Angelique Knaapen

Uiteraard was ik eerst wat sceptisch, maar mijn pad kruiste niet voor niets de kraam van Marc in Putten, ik kreeg n potje mee om te proberen, zomaar, een hele leuke geste, nu al n paar dagen asn... Uiteraard was ik eerst wat sceptisch, maar mijn pad kruiste niet voor niets de kraam van Marc in Putten, ik kreeg n potje mee om te proberen, zomaar, een hele leuke geste, nu al n paar dagen asn het smeren, ik merk echt n verbetering van de kwaliteit van mijn huid, veel zachter en egaler. Ik ga hier zeker mee door, smeert soepel en het is lekker verkoelend

Smeert goed uit, verkoelend, doet wat t beloofd

Wim

Ik gebruik nu sinds een paar weken de KP8 creme voor mijn spieren en gewrichten. Al na snel voelde ik de effecten hiervan, welke vooral voor mijn spieren een enorm goede uitwerking hebben.

Door het juiste advies en prima service, niet alleen een product maar ook een bedrijf om aan te raden!!

Prima service, duidelijke website, snelle levering en een product dat doet wat het beloofd

H. Bouw

Heel tevreden over de miracle foot cream

trekt snel in

Joyce Vondenhoff

Ik gebruik het nu een week en heb nu al profijt. door mijn allergie had ik veel last van wondjes rond de ogen door het wrijven en heb ik eczeem aan armen en handen. de huid is nu al een stuk... Ik gebruik het nu een week en heb nu al profijt. door mijn allergie had ik veel last van wondjes rond de ogen door het wrijven en heb ik eczeem aan armen en handen. de huid is nu al een stuk rustiger en voelt zeer zacht aan. De gel gebruik ik twee keer daags en de créme meerdere malen door de dag heen, zodra ik maar een droog gevoel of jeuk krijg in mijn gezicht of handen. Ook merk ik dat ik wat minder last heb van jeuk. Het is wel zeer prijzig, maar aangezien niet veel producten helpen bij mijn gevoelige huid ben ik super blij!

Werkt snel, hydrateert goed, en geschikt voor gevoelige huid

Christian Glasen

Hallo aus Deutschland!
Hallo aus Deutschland!
Ich habe diese Creme bestellt und bin Mega zufrieden. Hatte bisher immer Aloe Vera Gel für trockene oder gereizte Haut benutzt. Diese trocknet aber schnell wieder aus. Diese Schneckencreme bildet regelrecht einen spürbaren Schutzfilm auf der Haut, der aber nicht störend sondern sich richtig angenehm anfühlt!
Also ich bin total davon überzeugt!
Von mir volle Punktzahl!

Angenehm, hilft bei Verbrennungen,Sonnenbrand,Trockenheit

Susanne

Fijne produkten! Het verhaal over de produkten klopt echt! Fantastisch!👌🏼👌🏼

Waar voor mijn geld, het produkt werkt geweldig!

Piet

Prima geregeld

Op tijd geleverd.

Sitka

Product heb ik niet ontvangen. Heb ik om een nieuwe gevraagd of geld terug. Geen reactie ontvangen!

Reactie Miracle Escargot Creme:

Beste, zoals aangegeven in meerdere mails werken ook wij met mensen, en mensen maken eenmaal fouten. De koerierdienst heeft een fout gemaakt tijdens de verzending en deze zeer snel en correct... Beste, zoals aangegeven in meerdere mails werken ook wij met mensen, en mensen maken eenmaal fouten. De koerierdienst heeft een fout gemaakt tijdens de verzending en deze zeer snel en correct opgelost en het pakket mooi afgeleverd. Wij hebben ook aangegeven dat indien het pakket toch niet zou aankomen na 3 werkdagen wij onmiddellijk een nieuw pakket verzonden.
Wij wensen u alvast veel plezier met de producten.
QSL

T.

Miracle Escargot

bezorgen duurt 3 a 5 werkdagen is het thuisbezorgd.

J.Koster

Super !