Offerte

Goede service

L² Maatvoering

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Prima communicatie, snel en accuraat

Vooralsnog geen verbeterpunten

De Rots Totaalbouw

goed

Naai Atelier ELEGANT

Ik ben nieuw klant bij MKB Afval.nl weet niet gnoeg .

Beschrijf hier uw ervaring

3 maand geleden als klant maar ik weet nog niet wanneer het rolcontainer buiten zetten niets duidelijk. wanneer woort het opgehaalt, ik weet het niet of moet ik elke maand naar MKB bellen om te... 3 maand geleden als klant maar ik weet nog niet wanneer het rolcontainer buiten zetten niets duidelijk. wanneer woort het opgehaalt, ik weet het niet of moet ik elke maand naar MKB bellen om te vragen, heirdoor een beetje ingewikeld,dat is mijn mennig mvg

nvt

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Direct na uw aanmelding heeft u een welkomst e-mail ontvangen.
In deze e-mail leggen wij de stappen die wij ondernemen aan u uit en geven...
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Direct na uw aanmelding heeft u een welkomst e-mail ontvangen.
In deze e-mail leggen wij de stappen die wij ondernemen aan u uit en geven wij nogmaals onze dienstverleningstijden weer. Daarbij ontvangt u ook een persoonlijk MKB-afval.nl account waarin u kunt inloggen. In dit persoonlijke account kunt u onder andere uw ledigingsdagen inzien.
Wij hebben u daarna geïnformeerd over de leveringsdag van uw rolcontainer.
Daarna bent u geïnformeerd over de inzameldag van uw rolcontainer.
U heeft in deze e-mail een PDF bestand ontvangen waarop de ledigingsdagen voor het komende jaar te zien zijn.

Wij hebben u zojuist een e-mail verstuurd met uw eerst komende ledigingsdag.

Leim en Zwa

Oke

Snel respons bij mailen

Mogelijkheid tot lediging in andere route. Die is er nu niet en dat is jammer. Mijn zaak ligt niet bij mijn woning en moet nu op zondagavond container gaan buitenzetten ivm vroege tijdstip ophalen... Mogelijkheid tot lediging in andere route. Die is er nu niet en dat is jammer. Mijn zaak ligt niet bij mijn woning en moet nu op zondagavond container gaan buitenzetten ivm vroege tijdstip ophalen op maandagochtend. Benieuwd hoe dat gaat als de kroegen weer open gaan.

Bedankt voor de review.
Bedankt voor de review.
Wij ledigen containers door heel Nederland. Voor elk postcodegebied is een andere route. Voor vele gebieden zijn meerdere routedagen beschikbaar. Helaas zijn er postcodegebieden waar vraag en aanbod schaars zijn. In deze gebieden wordt dan inderdaad maar één dag in de week gereden.
U kunt er wellicht voor kiezen de container met een (code)hangslot vast te maken. Dan kunt u de container al eerder buiten zetten (hoeft u er niet speciaal voor naartoe te rijden) en voorkomt en/of vermindert u daarmee diefstal of vandalisme.

Karfix

Op zich was alles heel erg snel geregeld maar toen kwam het,. wij nemen 2 diensten af (rest en papier).
de Rest afval gaat helemaal goed, alleen het papier is elke x drama ik moet er elke x achteraan bellen en dan krijg ik een extra lediging (Wat wel een fijne oplossing is) alleen daarmee is het probleem niet verholpen. nu dacht men dat het aan de lediging dag lag maar mijn container staat morgens om 8 uur bij de weg. eerder gaat niet. dus of het nu een maandag, dinsdag etc. is de tijd blijft hetzelfde. (zitten op fabrieksterrein waar nogal eens wat in de brand word gestoken en openen zelf om 8 uur.)
we hebben nu wel een andere dag gekregen dus ik hoop dat het nu wel goed gaat;.

de snelle aanmelding

verbeterpunt, beter leren communiceren en ook eigen fouten erkennen, ze niet schuiven naar de klant

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het vervelend dat het vaak niet lukt uw papier/karton container te ledigen.
Onze dienstverlening is vanaf 07:00 uur tot 17:00 uur....
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Onze dienstverlening is vanaf 07:00 uur tot 17:00 uur. Dit wordt alvorens uw aanmelding aan u bekend gemaakt. Met 10.000 actieve klanten in ons bestand is het onmogelijk om met elke klant zijn/haar openingstijden rekening te houden. Daarbij zijn er vanwege Corona veel wijzigingen in de routetijden en kunnen wij helaas niet zeggen op welk tijdstip de chauffeur langs komt. Ook dit wordt alvorens aan u bekend gemaakt.
Uiteraard is het zo, op het moment dat wij verzuimen, wij daar de volledige verantwoordelijkheid voor nemen.
Wij hopen dat de ledigingen vanaf nu vlekkeloos verlopen.

Tandtechnisch laboratorium Assen

Meedenken

Meedenken

Niet

speedbengel

Netjes op tijd geleegd goede prijs

snel

Oist exclusief bv

Tot nu toe (3 maanden klant) loopt alles nog perfect en makkelijk

goed en snel

Eerst konden we plastic / folie schijden door dit in een grote zak bij het papier te doen.
Dit mag bij jullie niet , en dat dus wordt plastic / folie niet gescheiden en bij het rest afval gedaan. Dat vindt ik wel een gemiste kans, aangezien dit bij onze vorige leverancier wel kon.En omdat de paiercontainer nu niet goed benut wordt, overweeg ik deze op te zeggen.

Hartelijk bedankt voor de review.
Voor PMD afval hebben wij bijbehorende containers en routes met bijbehorend maandabonnement. Het is inderdaad bij ons helaas niet mogelijk het plastic gratis af te laten voeren bij een papierabonnement. De kosten hiervoor zijn daar ook niet op ingericht.
Mocht u er meer informatie over willen kunt u ons binnen onze kantoortijden bellen op 088-47-21599 of een e-mail sturen naar info@mkb-afval.nl

Eko bwi

Stroef begin al drie keer wijzigingen in ophaal data is lastig

Prijs

Afgesproken ophaal data niet steeds wijzigen

Hartelijk bedankt voor de review.
Uw ledigingsdag voor het restafval is 1 x gewijzigd in verband met een route optimalisatie.
Deze wijziging ontvingen wij een dag na uw...
Hartelijk bedankt voor de review.
Deze wijziging ontvingen wij een dag na uw ledigingsdag. Wij begrijpen dat dit vervelend is en hebben de container alsnog spoedig laten ledigen en u een nieuwe afvalkalender toegestuurd.
De eerste lediging voor het papier/karton is niet gelukt omdat de container niet buiten stond op het tijdstip dat de chauffeur langs kwam. U gaf aan dat u de container inderdaad later buiten had staan dan onze venstertijden en deze lediging is ook alsnog spoedig uitgevoerd.
Mocht u nog vragen hebben horen wij het uiteraard graag.