Miky.nl

Miky.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Miky.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3453
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Miky.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 3453 ervaringen.

Onze excuses.
Het is na het pinksterweekend op dit moment erg druk bij op het callcenter, maar wij helpen u graag verder. U kunt ons e-mailen op info@miky.nl of later nog eens proberen te bellen. U zou nu wel snel iemand aan de lijn moeten krijgen als u belt.

vriendelijke groet,
Miky klantenservice

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Geprobeerd te bellen met miky, 20 minuten in de wacht gestaan en van begin af aan op positie nummer 2. zo lopen de tefeloonkoster er wel in, en nog geen antwoord op mijn vraag.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ben flink bedrogen door Miky met een Sim only abonnement. Heb deze besteld en het moment dat ik bestelde stond er bij dat er geen activatiekosten zijn. Echter moet ik die wel betalen. Dit is nog niet alles, ik heb een abonnement voor €18 besteld inclusief btw en ineens staat er in het contract een veel hoger bedrag! Dit is bedrog! Medewerkers op aangesproken maar die stoppen hun hoofd letterlijk in het zand en beroepen op dat er altijd prijswijzigingen kunnen plaatsvinden?????? Dit terwijl het gesprek telefonisch is opgenomen en hun medewerker in ieder geval heeft gezegd dat het niet meer dan €18 wordt en hoogstens de activatiekosten wel in rekening gebracht zouden kunnen worden.
Schaam jullie Miky dat jullie niet met een oplossing komen!!!!!!

Geen.

zantvoord
zantvoord

Tips en verbeterpunten voor Miky

Gegevens over de Vodafone sim only is niet up to date actie is al enige tijd afgelopen

Nog niet.

Voldoende (6/10)

Tips en verbeterpunten voor Miky

Het aantal berichten mag wel iets minder.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.

Fijn om te horen dat de informatie die wij geven up-to-date is. Wij informeren onze klanten graag. Wellicht iets te vaak als wij kijken naar de verbeterpunten die u ons gaf.
Wij zullen nog contact met u opnemen om na te gaan welke berichten u precies teveel vindt zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Tessa
Miky Klantenservice

Score voor Miky.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Informatie is up to date.

Weet niet

Zou het niet weten.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel uitgebreide en goed beveiligde service via site en koerier.

Jeannette
Jeannette

Goed (8/10)
Score voor Miky.nl:4/5

Ben te vredden.

Onvoldoende (4/10)

Tips en verbeterpunten voor Miky

Duidelijk maken dat ongebruikte belminuten niet meekunnen naar de volgende maand en ze ook niet op te sparen zijn voor vakantie gebruik.

Goedendag mevrouw,

Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.

Wat vervelend dat u niet op de hoogte was dat bij een abonnement de belminuten een maand geldig zijn. U krijgt elke maand weer nieuwe bundels. Wij streven naar tevreden klanten en vinden het vervelend dat u dat niet bent. Wij zullen daarom contact met u opnemen om te kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Tessa
Miky Klantenservice

Score voor Miky.nl:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Geen bel te goed meer kopen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede afhandeling en communicatie.

Bedrijfsinformatie

Miky gaat voor de beste aanbiedingen waarmee je veel geld bespaart. Dat doen we in samenwerking met T-Mobile en Ben voor mobiele telefonie, vanwege het betrouwbare T-Mobile netwerk. Voor de beste energie aanbiedingen werken we samen met E.ON, een van de grootste energieleveranciers van Nederland.
Adres
Saturnusstraat 60 - 54