Jan

Prima geleverd, maar wel met horten en stoten

Ik heb de bestelling op zondag geplaatst en direct via i-deal betaald. Gelijk maandag een mail dat ze op mijn betaling zaten te wachten, hier een mailtje aan gewaagd om te vertellen dat dit met... Ik heb de bestelling op zondag geplaatst en direct via i-deal betaald. Gelijk maandag een mail dat ze op mijn betaling zaten te wachten, hier een mailtje aan gewaagd om te vertellen dat dit met i-deal gedaan was en toen werd het bevestigd. Uiteindelijk vlot geleverd, prima, helaas waren de broeken te groot en wilde ik ze ruilen. Op de website staat dat de telefonische klantenservice van 10-21 bereikbaar is, het enige dat ik kreeg was de voicemail. Maar weer een mailtje gestuurd, maar helaas geen antwoord, bijna een week niet. Dan maar de stoute schoenen aangetrokken en naar Veldhoven gereden, de winkel was dicht maar een bijzonder vriendelijke engels sprekende jongeman hielp mij met het alsnog verkrijgen van de juiste maat. Kortom, produkten prima, levering na betaling prima, maar bereikbaarheid en info op de website erg onder de maat (we proberen uw bericht binnen 4 uur maar uiterlijk binnen 24 uur te beantwoorden, niet dus)

van hoorebeke jp

Zie niet om maar doe zo verder

Is niet de eerste keer dat ik bestel en altijd is het dik in orde.Gemakkelijk en zeer rap thuis besteld

Warner

Goede sevice

Zeer snel en goed geholpen

Geert Vannuffelen

MisterBig eindrapport .

Eerlijke mensen . Vlugge bestelling . Mensen van hun woord . Goede prijs-kwaliteits producten .

Samuel

Leuke service en grote maat kleding

Mijn eerste ervaring met MisterBig

De bestelling ging gemakkelijk, op afgesproken dag werd geleverd. Omdat één van de drie artikelen niet paste, dit terug gezonden met verzoek om een ander artikel in grotere maat hiervoor te krijgen.... De bestelling ging gemakkelijk, op afgesproken dag werd geleverd. Omdat één van de drie artikelen niet paste, dit terug gezonden met verzoek om een ander artikel in grotere maat hiervoor te krijgen. Vaak proberen te bellen, helaas constant in gesprek. Tot zaterdagochtend, toen kreeg ik iemand aan de lijn. Pakket was inmiddels geretourneerd, maar bleek nog niet binnen te zijn. Medewerker gaf aan dat mijn verzoek geen probleem was en dat ik het verschil (nieuw besteld artikel was ietsje duurder) gewoon kon overmaken. Prettig contact, alleen jammer dat nummer veel in gesprek was.

Arnold de Man

Ruime fashion keuze bij MisterBig!

Grote kleren voor een klein bedrag. Dat is MisterBig. Je hebt je bestelling snel in huis. Alles is leuk en best modieus ook. MisterBig stuurt je geen moeilijke retourpapieren mee. Of een lastige... Grote kleren voor een klein bedrag. Dat is MisterBig. Je hebt je bestelling snel in huis. Alles is leuk en best modieus ook. MisterBig stuurt je geen moeilijke retourpapieren mee. Of een lastige pakbonadministratie. Je krijgt de spullen gewoon thuisbezorgd in een handzame doos. Netjes in makkelijke, hersluitbare zakken. Zodat je eenvoudig weer kunt terugsturen wat je misschien deze keer niet neemt. Zelf heb ik dat niet hoeven doen. Want de bestelling die MisterBig mij stuurde, was meteen hardstikke goed!

goens dominique

Goede service

zeer snelle verzending. Bovendien ook producten die men besteld ,zeer goed.Aan te bevelen.

Heel goede en snele bediening

heel goed uitstekend

Van Steenbergen -Thon

Gemakkelijk, goed en snel

Ik heb al 3 jeans en een polo gekocht voor mijn zoon. Het ging vlot en goed. De polo heb ik moeten terugsturen voor een maatje minder maar het ging ook prima, zonder problemen