Gebruiksvriendelijkheid
Informatieverstrekking

Kapsalon Prinsheerlijk

Verwarrend.

Vriendelijkheid

Transparanter zijn in aanbieding, hoewel dit ook bij de energieleverancier kan liggen. Uiteindelijke contract is duurder dan de gesloten deal bij minder.nl . Heel apart.

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat we elkaar nog gesproken hebben en dat het nu duidelijk is. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat het vervelend is als uw maandbedrag hoger uitvalt dan dat... Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat we elkaar nog gesproken hebben en dat het nu duidelijk is. Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat het vervelend is als uw maandbedrag hoger uitvalt dan dat u verwacht had. Nieuwe Stroom is een fullflex product waarbij u afgerekend wordt op basis van de actuele marktprijs met een vaste opslag. De prijzen die wij vermelden zijn de verwachtte gemiddelde maandprijzen over 12 maanden. Dit is geen garantie. Bij Nieuwe Stroom betaald u de daadwerkelijke marktprijs. Deze is de afgelopen maanden in deze turbulente markt hoger uitgevallen vandaar een hoger voorschotbedrag.
Onze accountmanager heeft u dit in het gesprek toegelicht. Mocht u nog vragen hebben dan weet u ons te vinden :)

LH Boers namens Cote d'Ivoire HO

Uitstekend

kennis van zaken.

o

David

Goed, goede en duidelijke service

Geduldig en vriendelijk met alle vrageb

Eigenlijk geen, heel tevreden

J.L. van de Graaf Accountants B.V.

Proactieve advisering, vriendelijk en behulpzaam Gewoon heel prettig

Begripvol, behulpzaam en luisteren naar de client

gewoon zo door gaan

Joana Rosa

Ja

goede vergelijking

Zonder slimme meter werkt het niet, wordt nergens gemeld.

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Wij waren verbaasd over uw review omdat u aangeeft dat u u niet kunt aanmelden zonder slimme meter. Vandaar dat wij u hebben proberen te bellen maar konden u helaas... Hartelijk dank voor uw review. Wij waren verbaasd over uw review omdat u aangeeft dat u u niet kunt aanmelden zonder slimme meter. Vandaar dat wij u hebben proberen te bellen maar konden u helaas niet bereiken.
Het is gewoon mogelijk om u aan te melden bij Nieuwe Stroom wanneer u geen slimme meter heeft. Zij vragen dan twee tot drie keer per jaar de meterstand op. Vervolgens wordt er op basis van een netbeheerdersprofiel afgerekend. Als u periodiek (bijvoorbeeld eens per maand) de meterstanden aan Nieuwe Stroom doorgeeft dan kunnen zij bij het opmaken van de jaarafrekening de verbruiken op nauwkeuriger verdelen op basis van het netbeheerdersprofiel. Mocht u nog vragen hebben dan weet u ons te vinden. :-)

Halcyon BV

Prima; goede kwaliteit en snelheid

Deskundig / Klantvriendelijk / Communicatie / Snelheid van werken en beantwoorden van vragen

Ga zo door

Super

Ik vind prima zo

De Vries

Top

Lijkt voor de kant te gaan