A.S.T. Timmerwerk

Mani Bouwmachines is the perfect place to get our tools quickly and with a personable and professional service, 10/10 service!

Professioneel, deskundig en vriendelijk

None

A.F. Moonen

Ik moest een Milwaukee packout mounting plate hebben. Deze is (was toen) nergens te vinden op geen enkele andere website. Maar Milwaukeemani zou hem op voorraad hebben.

Besteld en twee...

Besteld en twee dagen later inderdaad binnen. TOP !!!

Eerlijk bij voorraad

Sommige producten zijn erg duur tegen over andere websites

Van Den Bosch dakbedekkingen

Word netjes geholpen

Nee

Tim

Zeer positief. Je wordt erg goed en persoonlijk geholpen

Milwaukeemani is erg servicegericht, je wordt hier nog behandeld als klant en ze denken met je mee, wat helaas niet meer vanzelfsprekend is tegenwoordig.

Alleen de bezorging via DHL beviel slecht, maar ik heb begrepen dat bezorgen met een andere dienst ook een optie is.

JPL Bouwbedrijf & Daktechniek

Top geregeld! Goede communicatie.

Communicatie

NVT

J. van Dijken

Een mooie M12 schroefmachine aangeschaft.
De bestelling snel ontvangen en snelle en juiste communicatie. Ik koop hier zeker gereedschap!
Super tevreden!

Roland Jansen

Goede service, goede productkennis en goed bereikbaar.
Er wordt snel op mail etc gereageerd.

Hebben verstand van wat er verkocht wordt.

Prijs?

Robert Jan

Uitstekend.
Uitstekend.
Ik had een machine gekocht bij een andere online firma. Deze had hem zo waardeloos verpakt dat er het een en ander was afgebroken. Probeer dat maar eens te bewijzen en is ook niet gelukt. Gelukkig had Mani Bouwmachines de onderdelen om hem te repareren. Klant vriendelijk als ze zijn belde de medewerker mij even op of de aangevraagde onderdelen de juiste waren. Dit om misverstanden te voorkomen. En dit is pas service. Meedenken met je klant. Daar word ik gelukkig van.
De rest van de reviews kan ik alleen maar beamen. Snelle levering, Goed verpakt, mail of belletje over de status, enz…….

klant vriendelijkheid, Meedenken, blijven informeren over de status.

Geen. Top.

Lesierse

Zeer positief! zeer goed en vriendelijk te woord gestaan door medewerker Romeo. heeft mee gedacht. binnen een werkdag de bestelling geleverd netjes en vooral volgens afspraak. ik zou zeker hier... Zeer positief! zeer goed en vriendelijk te woord gestaan door medewerker Romeo. heeft mee gedacht. binnen een werkdag de bestelling geleverd netjes en vooral volgens afspraak. ik zou zeker hier weer bestellen.

klantvriendelijkheid, medewerkers die ook op een zaterdag morgen goed gehumeurd zijn ?

zorg ervoor dat Romeo in dienst blijft. top verkoper!

Gouders

Positief

heldere site met duidelijke info, top inleveringssnelheid!

continueer de huidige klantvriendelijkheid