Lars

Ik vind het product erg fijn werken voor een gedeelte van mijn huid. Helaas is het geen wondermiddel voor mijn huid en psoriasis en zal ik het hiervoor dan ook niet meer kopen. Met verkeerde... Ik vind het product erg fijn werken voor een gedeelte van mijn huid. Helaas is het geen wondermiddel voor mijn huid en psoriasis en zal ik het hiervoor dan ook niet meer kopen. Met verkeerde verwachtingen (komt denk ik door het woord miracle ;)) het product in gebruik genomen.

Het is fijn spul dat mijn gezicht goed hersteld.

EKA Graus

Correcte snelle levering

Fantastisch exantheem is na enkele dagen bijna geheel verdwenen.Levering met cadeautje, handcrème leuk.Een van mijn vriendinnen heeft ook creme besteld.

op markt in noordwijk 22 augustus 2021

Geweldige uitleg in noordwijk op markt

is inderdaad een fijne creme. en smeert goed met een goede werking
bedankt dacht eerst daar trappen wij weer in .maar is een goed product

Christine

Perfect in orde.p

Zowel het bestellen als verzending verliepen volgens plan.

devoldere kathleen

Prima samenwerking

goede opvolging en snelle levering

A

Zeer tevreden

goede duidelijke website, hele goede en snelle communicatie, professioneel en vakkundig. Snelle verzending, welke gevolgd kan worden, kortom zeer tevreden over dit bedrijf.

F.Marcelis

Wij zijn er heel tevreden met dit bedrijf

goede uitleg en klantenservice

RayJay Acheampong

Uitstekend

Levering

Corrie stuijvenberg

Heel goed,bestelde het eerst met mijn zus en nu voor het eerst zelfis goed bevallen

Snelle levering.goede kwaliteit crème,gebruik het al jaren.nog bedankt voor het cadeautje erbij.wordt gewaardeerd.

DS

Wat een wondermiddel. Absolute aanrader! Vanuit het oosten naar Dappermarkt geweest om een complete set te kopen. Geen spijt van!

Trekt goed in, je huid wordt super zacht. Lachrimpels trekken weg. Helpt direct tegen hoofdpijn en vermoeide spieren. De huis van de voeten worden zacht.