Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

strikwerda

MKB afval een prima bedrijf voor het afsluiten van een contract, waar je duidelijk aangeeft voor wat voor afval het gaat. Maar dan begint de ellende!
MKB Afval is een tussen schakel en geen...
MKB Afval is een tussen schakel en geen erkend afvalverwerkingsbedrijf, dus ga een contract aan met erkende afvalverwerkers.

Beschrijf hier uw ervaring

begin goed eind slecht, contract opgezegd

duidelijkheid over wie de afvalverwerker is

Beste,
hartelijk bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u ontevreden bent.
Beste,
hartelijk bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u ontevreden bent.
Wij hebben inmiddels e-mailcontact gehad en begrepen dat u ontevreden bent over uw inzamelaar. Wij hebben voorgesteld uw abonnement over te dragen naar een andere inzamelaar.
Wij hopen dat u daarmee geholpen bent.
Team MKB-afval.nl

Irene Knoppien/ Nancy’s

Snelle en goede service

Meedenken in afhaal dag

Tot nu toe tevreden en geen verbeter tips

Zephyr Services B.V.

On time and efficient

good

more specific pick up time slot

Clean Shirt Service

Doet wat het doen moet, verhogen alleen steeds het tarief nadat een meerder jarig contract met korting al is afgesloten. Niet helemaal eerlijk. Hun verhogen dan de tarieven, maar jij mag niet... Doet wat het doen moet, verhogen alleen steeds het tarief nadat een meerder jarig contract met korting al is afgesloten. Niet helemaal eerlijk. Hun verhogen dan de tarieven, maar jij mag niet opzeggen. Je bent goedkoper uit als je jaarlijks een nieuwe afval partner kiest

Beschrijf hier uw ervaring

Als het hun wat oplevert zijn ze wat makkelijker bereikbaar dan als je een vraag of klacht hebt. Kan waarschijnlijk komen doordat ze met regionale partners werken.

Eerlijke deals

Beste ondernemer,
Beste ondernemer,
Onze tarieven worden 1 x per jaar aangepast (start van het nieuwe jaar) en dit heeft als voornaamste redenen dat er allerlei kosten stijgen (loon, brandstof e.d.). U kunt u er altijd voor kiezen om een maandelijks opzegbaar abonnement af te sluiten, dan ontvangt u alleen minder korting op uw maandfactuur.
Overigens hebben wij in juli 2020 de tarieven voor de 4 wiels container nog verlaagd en is uw maandtarief op dit moment voordeliger dan destijds in 2017.
MKB-afval.nl

Ferry Ballegooij

Goed bedrijf alleen na 2 maanden ging het maandbedrag al omhoog

Ging allemaal goed

Goede afspraken over prijsverhoging

marc kramer

Nu 3 maanden 'klant'. Van de 3 ledigingen is er slechts één conform planning gegaan. Voor de 1e x en 3e x moest ik nabellen waarom die niet geleegd was, de 3e keer kreeg ik alsnog een lediging. De... Nu 3 maanden 'klant'. Van de 3 ledigingen is er slechts één conform planning gegaan. Voor de 1e x en 3e x moest ik nabellen waarom die niet geleegd was, de 3e keer kreeg ik alsnog een lediging. De eerste keer niet, ik heb hier overigens wel voor betaald. Fout ligt denk ik niet geheel bij MKB maar ook bij de afvalpartner in de regio die het afval ophaalt, maar vooralsnog niet bijster enthousiast.

Beschrijf hier uw ervaring

betere afspraken met patners maken

Beste,
hartelijk bedankt voor de review.
Wat jammer om te lezen dat uw rolcontainer één keer volgens planning is geledigd.
Volgens onze administratie is de chauffeur alle 3 de keren naar...
Beste,
hartelijk bedankt voor de review.
Volgens onze administratie is de chauffeur alle 3 de keren naar uw adres gereden.
De eerste keer was er restafval in uw rolcontainer gedeponeerd, de tweede keer is de container inderdaad geledigd en de derde keer is de chauffeur om 14:58 langs geweest en stond de container niet bereikbaar aangeboden. U bent van alle keren op de hoogte gehouden en de laatste keer is inderdaad opnieuw een chauffeur bij u langs geweest.
Wij willen benadrukken dat een papiercontainer enkel papier mag bevatten en dat de container vanaf 07:00 uur aan de openbare weg aangeboden dient te worden.
Voor vragen zijn wij bereikbaar via info@mkb-afval.nl

Burgerme Helmond

Goede service, stroef begin maar MKB doet er alles aan om alles netjes op te lossen. Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie

Wellicht direct communiceren wat de lediging locatie is.

Van Aggelen Paarden -Trainen en -Taxi

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Paar maanden geleden gestart. Super snel geregeld. Ophaaldienst werkt ook top.

Één keer vergeten container voor aan op de Dam te zetten. Werd toen niet geleegd. Mijn fout, sowieso, maar een slinger aan de deurbel had dit opgelost.

Van Aggelen Paarden -Trainen en -Taxi

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Paar maanden geleden gestart. Super snel geregeld. Ophaaldienst werkt ook top.

Bouw- & Aannemingsbedrijf van den Hazel

Op het moment dat je klant wordt is alles fantastisch maar op het moment dat er wat is wordt je niet geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Container niet geleegd, moet je zelf maar de volgende dag achter zien te komen wat de reden is, Vervolgens word er niets mee gedaan.

Veel betere service en communicatie, eventueel telefoonnummer van contactpersoon van bedrijf welke door MKB ingeschakeld wordt

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u niet het gevoel heeft geholpen te zijn. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben u een inhoudelijke e-mail gestuurd.
Met...
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Team MKB-afval.nl