Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Bosch Beregening

Ik ben op een nette en vriendelijke manier geholpen. Wij zijn nu 3 maanden klant. Wij zijn zeer tevreden. Alles verloopt volgens plan.

correct.

Geen verbeterpunten. Wij zijn zeer tevreden.

Stal Heeserveld

De MKB afvalcontainer bevalt ons super alleen hebben we nog geen 50 euro ontvangen voor het aanmelden van een nieuwe klant
mvg Ageeth Luning

niet

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor de review, wat een fijne score!
Beste,
Hartelijk bedankt voor de review, wat een fijne score!
Op elke eerste van de maand ontvangt u een factuur van ons. Op 1 april heeft u de creditfactuur van ons ontvangen en is de korting aan u toegekend. Hartelijk bedankt voor het aanbrengen van de nieuwe klant!
Team MKB-afval.nl

RBbouwchemie BV

Wij zijn nu inmiddels 3 maanden voorzien van een rolcontainer van MKB-afval en zijn zeer tevreden over de afhandeling direct vanaf het begin al. We hebben één keer een leging naar een andere dag... Wij zijn nu inmiddels 3 maanden voorzien van een rolcontainer van MKB-afval en zijn zeer tevreden over de afhandeling direct vanaf het begin al. We hebben één keer een leging naar een andere dag moeten doorschuiven omdat er een containerwagen kapot was. Dit probleem is direct aan ons gemeld via de mail en er is ook direct naar een andere losdag gezocht.
Wij zijn zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden!

NVT

Kinderopvang

Snel, goedkoop en komen afspraken na. Geen gedoe! Top

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en duidelijk reactie.

Afval na 9:00 laten ophalen i.p.v. 7:00.
Een ondernemer moet dat vroeg uit bed om container buiten te zetten.
Wellicht extra service m.b.t. Schoonhouden van containers. En Containers...
Afval na 9:00 laten ophalen i.p.v. 7:00.
Een ondernemer moet dat vroeg uit bed om container buiten te zetten.
Wellicht extra service m.b.t. Schoonhouden van containers. En Containers bieden die op slot kunnen.
Verder ben ik super tevreden!

BdeBoer

@flow consultancy

Communicatie verliep goed duidelijke afspraken en daar houden ze zich aan. Prijzen zijn goed. Ik ben heel tevreden

Goed bereikbaar en vriendelijk

Minimarkt zeist

Tandprothetische Praktijk R. Verstraete

Eerste twee ophalingen verliepen problematisch, daarna alles in orde.

Beschrijf hier uw ervaring

Geen beloofde terugkoppeling gehad na probleem te hebben aangegeven. Ik moest daar zelf steeds achteraan. Ook kalender heb ik tot 2 keer toe moeten veranderen.

Bij nieuwe klanten met problemen wat meer aandacht geven.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste heer Verstraete,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Allereerst onze excuses dat het begin van uw abonnement wijzigingen hebben plaatsgevonden.
Wij waarderen uw review en koppelen...
Beste heer Verstraete,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wij waarderen uw review en koppelen dit terug aan uw inzamelaar.
Team MKB-afval.nl

Hoveniersbedrijf B.A.R.T.

Geweldig!

Netjes en service gericht

Bericht of seintje voor de ledegingsdag

MVL Productions

Beschrijf hier uw ervaring

Prima bedrijf, komen afspraken na. Klantenservice geen oordeel over want ik heb ze nog nooit nodig gehad. Online aangemeld, verder alles volgens wens verlopen. tot heden heel tevreden.