Uitstekend

Besteld en geleverd op tijd

In afwachting

Ik heb voor mijn man een joggingbroek besteld. De levering was vlot genoeg in huis. De broek was te groot en ik heb hem vorige week donderdag teruggestuurd met het verzoek een maat kleiner te... Ik heb voor mijn man een joggingbroek besteld. De levering was vlot genoeg in huis. De broek was te groot en ik heb hem vorige week donderdag teruggestuurd met het verzoek een maat kleiner te sturen. Ik heb nog niets ontvangen.

Weer een goede aankoop!

Een mooie keuze in grote maten, snelle en correcte levering.

Richard Krul

Een echte aanrader

Ik heb nu meerdere keren kleding besteld bij Mister Big. De service, prijs en levering is echt super. Alle bestelde kleding is van zeer goede kwaliteit en betaalbaar (zeker voor grote maten). De... Ik heb nu meerdere keren kleding besteld bij Mister Big. De service, prijs en levering is echt super. Alle bestelde kleding is van zeer goede kwaliteit en betaalbaar (zeker voor grote maten). De levering is snel en goed geregeld. Ik zou deze site en winkel zeker aanraden.

mireille pannemans

Internet aankopen zijn fun bij mister big

goede service zelfs bij terugzending, ook altijd email verkeer zodat men op de hoogte blijft... top

De beste goedkope grote maten zaak.

Alles is netjes verpakt en de pasvorm uitstekend.

PL Janssen

Goede zaak

Bestelling geplaatst, correct en op tijd afgeleverd. Ik kan niets negatiefs bedenken.

Prima verzorgd

Dennis Pugh-van Randeraat

GEWELDIG, GEWELDIG, GEWELDIG!!

Ik ben zooo blij deze website ontdekt te hebben. Het personeel is super vriendelijk, de kleding is van top kwaliteit voor een redelijke prijs.

Oenen

Kleding is heel belangrijk