Offerte
Communicatie

PartTracker BV

Perfect!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Aardige mensen die het afval komen afhalen, administratie goed geregeld

Buurtwinkl Nour

H h recycling

Duidelijk antwoord als je ze wat vraagt de bezorger wie de container heeft gebracht ook heel vriendelijk en behulpzaam

Niets

Vleugels

Heel prettige en vlotte communicatie. De straat ligt open vanwege werkzaamheden en de containers worden zonder problemen op een ander punt geleegd. Wij zijn zeer tevreden. Ook duidelijk en... Heel prettige en vlotte communicatie. De straat ligt open vanwege werkzaamheden en de containers worden zonder problemen op een ander punt geleegd. Wij zijn zeer tevreden. Ook duidelijk en transparant in prijzen en een heel prettige website waar je zelf de facturen en abonnementen in kunt zien/wijzigen, een extra leging aan kunt vragen en een afvalkalander kunt downloaden.

Goede communicatie
Heldere prijzen
Goede online omgeving

Nvt

Warung Noord

Nvt

Ish Surinaamse Keuken

Als nieuwe klant, geen goed begin.

Beschrijf hier uw ervaring

contract ging 2 juni in en op 7 juni nog steeds ging container.

communicatie

Hartelijk bedankt voor de review.
Wat jammer dat u ons niet aanbeveelt.
Hartelijk bedankt voor de review.
Wat jammer dat u ons niet aanbeveelt.
Zoals bekend is bij u, is het op dit moment buitenproportioneel bedrijvig en hebben wij vertragingen gehad op de nieuwe leveringen van de rolcontainers. Dit is zeer spijtig.
Wij vinden dat elke nieuwe klant een nieuwe rolcontainer verdient. Inmiddels zijn de splinternieuwe rolcontainers bij u geleverd en vertrouwen wij op een fijne samenwerking in de toekomst.

Kremer

Niet goed

Weinig tot niets

Administratie beter op orde. Meer informeren wat het allemaal kost.

Beste,
Hartelijk bedankt voor de beoordeling.
Jammer dat u ons niet aanbeveelt.
Onze tarieven staan inzichtelijk op onze website via https://www.mkb-afval.nl/tarieven/.
Met...
Beste,
Hartelijk bedankt voor de beoordeling.
Jammer dat u ons niet aanbeveelt.

Baraka foods en drinks

Slechte service en geen komt geen afspraken na

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas na telefonische afspraken worden de containers niet netjes op de plaats neer gezet op de rem moet elke keer mijn container gaan zoeken.

Container precies terug zetten waar die staat.

Hartelijk bedankt voor de review.
Wij vinden het jammer dat u ons deze score geeft. U heeft bij uw aanmelding, in het eerste contact met ons, al aangegeven dat u wilt opzeggen als de dienstverlening hetzelfde verloopt als bij uw vorige partijen. Dat is geen fijne start.
U verwacht een bepaalde dienstverlening van ons, die wij (zoals wij vanaf het begin al hebben kenbaar gemaakt), niet waar kunnen maken. Dat is spijtig.
Het contract voor de restafvalcontainer is inmiddels beƫindigd.

Holland Kozijnen vof

Ideaal voor bedrijven met klein afval

Beschrijf hier uw ervaring

op tijd opgehaald en geleegd

neele export

Beschrijf hier uw ervaring

Goed. Niets op aan te merken!