Bestelling grote maten joggingbroek

In eerste instantie kreeg ik wat moeilijk contact , zowel telefonisch als via e-mail. Of het kwam dat het weekend was, weet ik niet. Later heb ik toch 2x een bestelling geplaatst. Een onderdeel heb... In eerste instantie kreeg ik wat moeilijk contact , zowel telefonisch als via e-mail. Of het kwam dat het weekend was, weet ik niet. Later heb ik toch 2x een bestelling geplaatst. Een onderdeel heb ik terug moeten sturen en dit is goed afgehandeld, ook wat terugbetaling betreft. Uiteindelijk ben ik goed tevreden.

Cor van den Brand

Een uitstekende beoordeling

heel goed

Dirk de Rover

Great selection, great clothes, great service

Goede selectie van kleding, redelijke bezorging en de kleding is van goede kwaliteit

schuurmans

Aflering en bestelling

alleen te laat werd er gemeld dat het bestelde was uitverkocht en dat ik een andere keus moest maken ,ook de aflevering was wat te laat andere keer beter zeg ik dan ook maar , maar wat is... alleen te laat werd er gemeld dat het bestelde was uitverkocht en dat ik een andere keus moest maken ,ook de aflevering was wat te laat andere keer beter zeg ik dan ook maar , maar wat is afgeleverd was in een woord perfeckt

Marielle Leurink

Goede kleding voor een eerlijke prijs.

Fijn om online te kunnen winkelen voor mijn man. De te bestellen maten altijd goed zijn. Kleding zonder poespas, het mag misschien wel wat fleuriger af en toe maar ben zeer tevreden.

Tshirts

Ik had de verkeerde maat per ongeluk bezteld, maar dit is keurig geregeld door de firma. Snelle service en een fantastische kwaliteit shirts.
M.v.g. Coby Westerhof Palmbergen

de Hollander

Groot assortiment bij Mister Big.BE

Behulpzaam bij het zoeken wat ik zocht.

J.L, de Haas

Maat kleiner

lang moeten wachten voordat ik een maat kleiner kreeg tenslotte alle nog goed gekomen

Netjes op tijd geleverd

m,ender

Eindelijk een site voor mensen met een maat meer

goed hadden me broeken niet maar hebben een goed alternatief gedaan top