Van Goethem Laurence

Ik was aangenaam verrast, dat de kwaliteit van de kleding zeer goed was en heel betaalbaar.

Dat je snel je kleding heb en heel tevreden. Dank je wel en verder zou het bedrijf aanbevelen.

Verhoeven Bart

Na een eerste misverstand vreesde ik dat Mister Big weer 1 van de velen zou zijn. 1 Mailtje later weet ik wel beter. De medewerkers van Mister Big deden er alles aan om dit misverstand snel en... Na een eerste misverstand vreesde ik dat Mister Big weer 1 van de velen zou zijn. 1 Mailtje later weet ik wel beter. De medewerkers van Mister Big deden er alles aan om dit misverstand snel en professioneel op te lossen. Ondertussen is alles in orde en ik kan niet anders dan deze firma aan te raden, de klantvriendelijkheid voeren ze hoog in hun vaandel. Een ZEER tevreden klant bij.

Uitgebreide keuze, klantvriendelijke en bereidwillige medewerkers die luisteren naar de klant.

Heel goed

Op tijd geleverd

Linda peleman

Zeer goed

Snelle levering, snelle oplossing bij fout gelopen levering, snel antwoord op vragen.

Patrick Hanssens

Vlot en zeer vlugge correcte bediening

Mooie keuze in elders niet te vinden grote maten.
Juiste prijs/kwaliteit

Gilbert Ombelets

Eenvoudig te bestellen online, levering in anonieme verpakking, correcte levering.

Bij een eerder bezoek van de showroom in Nederland werden wij heel attentvol onthaald en waar nodig prompt geholpen. Puike service.

Alaerts Eric

Correcte artikelen en kwaliteit

de goede levering

Caro

Heel goede service en snelle verzending

heel vriendelijk en een duidelijke website

Luc

Snelle correcte levering

goederen geleverd zoals ze beschreven staan

Danny Denissen

Bestelling liet langer op zich wachten dan werd beschreven

heeft veel keuze in grote maten nergens zoveel keuze in verschillende grote maten goede pryzen voor goede kwaliteit