Offerte
Communicatie

Demonfuzz Records

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

De dag na Pinksteren is de wagen om 8:00 langsgereden en heeft de kliko niet kunnen legen omdat hij niet buiten stond. Ons bedrijf begint om 10:00 dus is het onmogelijk om een kliko voor 8 uur... De dag na Pinksteren is de wagen om 8:00 langsgereden en heeft de kliko niet kunnen legen omdat hij niet buiten stond. Ons bedrijf begint om 10:00 dus is het onmogelijk om een kliko voor 8 uur buiten te zetten als er een officiële vrije dag aan vooraf gaat. Zelf was MKB ook gesloten op deze feestdag. Voorheen werd de kliko rond 11:00 geleegd en was er ruim voldoende tijd om de bak de dag ervoor of diezelfde dag nog buiten te kunnen zetten. Verzocht ze om de lediging op een later tijdstip te laten plaatsvinden maar er wordt gescholen achter een route planning. MKB kan vooraf ook geen tijdstip aangeven wanneer ze wel langskomen het hangt een beetje af hoe de planning is en wat er op de route ligt.
De enige oplossing die ze kunnen bieden is een extra lediging in te plannen wat extra zal moeten worden doorberekend. Heel erg flauw en onprofessioneel.

Klantvriendelijkheid en écht oplossingsgericht werken.

Wij betreuren het dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Tijden van lediging kunnen iedere week verschillen, dit heeft voornamelijk te maken met de aanvang van nieuwe adressen op de route en adressen die van de route gehaald worden.
Vandaar dat wij onze klanten verzoeken hun rolcontainer(s), volgens dienstverlening, aan te bieden aan de openbare weg tussen 7:00 – 17:00 uur. Ook om deze situaties te voorkomen.
Al met al een vervelende situatie, dat begrijpen wij. Graag komen wij in contact met u, kunt u ons wellicht een bericht sturen op info@mkb-afval.nl?
Team MKB-afval.nl

Lunchroom brasserie t tolhuisje

Goed geregeld

Altijd op tijd geledigd

Geen idee

BGverhuur

Erg slecht

Slecht

Heel makelijk afval ophalen zoals afgesproken.

Wij betreuren het dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Uit navraag bij de planning blijkt dat niet alle ledigingen van uw rolcontainer succesvol waren. De systeemnotities laten zien dat de chauffeur zowel vroeg op de ochtend als een enkele keer laat op de middag op locatie is geweest, helaas zonder rolcontainer bereikbaar aan de openbare weg. Wij verzoeken onze klanten hun rolcontainer(s) aan te bieden aan de openbare weg tussen 7:00 – 17:00 uur zodat onze chauffeurs deze gemakkelijk kunnen ledigen.
Team Afval.nl

Snellen Autorestauratie & Schadeherstel

Alles werkt prima

Beschrijf hier uw ervaring

ophalen en sturen factuur gaat prima

Avalon Your Beauty instituut voor

Top service

Echt een aanrader !

Niet

Cru de Cacao

Zeer goed, netjes en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Snel schakelen van levering en nette mail verkeer

niks zo doorgaan

Schoonmaakland

Matig

Beschrijf hier uw ervaring

De planning met de ophaaldienst komt niet overeen met de planning die wij hebben gekregen van MKB afval. Best lastig.

Graag goed afval ophaalschema

Dank voor uw review.
Dank voor uw review.
Wij betreuren het dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt. Uw ledigingskalender is bij het activeren van uw abonnement per mail aan u verstuurd, ook is de meest up to date kalender in te zien in uw persoonlijk account. Begreep dat dit eerder vandaag, na uw vraag, per mail aan u is doorgegeven.
Mocht u verdere vragen hebben dan horen wij het graag.
Team MKB-afval

Sperber

Alles verloopt soepel zover, geen klachten. We zetten hem aan de straat en hij wordt leeggemaakt op de afgesproken datums.

Zover alles nog prima.

Cornelie-Byoux, Lia Bottema

Prima bedrijf goede service nette prijs

gewoon goed

Vision Administratie en Advies