Offerte
Communicatie

Tandartspraktijk Dalí

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds kort klant. Bakken niet geleegd, niet teruggebeld over verder verloop, moest weer bellen daarvoor.

Doen waar je opdracht voor krijgt dus bakken op dezelfde dag legen.

Dank voor uw review.
Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Dank voor uw review.
Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Wij vinden het vervelend dat er 2 ledigingen, kort op elkaar, niet op de afgesproken datum zijn uitgevoerd. Hierover is contact geweest met de planning en zij geven aan afgelopen maand problemen te hebben gehad met de boordcomputer. Dit is uiteraard geen excuus voor het niet uitvoeren van de ledigingen op de afgesproken dag. Uiteraard hebben wij deze gemiste ledigingen, zoals telefonisch en per email besproken, diezelfde week nog ingehaald.
Ons excuus voor het ongemak wat u heeft ervaren.

Lichtenberg Uitvaartzorg

Na 3 maanden gebruik nog geen klachten

Eenvoudig geregeld

Een seintje per mail wanneer het afval gehaald wordt zou een verbeterpunt zijn

Beste,
Bedankt voor uw review, goed om te lezen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Beste,
Bedankt voor uw review, goed om te lezen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Wij nemen u tip mee en leggen dit neer bij de desbetreffende afdeling. Wellicht een goede tip vanuit onze kant, u kunt uw afvalkalender inladen in uw agenda op uw telefoon of computer. Hierdoor ontvangt u de meldingen op de gewenste momenten.

Hondenpension van Weersch

Prima service

Altijd netjes geleegd

Algemene Doopsgezinde Sociëteit

Wisselend

Beschrijf hier uw ervaring

Er wordt slecht gecommuniceerd wanneer er geleegd wordt en of het gelukt is. Het is meer een soort bingo. het is nu al 2 keer fout gegaan en pas 1 keer goed.

Beter communiceren als legen niet lukt. vervoerder laten aanbellen. trackersysteem dat we weten waar de vervoerder is

Beste Eddy,
Allereerst dank voor uw review.
Beste Eddy,
Allereerst dank voor uw review.
Bij aanvang van ieder abonnement ontvangt men, per mail, een afvalkalender. Hierop staan de dagen van lediging vermeld voor de rolcontainer. Bij iedere wijziging of aanvraag extra lediging wordt de meest recente afvalkalender per mail verstuurd.
Ook is er bij uw aanmelding een persoonlijk MKB-afval account aangemaakt. Middels het inloggen via de website kunt u alle zaken rondom uw MKB-afval container regelen en inzien, zo ook uw ledigingsdagen en afvalkalender.
Indien de rolcontainer niet is geledigd horen wij dit graag zo spoedig mogelijk van u zodat wij u in een passende oplossing kunnen voorzien.
Wij danken u voor uw verbeterpunten en/of tips, wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling binnen de organisatie.
Team MKB-afval.nl

Deen

Deen is zeer te spreken over mkb afval

Wij zijn uitermate tevreden met de Sevice van MKB Afval

In onze ogen geen

Van Zelst

Goed in prijs & kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Als particulier betaal je hier aan de Gemeente meer dan 50 euro per maand voor wekelijks legen van 120 liter. Voor legen moet je wel iedere week omslachtig aanmelden.
Daarnaast krijg je dan een...
Daarnaast krijg je dan een gratis groene en blauwe bak.
Je moet dan 6 prullenbakken in je keuken zetten, hebt continu maden in je groenbak en de grijze is veel te klein.
Als alternatief kun je door de buurt gaan lopen met je vuilniszak naar een ondergrondse bak met te kleine opening. Kost ook nog 1,50 per zak.

Voor paar tientjes heb ik nu 360 liter container, nog maar 1 prullenbak in de keuken en de scheiding van afval gebeurt zoals het zou moeten, bij de inzamelaar. De leuke bakkenparade die de Gemeente in m’n keuken wil kan me gestolen worden.

