Mingaars

Beoordeling voorraad.

Artikelen helaas niet altijd voorhanden.

Ron

Snelle service

Ff nog een shirtje voor de vakantie bestellen snelle service binnen twee dagen in huis

Is misterbig.be gelijk aan misterbig.nl?

Mij is gevraagd misterbig.be te beoordelen. Ik heb daar nooit iets besteld. Wel bij mrbig.nl. Als dat hetzelfde bedrijf is, krijgen ze een positieve beoordeling. Goede prijs/kwaliteit verhouding.... Mij is gevraagd misterbig.be te beoordelen. Ik heb daar nooit iets besteld. Wel bij mrbig.nl. Als dat hetzelfde bedrijf is, krijgen ze een positieve beoordeling. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie dunne en vooral kange t-shirts. Ze dien wat ze beloven: de volgende dag heb je het in huis.

Super snelle service

Riem???

Had een broek besteld en daarbij werd een riem geleverd. Voor vijf sterren had die riem dan ook mogen passen. De riem was gewoon te klein. Voor de rest alles ok :-)

Het gekochte hemd was te groot en het geruilde hemd ook , er was geen sticker meer bij om terug te sturen

Deels tevreden

Heb 4 maal xl polo's besteld die minder ruim blijken te zijn dan de 4 maal xl polo van een andere firma. Eenduidigheid zou ik zeer op prijs stellen.

Qua afwikkeling van de bestelling...

Qua afwikkeling van de bestelling ben ik zeer tevreden.

Iets wat ik eerder had moeten doen

ben tevreden ga zodoor

g.masson

Niet te vreden meer.

de laatste tijd geen echte grote maten op voorraad webwinkel.
ze gaan er vanuit schijnbaar dat iedereen een auto bezit en even naar veldhoven kan rijden.
zwaar min punt.

Prima bedrijf

Goede ervaring. Word op tijd geleverd. Terug sturen geen probleem.