Bente

Snelle levering van het product, goed verpakt.

Goede communicatie via de mail wanneer het pakket verzonden wordt

Bert

Zeer goed, met goede producten

Goede communicatie, korting achteraf supersnel geregeld

pietje

Gewoon goed

Goede morgen

WB

Het bedrijf zelf communiceert uitstekend. Toen bij DHL (weer eens een keer) de levering niet soepel verliep werden we keurig op de hoogte gehouden.

Communicatie

Trees

Bestelling goed en snel verwerkt en bezorgd.

Snelheid

Martin

Super tevreden

snelle verzending + cadeautje

emma van wauwe

Heb het product leren kennen op een beurs de verkoper kwam mij zeer overtuigrnd over en heeft me overhaald om het produckt te proberen wat ik ook gedaan heb.

ik gebruik vooral de miracle creme en het produckt voor de spieren met goed resultaat. De bestelling ging zeer vlot ook dank zij de zeer duidelijke website betaling en levering was na een dag thuis... ik gebruik vooral de miracle creme en het produckt voor de spieren met goed resultaat. De bestelling ging zeer vlot ook dank zij de zeer duidelijke website betaling en levering was na een dag thuis afgeleverd.

Dendoen

Snelle correcte levering en alles goed ingepakt

Wilsje

Zeer goed.

Grote tube. Crème smeert fijn uit. De huid wordt optimaal gevoed. Geen last meer van acne of rode vlekjes. Zeer tevreden. De huid lijkt in balans en mooi egaal. Ik raad de crème iedereen aan. Goede... Grote tube. Crème smeert fijn uit. De huid wordt optimaal gevoed. Geen last meer van acne of rode vlekjes. Zeer tevreden. De huid lijkt in balans en mooi egaal. Ik raad de crème iedereen aan. Goede prijs kwaliteit.

Particulier

Ik koop nu voor de eerste keer aan, vorige aankoop was op de kwekerij zelf. Ben tevreden over de service

Goed product - goede website - vlotte service