Offerte
Communicatie

mike

Zeer en zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

heel slecht bedrijf sturen spooknota's als je ze belt kunnen ze niks doen voor want zus en zo heel apart bedrijf ze zeggen dat je 30 dagen hebt om te betalen anders komt er een blokkade nou die... heel slecht bedrijf sturen spooknota's als je ze belt kunnen ze niks doen voor want zus en zo heel apart bedrijf ze zeggen dat je 30 dagen hebt om te betalen anders komt er een blokkade nou die krijg je al als je een dag later bent met betalen en dan kan je hoog of laag springen maar niks wordt geregeld met opzeggen net zo ze zijn hun containers liever kwijt want ophalen willen ze niet terwijl je zelf bepaald of je zaken wilt doen met een ander bedrijf DUS EEN HEEL SLECHT BEDRIJF!!!!!!!

alles aan het hele bedrijf

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij begrijpen uw onvrede, echter ligt de situatie toch anders.
Beste,
Wij versturen onze facturen elke eerste van de maand. U heeft 30 dagen de tijd om een factuur te betalen. Betaalt u deze factuur niet, ontvangt u een eerste herinnering. Wij wachten een paar werkdagen en mocht de betaling dan alsnog niet zijn voldaan, ontvangt u een tweede herinnering. Na 45 dagen zonder betaling zijn wij genoodzaakt de service voor het ledigen van de rolcontainer tijdelijk stop te zetten. Deze service stop hebben wij ingesteld in de hoop onze centjes alsnog te mogen ontvangen.
Helaas hebben wij geen enkele betaling van u mogen ontvangen en zijn wij daarom genoodzaakt het dossier uit handen te geven aan een incassobureau.
Hierna heeft u ons laten weten dat u het contract wil opzeggen. Dit is niet mogelijk. Graag ontvangen wij eerst de betalingen, voordat wij weer een service voor u uitvoeren.
Wij hopen op een goede afloop.
Mvg,

Nick Hawkyard

Absolute toppers

Beschrijf hier uw ervaring

Bak vergeten aan de straat te zetten, maar dat stopte de chauffeur niet. Hij heeft aangebeld en toen ik niet aanwezig bleek is hij helemaal achterom gereden om mijn bak te zoeken. Echt klasse.... Bak vergeten aan de straat te zetten, maar dat stopte de chauffeur niet. Hij heeft aangebeld en toen ik niet aanwezig bleek is hij helemaal achterom gereden om mijn bak te zoeken. Echt klasse. Inzameling via gemeente altijd grootste problemen mee gehad dus dit is een hele verademing.

Stay awesome

Ocl

Toppiezorg

Toppie!

Beschrijf hier uw ervaring

Tot nu toe zijn wij tevreden voor de snelle en nette gang van zaknr

Nvt

Karinskoets

Nog niet erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Pas 3 maanden een contract en al de eerste keer 3 dagen buiten gestaan en elke dag moeten bellen voor hij geleegd werd. Toen gingen ze van afval ophaler veranderen 4 x moeten bellen voor de bak een... Pas 3 maanden een contract en al de eerste keer 3 dagen buiten gestaan en elke dag moeten bellen voor hij geleegd werd. Toen gingen ze van afval ophaler veranderen 4 x moeten bellen voor de bak een keer geleegd werd. weken te laat. Had een mail gekregen extra afval er gewoon bij te mogen zetten. Daarna krijg je weer een waarschuwings mail dat je bak te zwaar is.
Let op !!! Er staat ook in de kleine lettertjes dat er maar Max aantal kilo in mag .
Had nog duidelijk gevraagd voor het contract afsluiten of er geen verborgen regeltjes waren.
Benieuwd hoe het de komende tijd gaat heb helaas een 2 jaar contract.

Duidelijk en afspraken nakomen

Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Wij zien dat het begin inderdaad stroef is verlopen. Om die reden hebben wij uw abonnement omgezet naar een zeer betrouwbare partij welke altijd meldingen maakt van de ledigingen, om zo transparantie te bieden.
Het klopt dat wij met uw rolcontainer een maximum gewicht hanteren. Dit staat ook aangegeven in de algemene voorwaarden en wordt ook telefonisch of per e-mail toegelicht als daar naar gevraagd wordt.
Wij vertrouwen op een fijne toekomstige samenwerking.

