TL

Makkelijk bestellen ‘s avonds en de volgende dag bezorgd.

Koen Hendrickx

Heel goed

Sjoert

Al jaren super tevreden

P.

Top produkten tegen een scherpe prijs en snelle en goede verzending !

Dimitriy Fissenko

Mijn ervaring met bestellen bij MisterMitch is zeer positief. Zowel het bezorgen als het retourneren en ruilen van niet-passende kleding verloopt gemakkelijk. De klantenservice is klantvriendelijk... Mijn ervaring met bestellen bij MisterMitch is zeer positief. Zowel het bezorgen als het retourneren en ruilen van niet-passende kleding verloopt gemakkelijk. De klantenservice is klantvriendelijk en biedt op maat gemaakte oplossingen, wat een zeldzame eigenschap is voor een online platform. Ik raad deze verkoper aan!

Stefan Droogmans

Zeergoed snelle levering

Geert Peeters

Gemakkelijke site om te bestellen, en zeer snelle levering.

Mister Jock(strap)

Prrima!

Anton B

Heb maar 1 artikel gekocht, maar die was dus het geld absoluut niet waard

Reactie MisterMitch:

Beste Anton,
Beste Anton,
Wij vinden het enorm jammer dat u deze slechte review heeft geschreven. Helaas heeft u geen contact op genomen hierover, waardoor wij nog geen oplossing hebben kunnen bieden.
Wij hebben zojuist u gebeld maar ook in dit gesprek stond u helaas niet open voor een oplossing en of contact met ons. Hopelijk bent u binnenkort nog bereid om tot een oplossing te komen.

Monique Schrijver