Nog maar weinig besteld,maar heb toch de indruk dat het hier gaat om een betrouwbaar bedrijf.

Laatste bestelling is op tijd afgeleverd.Alles mooi verpakt.Het kledingstuk past niet,maar dit ligt niet aan jullie.Heb het terug getuurd.

RONY

TRACEREN

KON PAKKET NIET VOLGEN 2 DAGEN NA LEVERING GEEFT MEN NUMMER DOOR NA DE REVIEW KREEG IK TEGENBERICHT DAT MEN DIT HEEFT NAGEKEKEN EN DE FOUT EIGENLIJK BIJ TRACK EN TRACE LAG

Michel Seykens

Aankoop Tshirts

Marc Van Hoecke

Outstanding!

uitstekende service

Bart

Bestelling

alles werd op tijd geleverd

Temmerman Daniel

Het beste dat ik ooit kon vinden een aanrader voor alle zware mensen

Als ik ooit nog kleren koop is het bij mister big ik kon niet beter bediend worden

Eric

Prettig opgelost

Aantal maanden geleden 4 t-shirts besteld. Helaas was 1 van de shirts niet die ik besteld had. Door allerlei omstandigheden liet het wat lang op zich wachten om dit omgeruild te krijgen. Na... Aantal maanden geleden 4 t-shirts besteld. Helaas was 1 van de shirts niet die ik besteld had. Door allerlei omstandigheden liet het wat lang op zich wachten om dit omgeruild te krijgen. Na telefonisch contact is alles vlot afgehandeld. Ook dit is prettig zaken doen.

De t-shirts zijn prima en bevallen goed!

goed

Dhr. S.W.A, de Wijze

Geen idee, ik ben slecht in titels verzinnen

door me autisme was ik toch blij en gelukkig dat na opnieuw verzending van te kleine kleding, toch in goede maat kunnen leveren