Bruno René Laura Van Sompel

Mijn eerste aankoop is perfect verlopen!
Ik ga zeker en vast naar de toekomst aankopen doen!
Ik ben blij!

Je kan je maten gemakkelijk opzoeken aan de hand van een cm.lijst!
Veel keus voor grote maten!

victor oeyen

Twee broeken besteld

de geleverde tijd is juist en de maten ook de verpakking is simpel maar goed indien er gekozen word voor terug te zenden geen geklooi met plastiek zak

Tommy Crikemans

Super bedrijf

Ruime keuze en voor mannen met maatje meer zeker een aanrader

Heb een artikel bestelt en terug gestuurd via Bpost omdat de maat niet goed was en tot nu toe nog niets gehoord van mijn artikel om te ruilen maar heb wel betaalt

Charles

Eerst keer lukte betaling niet met overschrijving nadien gedaan en duurde lang voor deze aan genomen werd pas na twee telefoons en verschillende mails .
Nu terug bestelling geplaatst en...
Nu terug bestelling geplaatst en verloop nu schijnbaar vlotter.

Het zou beter zijn moest men de site voor Belgie beter kenbaar maken want alles is gericht op Nederland .
ik wist door mijn vorige aankoop dat er een site (afdeling) bestond in Belgie maar heb ze toch moeten zoeken op google

het is positief en vlug
mijn bestelling is vlot afgehandeld

Appie Lohr

Snelle levering,goede prijs en kwaliteit.

Komt zijn afspraken goed na, makkelijk retour zenden als dat nodig is. Goede service.

Correcte afhandeling van de bestelling en kwaliteitskledij. Enig minpuntje, kon mijn korting niet online gebruiken

frank huibers

Correcte service,
kleding = value for money

Peter Eyckmans

Perfect opvolging van mijn bestelling

Met dank voor uw telefoontje in verband met mijn bestelling om er zeker van te zijn dat de bestelde items wel degelijk de juiste waren !