Jansen

Slecht retour beleid, app. returnista waardeloos, je wordt gedwongen om de retourticket te printen en maattabel klopt niet.

Nee

Patrick

Duidelijke site, beschrijving van de t-shirts klopt precies bestelling snel in huis

Duidelijkheid en snelheid, goede communicatie met de joant

Hi Patrick,
Wat fijn dat productomschrijving en levering u bevalt. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!

Michael Pasaribu

Fantastisch. Ik kan ophouden met zoeken. Dit zijn voor mij de beste shirts.

Lekker iets langer, beetje stretch en goede dikke kwaliteit.

Hi Michael,
Wat fijn om u review te lezen. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent met onze T-shits. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!
Groet, Puck van Mijn...
Hi Michael,

Ivan Rudde

Snelle levering en correct

J.W. Mutsaers

Vlotte levering

Duidelijk over product

Hi meneer Mutsaers,
Wat fijn dat onze levering en productomschrijving u bevalt. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!

A.J.O. Geene

Fantastisch product!

Milieu bewust, geen plastic.

Hi meneer/mevrouw Geen,
Hi meneer/mevrouw Geen,
Wat fijn dat onze onze producten u bevalt. Wij vinden het erg belangrijk om duurzaam te zijn en blijven. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!

C Galen

Heldere website snelle bezorging goede prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

Hi meneer/mevrouw Galen,
Wat fijn dat onze prijs/kwaliteitverhouding en bezorging u bevalt. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!

Mark

Matig tot slechte ervaring. Maat valt veel te klein uit bij schouders, terwi jkl ik een normale maat heb. Retourkosten zijn te hoog

Overzichtelijke site. Keurige levering

Dorine van Thiel

Via social media gevonden en een kleine bestelling gedaan om te af ien of het iets was

Goede prijs/kwaliteit verhouding van de producten en een snelle levering

Gerard

Vlot verstuurd en prima shirts

afhandeling