Herman Rovers

Nemen de tijd voor je. grote keuze en alles is betaalbaar.

goede service, denken mee om problemen op te lossen.

VAN DAM ART & DESIGN BV

Goede producten, snelle levering en goede serviceservice

Breed scala voor "grote" mannen

Appie Löhr

Oplossing gericht en mijn ervaringen zijn goed

Snelle levering prijs kwaliteit is goed

Ralf Bakker

Ik heb een goede ervaring met het bedrijf.

Ze hebben leuke t shirts

Boom

Goed, altijd netjes geleverd en communicatie over levertijden

Neemt contact op als er iets niet op voorraad is en heeft waar mogelijk alternatieven

Chr. Bouws

Twee artikelen besteld die volgend de website beide op voorraad en leverbaar waren. Een artikel geleverd conform bestelling, het tweede geleverd in een andere dan de bestelde kleur (die ik zelf... Twee artikelen besteld die volgend de website beide op voorraad en leverbaar waren. Een artikel geleverd conform bestelling, het tweede geleverd in een andere dan de bestelde kleur (die ik zelf nooit zou hebben gekozen) met op de paklijst vermeld:"Niet meer leverbaar in deze kleur". Als ik was gebeld met die informatie hadden we samen een keuze kunnen maken. Nu was die mogelijkheid er niet en dat is slecht!
Op de website staan dat 'terugkerende klanten' automatisch vijf euro korting krijgen. Deze korting heb ik niet gekregen.

maatvoering grote maten.

P. Jansen

Ik heb hier al vaker kleding besteld en ter plekke gekocht. De service is er perfect. Het winkelgedeelte mag wellicht qua oppervlakte een stuk groter zijn (laatste keer dat ik daar was vond ik het... Ik heb hier al vaker kleding besteld en ter plekke gekocht. De service is er perfect. Het winkelgedeelte mag wellicht qua oppervlakte een stuk groter zijn (laatste keer dat ik daar was vond ik het groter mogen zijn. Verder, zoals service en klantvriendelijkheid vind ik het een fijne zaak.

Goede bereikbaarheid, zowel via internet als ook winkelbezoek (parkeerplaatsen voor de deur). Ruime keuze, klantgericht.

John Leander

Goed en mijn bestelling is ook goed thuis hier in Curacao gekomen.

Waarom gebruiken jullie de mastercard niet meer .
Mijn zoon di woont in Nederland moest voor mij betalen deze keer.

freerk mud

Zeer goed

geweldige service en snelle levering

Erik Brugmans