Vergeleken met wat de Gemeente rekent niet duur, geen vernederend gesjouw met zakken door de buurt en elke week leging op vaste dag.
Helaas krijg je van de Gemeente je geld niet terug als je geen bak meer van ze hoeft. Je hebt daar een contract voor het leven dat afvalstoffenbelasting heet.

Mensen die hier kritische recensies plaatsen zouden net zo kritisch op de overheid en hun betaalde belasting moeten zijn. Bedrijven presteren een stuk beter dan de Staat met veel minder middelen.

Als een leging vervalt door feestdagen etc schuift deze 3 dagen naar voren en komt dan erg kort op de leging daarvoor. 1 dag later zou prettiger zijn.

Plantii.nl

Hou zo vol!!!

Hou zo vol !!!

Hou zo vol!!!

Mts. van der Burght

Bedrijf met weinig begrip

Beschrijf hier uw ervaring

Ons bedrijf in juni beëindigd wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd. MKB verplicht ons de overeenkomst die tot maart 2023 loopt uit te dienen of af te kopen voor het bedrag dat... Ons bedrijf in juni beëindigd wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd. MKB verplicht ons de overeenkomst die tot maart 2023 loopt uit te dienen of af te kopen voor het bedrag dat gelijk staat aan de facturen tot die datum. Het gaat dan ook om het astronomische bedrag van 8x€19,-. Onoverkomelijk voor MKB (om daar coulant mee om te gaan) natuurlijk. Voor ons gelukkig niet maar het is mijn inziens heel erg klantonvriendelijk.

Klantenservice

Bedankt voor uw review.
U heeft een meerjarige overeenkomst met ons afgesloten, waarbij wij rekenen op inkomsten tot en met de einddatum van de overeenkomst. Indien gekozen voor een meerjarige overeenkomsten, bij welk bedrijf dan ook, dient u de contractduur vol te maken.
U heeft bij ons de optie een maandelijks opzegbare overeenkomst, een jaarovereenkomst of een meerjarige overeenkomst af te sluiten. Indien u weet dat u de meerjarige overeenkomst niet kan uitzitten wegens een tussentijdse bedrijfsbeëindiging is het raadzaam om voor een kortere duur te kiezen.

Arnoud

Container niet ophalen wel factureren

Beschrijf hier uw ervaring

Meerdere malen extra leging aangevraagd niet opgehaald wel gefactureerd!

afspraken nakomen

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Op 27 juni heeft u, via uw persoonlijk account, een extra lediging aangevraagd. Deze lediging heeft op 28 juni ingepland gestaan, helaas is uw lediging op een verkeerde route terecht gekomen, waardoor de lediging niet is uitgevoerd. Op 1 juli is de gemiste lediging alsnog ingehaald. Aan deze inhaallediging zijn, voor u, uiteraard geen kosten verbonden.
Excuses dat dit niet op de juiste manier naar u is gecommuniceerd.
Wij nemen vandaag nog telefonisch contact met u op.
Team MKB-afval.nl

Café Cambrinus

Beschrijf hier uw ervaring

We worden op de hoogte gebracht als het een dag later wordt

Ik ga er vanuit dat het op de dag zelf duidelijke wordt dat de kliko niet geleegd kan worden. Mocht dat niet zijn dan zou het fijn zijn dat een dag eerder te horen zodat we em niet voor niets aan de... Ik ga er vanuit dat het op de dag zelf duidelijke wordt dat de kliko niet geleegd kan worden. Mocht dat niet zijn dan zou het fijn zijn dat een dag eerder te horen zodat we em niet voor niets aan de straat zetten

Bedankt voor uw review.
Goed om te lezen dat u onze dienstverlening aanbeveelt.
Bedankt voor uw review.
Goed om te lezen dat u onze dienstverlening aanbeveelt.
Chauffeurs hebben helaas wel eens te maken met onvoorziene omstandigheden waardoor zij hun route niet af kunnen rijden. In uw geval was de reden van doorschuiven een chauffeur met pech aan de wagen. Hierdoor hebben wij u op de dag zelf kunnen informeren.
Onze excuses voor het ongemak.