123 Stitch

Slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Op woensdag om de week is altijd de dag dat onze container wordt geleegd.
Nu afgelopen woensdag niet geleegd dus.
Na telefonisch contact krijg je een mailtje terug dat door drukte ze niet...
Op woensdag om de week is altijd de dag dat onze container wordt geleegd.
Nu afgelopen woensdag niet geleegd dus.
Na telefonisch contact krijg je een mailtje terug dat door drukte ze niet de route konden afmaken woensdag en deze dus niet geleegd is.
Dan kom je toch de dag erna zou je denken??
Nee hoor we komen dan de week erop hem GRATIS legen voor u!!
Een week erna?? Gratis???
Kan geen muis meer bij momenteel maar dan moet het maar op straat gegooid worden.
Acht absurd dit wat een flut bedrijf!!

Betere service naar de klanten toe die maandelijks een behoorlijk bedrag hiervoor betalen.
Dit is echt geen service

Hartelijk bedankt voor uw review.
Wij betreuren deze situatie. Het is een ontzettend bedrijvige periode waarin, in uw geval, ook veel uitval is. Dit zorgt voor vertragingen en opschuivingen. U mag hier niet de dupe van zijn. Onze excuses hiervoor.
Wij doen er alles aan om deze situatie zo snel mogelijk opgelost te krijgen en in de toekomst te voorkomen.

VITA MAGNUS

Snelle en vlotte behandeling

WaST Almelo

Communicatie gaat goed.

Beschrijf hier uw ervaring

We staan op vrijdag op de lijst voor het legen. Voor ons is het altijd afwachten of dit binnen kantooruren gebeurd. Is het er buiten stat de container drie dagen buiten en hebben we er geen zicht... We staan op vrijdag op de lijst voor het legen. Voor ons is het altijd afwachten of dit binnen kantooruren gebeurd. Is het er buiten stat de container drie dagen buiten en hebben we er geen zicht op. Dus hier in Almelo wel een verhoogd risico. Andere dagen legen zou beter zijn.

Zie hierboven!

Hartelijk bedankt voor uw review.
Wat goed dat u aangeeft dat de ledigingsdag niet uitkomt.
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wat goed dat u aangeeft dat de ledigingsdag niet uitkomt.
Zojuist hebben wij u telefonisch gesproken en de ledigingsdag in overleg met u gewijzigd naar een andere dag die u beter uit komt.
Fijn dat wij dit voor u konden oplossen.

Diephuis

Afschuwelijk bedrijf. Vaak niet of niet op tijd ophalen. Er wordt dan altijd een extra lediging beloofd, het leeg komen maken van een lege container dus. Maar wel betalen anders leggen we... Afschuwelijk bedrijf. Vaak niet of niet op tijd ophalen. Er wordt dan altijd een extra lediging beloofd, het leeg komen maken van een lege container dus. Maar wel betalen anders leggen we onmiddellijk de service stil. En het ergste nog, let op als je ze belt met een klacht, ze zetten je in de wacht maar luisteren wel mee. Criminelen gewoon. O

Geen sterke punten.

Dit bedrijf kan beter stoppen.

Beste,
Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad.
Beste,
Wat jammer dat u deze ervaring heeft gehad.
Gezien uw historie klopt het dat uw rolcontainer vaker niet is geledigd. Dit komt vanwege achterstallige betalingen. Onze service is helder; betaalt u de facturen netjes op tijd (u heeft 45 dagen de tijd hiervoor), blijven wij uw rolcontainer ledigen. Betaalt u de facturen te laat? Dan zijn wij helaas genoodzaakt de service tijdelijk stop te zetten, in afwachting van uw betaling.
Ondanks dat er niet tijdig werd betaalt en de rolcontainer daardoor niet werd geledigd, zijn wij u toch tegemoet gekomen door kosteloos uw rolcontainer te laten ledigen. Er is u ook nog een extra compensatie aangeboden.
Daarnaast vermelden wij graag dat er absoluut niet meegeluisterd wordt als u in de wacht wordt gezet. Dit is technisch gezien niet mogelijk bij ons. Zodra u in de wacht wordt gezet, hoort u een wachttoon. Onze medewerkers horen precies dezelfde wachttoon.
Wij betreuren uw beschuldiging.
Team MKB-afval

Auto en Motorrijschool Bert vd Hoek

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

nooit de vuilnisbak aan de weg te zetten legen het altijd zelf