Offerte

Snel , envoudig en goedkoop

ging alles snel

n.v.t.

A&O Auto's

Tot nu toe geen op of aanmerking. Als goed gaat.

Ga zo door

Trade Solutions Holland

Misleidend

Beschrijf hier uw ervaring

Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen. Ook maandelijks opzegbaar. Echter, in de kleine lettertjes van de voorwaarden staat dat je €110,00 kosten betaald als je de container binnen een jaar... Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen. Ook maandelijks opzegbaar. Echter, in de kleine lettertjes van de voorwaarden staat dat je €110,00 kosten betaald als je de container binnen een jaar laat ophalen.
Maandelijks opzegbaar is het dan dus niet want dan ben je dus bijna net zoveel kwijt als dat je hem een jaar houdt.
Voor mij een buitengewoon slechte ervaring.

Transparant communiceren en klanten duidelijk wijzen op dit soort verstopte voorwaarden.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
bedankt voor de review.
Bij uw aanmelding nemen wij de plaatsingskosten voor onze rekening.
Indien u binnen 12 maanden opzegt, vragen wij inderdaad retourkosten.
Uw...
Beste,
bedankt voor de review.
Bij uw aanmelding nemen wij de plaatsingskosten voor onze rekening.
Indien u binnen 12 maanden opzegt, vragen wij inderdaad retourkosten.
Uw abonnement is alsnog een maandelijks opzegbaar abonnement, u kunt het abonnement opzeggen per de eerste van de maand met een opzegtermijn van één maand.
Indien u alvorens contact met ons had opgenomen, hadden wij dit u ook telefonisch uitgelegd. Wij staan namelijk voor transparante communicatie en hadden u dan het één en ander uit kunnen leggen.
Team MKB-afval.nl

Koen Zaal Installatietechniek

Snel en duidelijk geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Na telefoontje met diversen vragen, waarop de medewerker niet op alle vragen gelijk een antwoord de zelfde dag nog telefonisch terug gebeld.

Handelsonderneming Duijnisveld

Mijn ervaring na 3 maanden is dat alles duidelijk en overzichtelijk aangegeven wordt qua tarieven/datums etc. De container is ook vanaf de 1e lediging netjes op tijd geleegd

overzichtelijk

nee

The People Company

Erg goed, na veel leveranciers eindelijk een goede. Heldere en snelle communicatie.

Duidelijke en snelle communicatie

Irma van der velden

In 1 woord perfect, allemaal netjes geregeld, volgens afspraak, zeer blij met mijn container.

Top.

Zeilmakerij Nieuwerkerk

Super goed bedrijf top service

Beschrijf hier uw ervaring

Komen altijd hun afspraken na

Kos woning-en projectstoffering

Communicatie verloopt prima via de mail. Een keer de container vergeten aan de weg te zetten,en kreeg kosteloos een andere dag aangewezen in dezelfde week.

Zie opmerking hierboven.

Niets wat me te binnen schiet.

Van bruyssel installatietechniek

Aanmelden ging super makkelijk. Dag erna stond de container al. Word iedere keer netjes geleegd op de afgesproken datum.

Beschrijf hier uw ervaring

De container word s ochtends vroeg netjes op de afgesproken datum geleegd.