant afgeschoven dat de bak niet buiten zou staan terwijl dit altijd wel zo is.... Al aantal maanden klant en de bak is al regelmatig niet volgens afspraak leeg gemaakt. De schuld word dan op de klant afgeschoven dat de bak niet buiten zou staan terwijl dit altijd wel zo is. Vandaag met eigen ogen gezien dat de MKB afval bak van de buren wel werd leeggemaakt maar hierna reed de vuilniswagen gewoon weg en zit ik wederom met een overvolle bak en MKB afval doet hier niks aan!

Afspraken nakomen en communicatie verbeteren

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Wat vervelend dat u ons een slechte score geeft.
Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Wat vervelend dat u ons een slechte score geeft.
De chauffeur komt langs op afgesproken dagen en heeft meermalen een foto gemaakt op het moment van langskomen waarop te zien is dat de container niet aangeboden wordt.
De container van uw buren stond inderdaad gister op de routeplanning. Deze stond aangeboden en is ook geledigd. Uw container was gister niet aan de beurt. Wij hebben eerder per e-mail aan u gecommuniceerd dat uw container op 24 april op de planning stond. Op deze dag stond uw container niet aangeboden.
Wij hebben u gevraagd een foto te sturen van de locatie waar u de container aanbiedt. Deze foto hebben wij tot op heden niet mogen ontvangen.
Per e-mail en in uw persoonlijke MKB-afval.nl account staat uw inzamelschema. De dagen waarop de chauffeur langs komt, t/m 2022, zijn op dit schema te zien. Graag zien wij uw rolcontainer aangeboden op de ledigingsdag volgens uw schema, dan kan de container geledigd worden.
Team MKB-afval.nl.

mts j en k hoekstra

Prima niks op aan te merken

is goed

Duidelijkheid met rolcontainer
leeg te maken

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Deze hebben wij al eerder van u ontvangen. Wij hebben u daarna meerdere e-mails verstuurd. Hieronder ziet u nogmaals onze reactie op uw beoordeling;
Direct na uw aanmelding heeft u een welkomst e-mail ontvangen. In deze e-mail leggen wij de stappen die wij ondernemen aan u uit en geven wij nogmaals onze dienstverleningstijden weer. Daarbij ontvangt u ook een persoonlijk MKB-afval.nl account waarin u kunt inloggen. In dit persoonlijke account kunt u onder andere uw ledigingsdagen inzien. Wij hebben u daarna geïnformeerd over de leveringsdag van uw rolcontainer. Daarna bent u geïnformeerd over de inzameldag van uw rolcontainer. U heeft in deze e-mail een PDF bestand ontvangen waarop de ledigingsdagen voor het komende jaar te zien zijn.
Na meerdere pogingen op diverse wijze contact met u gezocht te hebben, geven wij hierbij nogmaals aan graag met u in contact te komen, u kunt reageren op onze e-mails of telefonisch contact met ons opnemen.
Team MKB-afval.nl.

Human Drive Arnhem

Goede service

L² Maatvoering

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Prima communicatie, snel en accuraat

Vooralsnog geen verbeterpunten

De Rots Totaalbouw