19270 beoordelingen

19270 Reviews

Hoffmann

Eine tolle Auswahl an Lampen, aber die Suchmaschine auf der Webseite könnte noch verbessert werden. Um ein Artikel schneller und genauer zu finden.

Nico

Lange levertijd als het artikel niet op voorraad is, bijna 2 maand moeten wachten. Reactie op mailtjes duurt lang telefoon slecht bereikbaar. Ik zou dit bedrijf alleen aanbevelen door de lage... Lange levertijd als het artikel niet op voorraad is, bijna 2 maand moeten wachten. Reactie op mailtjes duurt lang telefoon slecht bereikbaar. Ik zou dit bedrijf alleen aanbevelen door de lage prijzen. Als je iets wilt bestellen en het niet op voorraad is moet je heel veel geduld hebben.

Reactie MiLightwinkel:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback bij de feedback Company.
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback bij de feedback Company.
Allereerst onze excuses voor het feit dat u een dermate vervelende ervaring hebt gehad. Vanwege grote drukte en de huidige situatie rond het COVID-19 virus, is het mogelijk niet gelukt om de snelle service te bieden die onze klanten van ons gewend zijn. Bij ons staan kwaliteit, klantgerichtheid en service hoog in het vaandel.
Het is voor ons zeer belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en de kwaliteit op waarde schatten. We betreuren dan ook uw slechte ervaring ten zeerste.
Bedankt voor uw geduld

John Joosten

Beetje slecht geregelde communicatie late reacties niet zakelijk ! Nu geef je gratis verzenden terwijl je iets wat vergeten is te bestellen niet gratis na stuurt pff

Reactie MiLightwinkel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.

Hans

Alles Super gerne wieder.

montage bedreijf

Correcte levering en afhandeling

Stefano

Vasta scelta, prodotti di ottima fattura, prezzo molto competitivo e sedizione rapida.

W.H.

Prompt geliefert

R.de T

Snelle levering, alles goed verpakt

wellux

Zeer vlugge service

Andeweg Bouwtechniek

Levering was compleet en op tijd.