Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Erfgoed De Lindehof

Zeer efficiënt, snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Per maand opzegbaarheid is een groot pluspunt.
De rit voor het ophalen/transport van de 1100 liter container vond ik erg duur (€ 75,-).

Gastouder Miranda

Nee

Reactie MKB-Afval.nl:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Wat jammer dat u ons een slecht bedrijf vindt. Gezien uw historie vragen wij ons af hoe dit komt. U heeft namelijk een actief abonnement en hetgeen wat wij terugzien is dat uw abonnement een aantal keer op een service stop heeft gestaan wegens achterstallige betalingen.
Uiteraard is het zo, dat als er een dienst wordt geleverd, u daar een factuur van ontvangt. Als er 45 dagen voorbij zijn, heeft u meerdere herinneringen ontvangen en gaat uw abonnement tijdelijk op een service blokkade, totdat u de facturen voldoet. Wij kunnen begrijpen dat dit vervelend is, echter is het ook vervelend (en dat kunt u als ondernemer waarschijnlijk wel begrijpen) als facturen niet betaald worden.
Wij zien dat u nu weer helemaal bij bent met de betalingen en dat het abonnement weer actief is gezet, hartelijk bedankt daarvoor.
Team MKB-afval.nl

Tooms schilderwerken

Alles snel geregeld, afval wordt keurig volgens afspraak opgehaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Restafval bak aangevraagd via de site. Ik kreeg snel een offerte en na een bevestiging was alles zo geregeld.

MPV

Prima service

Prima service en communicatie

Mocht het logistiek kunnen dan is het misschien fijn als aangegeven kan worden of de lediging in de ochtend of in de middag plaats vindt.

tandartspraktijk postelstraat

Goede ervaring

altijd op tijd

geen opmerkingen

De Os Verhuur

Zeer goede ervaring met MKB-Afval, fijne klantenservice en alles is snel geregeld.d

Beschrijf hier uw ervaring

Goed bedrijf doet wat het belooft.

zelf de afhaaldag kiezen misschien, verder niks.

CreAnoeska

Slecht. Binnen een jaar al drie keer de container niet geledigd volgens afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch heel slecht bereikbaar.

Overleg bij problemen met je klant. Nu wordt een oplossing eenzijdig opgelegd.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Bedankt dat u meerdere malen de moeite neemt voor uw review.
Het is ons duidelijk dat u niet tevreden bent over bepaalde dingen.
Op dit moment is het ontzettend bedrijvig bij...
Beste,
Bedankt dat u meerdere malen de moeite neemt voor uw review.
Het is ons duidelijk dat u niet tevreden bent over bepaalde dingen.
Op dit moment is het ontzettend bedrijvig bij ons. Dat is natuurlijk heel fijn voor ons, maar zorgt er soms ook voor dat het wat langer duurt voordat wij u telefonisch te woord kunnen staan. Wij vermelden daarom op onze website dat mailcontact onze voorkeur heeft, zodat wij sneller kunnen zoeken naar een oplossing en u sneller weer tevreden gesteld bent.
Vanwege de corona crisis zijn er veel routes die uitvallen, simpelweg omdat veel van onze klanten de deuren moeten sluiten. Maar er zijn ook veel routes die erbij komen. Dit vraagt om flexibiliteit en zorgt voor extra druk op de planning en bij onze chauffeurs.
In uw geval redde onze chauffeur het helaas niet de route af te krijgen. U bent hierover geïnformeerd, echter niet tevreden geweest met het bericht. Helaas speelt in sommige situaties overmacht een rol. Uw container staat alsnog ingepland voor aanstaande dinsdag, zoals dat u ook telefonisch en per mail is bevestigd.
Team MKB-afval.nl

MijnPartyservice BV

Nadat wij besloten hadden, om een abonnement bij MKB-afval .nl af te sluiten voor bedrijfsafval, stond er binnen 24 uur een splinternieuwe afvalcontainer voor de deur. De data met ophaaldagen is... Nadat wij besloten hadden, om een abonnement bij MKB-afval .nl af te sluiten voor bedrijfsafval, stond er binnen 24 uur een splinternieuwe afvalcontainer voor de deur. De data met ophaaldagen is duidelijk en op de dag van ophalen, hoeven we ook helemaal niks te doen. Alles gewoon top geregeld, zonder ook maar enige vorm van onduidelijkheid of wat dan ook.

Beschrijf hier uw ervaring

Korte lijnen, duidelijk en overzichtelijk

Krassenberg's Bernedoodles

Snel geleverd en tot op heden netjes gehandeld met legen. 1x vergeten aan straat te zetten en ze hadden de container zelf gepakt. Maar goed, nog niet heel lang klant dus kunnen nog weinig zeggen... Snel geleverd en tot op heden netjes gehandeld met legen. 1x vergeten aan straat te zetten en ze hadden de container zelf gepakt. Maar goed, nog niet heel lang klant dus kunnen nog weinig zeggen over hoe de facturatie loopt. Voor alsnog lijkt dit voor de verandering NIET een agressieve partij zoals wij in het verleden vaker hebben meegemaakt met wurgcontracten en verborgen kosten. Blijkbaar is het werkelijk mogelijk om transparant te werken. Dus tot zover top! Ga zo door en we blijven nog jaren klant!

Duidelijk en transparant

Nog geen.