Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Your Own Leader

Zeer tevreden. Afval wordt altijd op tijd geleegd.

Beschrijf hier uw ervaring

een X toen ik mijn afval vergeten was kwam de medewerker speciaal naar mijn bedrijf toe om te vragen of ik nog afval had.

Evers wood design (Kevin Evers)

Super fijn bedrijf, de prijzen zijn goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Elke keer zijn ze netjes geweest, de eerste keer wist ik niet hoe laat ze zouden komen, dus helaas heb ik in de vroege ochtend de eerste leging gemist.

Eventueel de ophaaltijden bij de kalender plaatsen op de website op de persoonlijke account.

Rob Krijnen

Duidelijk,snel en niet te duur

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geregeld zonder poespas en voor een redelijke prijs

Faktuur per email zou ik fijn vinden

W. van der Heijden / Tlichteraan

Uitstekend

kort en duidelijk

n.v.t.

Akkerbouwbedrijf Evenhuis

Nu drie legingen gehad. Eerste keer vergeten in te plannen door routeplanners. Tweede keer goed. Derde keer vergeten chauffeur. Dus lijkt me voorlopig ondermaats.

Mensen zijn aardig

Houd afspraak vast. De nota’s zijn wel op tijd.

Hartelijk bedankt voor de review.
Soms kan een start van een abonnement lastig zijn. Dit heeft te maken met de soms onbekende omgeving en aanbiedplaats of met contractbeheer.
Wij...
Hartelijk bedankt voor de review.
Wij vertrouwen erop dat de komende ledigingen volgens afspraak zullen verlopen.

De eTD

Snel geregeld en geen omkijken naar..

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geregeld en geen omkijken naar..

nog geen issues gehad

Strik Beats

Komen afspraken na. Duidelijke en overzichtelijke website.

Duidelijk en heldere communicatie

Akkerbouwbedrijf Evenhuis

Nu drie legingen gehad. Eerste keer vergeten door planning fout. Tweede keer goed. Derde keer vergeten door chauffeur, dus kan wel beter.

Problemen worden opgelost

Planning lijkt heel goed maar de praktijk kan wel beter. Nota’s zijn keurig op tijd?

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wij vinden het ontzettend vervelend dat het ledigen van uw rolcontainer niet geheel naar behoren verloopt. Dit is niet de dienstverlening die u van ons mag verwachten.
Wij willen u hartelijk danken voor het maken van de meldingen en hebben de planning erop aangesproken. Wij vertrouwen erop dat uw rolcontainer, in de toekomst, volgens het ledigingschema geledigd zal worden.

Vereiken zonwering

Super!!!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Na wel 10 jaar klant te zijn geweest bij v Happen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe afvalverwerker, tot mijn schrik trof ik 3 aanbieders aan voor de helft van wat ik als trouwe klant bij v... Na wel 10 jaar klant te zijn geweest bij v Happen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe afvalverwerker, tot mijn schrik trof ik 3 aanbieders aan voor de helft van wat ik als trouwe klant bij v Happen altijd betaald heb. Nog verbaasder was ik toen v Happen i.o.v. MKB de container weer kwam legen, nu verdienen er dus 2 bedrijven aan voor de helft van het geld. Dit ruikt zo naar oplichting aan de kant van v Happen, niets dan lof dus voor MKB en waardeloos van v happen containers.

ga zo door

Dagkholding en managment

Kommer en kwel

Beschrijf hier uw ervaring

Bak wordt maar niet geleegd al vier keer niet als de chauffeur te lui is om hem te pakken , en dan wel een foto uit zijn vrachtwagen maken dat ie hem niet ziet, terwijl ze hem de eerste drie keer... Bak wordt maar niet geleegd al vier keer niet als de chauffeur te lui is om hem te pakken , en dan wel een foto uit zijn vrachtwagen maken dat ie hem niet ziet, terwijl ze hem de eerste drie keer wel hebben gevonden

Gewoon de bakken ophalen

Hartelijk bedankt voor de review.
Wij vinden het vervelend dat de container niet volgens afspraak is geledigd.
Per e-mail zijn wij tot een oplossing gekomen met u, wij zijn blij...
Hartelijk bedankt voor de review.
Wij vinden het vervelend dat de container niet volgens afspraak is geledigd.
Per e-mail zijn wij tot een oplossing gekomen met u, wij zijn blij dat u als klant bij ons blijft.
Wij kijken uit naar een fijne toekomstige samenwerking.