de Boer

Fijne ervaring

Goede prijs. Klantvriendelijk.

Andreas Janzen

Sehr gut und schneller Versand nach Deutschland👍

Ich bin bestens zufrieden ,habe neurodermitis und wollte erst nicht glauben das es helfen könnte…
Ich bin begeistert und nutze es nun regelmäßig und würde dieses Produkt jederzeit weiter empfehlen👍

Annika H.

Einfach nur empfehlenswert 👍👍👍

🌟🌟🌟🌟🌟

Diny

Was opde markt in Barneveld zie ik een lieve meneer zitten met de miracle crème zij mijn man heeft last van opgezwollen voeten zegt hij moet je dit proberen heb het gekocht zagen naar een paar... Was opde markt in Barneveld zie ik een lieve meneer zitten met de miracle crème zij mijn man heeft last van opgezwollen voeten zegt hij moet je dit proberen heb het gekocht zagen naar een paar dagen een super resultaat hij heeft er nu geen last meer van helpt dus echt super hartelijk dank meneer van de markt super goed de crème en massage gel voeten crème ook super goed ik beveel het iedereen aan lieve groetjes uit gemert

Helpt echt super gel en creme

Theo

Uitstekende gel die echt werkt

Goed advies en redelijke prijzen

Jonkman

Miracle kp8gel gebruikt van onze buren op de camping
Miracle kp8gel gebruikt van onze buren op de camping
Ik kon het trapje de caravan in alleen inlopen met een stap erbij nu na een aantal keer gebruik loop ik in één keer het trapje op de caravan in

Op de markt een mooie aanbieding gekregen. Ook heb ik eerst het bedrijf gemaild wanneer ze in de buurt stonden van mijn vakantie adres ik kreeg vrij snel reactie terug zodat ik zelf de potten kon... Op de markt een mooie aanbieding gekregen. Ook heb ik eerst het bedrijf gemaild wanneer ze in de buurt stonden van mijn vakantie adres ik kreeg vrij snel reactie terug zodat ik zelf de potten kon halen

Marion Uguccioni

Hallo aus dem Ruhrgebiet, wir benutzen die Creme als Alleskönner bei gereizten und trockenen Hautstellen oder auch einfach als tägliche Pflege zum "Auffrischen"

Das beste ist, die Creme zieht schnell ein und wirkt quasi sofort. Mein Mann arbeitet den ganzen Tag draussen und hat viel Probleme mit trockener Haut, bzw. ist extremen Wetterbedingungen... Das beste ist, die Creme zieht schnell ein und wirkt quasi sofort. Mein Mann arbeitet den ganzen Tag draussen und hat viel Probleme mit trockener Haut, bzw. ist extremen Wetterbedingungen ausgesetzt. Die Creme ist der beste Schutz dagegen ohne zu fetten oder zu glänzen. Eine für alles. Kann ich sehr empfehlen

Angelique Knaapen

Uiteraard was ik eerst wat sceptisch, maar mijn pad kruiste niet voor niets de kraam van Marc in Putten, ik kreeg n potje mee om te proberen, zomaar, een hele leuke geste, nu al n paar dagen asn... Uiteraard was ik eerst wat sceptisch, maar mijn pad kruiste niet voor niets de kraam van Marc in Putten, ik kreeg n potje mee om te proberen, zomaar, een hele leuke geste, nu al n paar dagen asn het smeren, ik merk echt n verbetering van de kwaliteit van mijn huid, veel zachter en egaler. Ik ga hier zeker mee door, smeert soepel en het is lekker verkoelend

Smeert goed uit, verkoelend, doet wat t beloofd

Wim

Ik gebruik nu sinds een paar weken de KP8 creme voor mijn spieren en gewrichten. Al na snel voelde ik de effecten hiervan, welke vooral voor mijn spieren een enorm goede uitwerking hebben.

Door het juiste advies en prima service, niet alleen een product maar ook een bedrijf om aan te raden!!

Prima service, duidelijke website, snelle levering en een product dat doet wat het beloofd

H. Bouw

Heel tevreden over de miracle foot cream

trekt snel in