F Casteleins

To t shirts

J.H. van Dulm

"Goed spul"
T-Shirts blijven goed en ben dus tevreden

Kwaliteit en comfort

N. L.

Kwalitatief hoogstaand, ik koop nergens anders meer sokken en tshirts. De onderbroeken gaan niet strak zitten en de t shirts blijven op hun plek en lang goed in de was.

Kwaliteit, duurzaamheid

Ilse

Snelle nette service. Dankjewel voor t versturen. Mijn eerste bestelling, maar ontzettend blij met de kwaliteit. Ze zitten als gegoten, zowel de hempjes als de shirts.

Fijn materiaal.

Peter

Prima webshop met goede kwaliteitsproducten.

Shirtjes blijven prima ook na vaak gewassen te zijn

Reiny

Goede snelle service.

Perfecte lange T-shirt. Blijven in goede staat ...ook na veelvuldig dragen en wassen.

Hi Reiny,
Hi Reiny,
Wat fijn dat de lengte van onze T-shirts u bevalt. Ook de tevredenheid na veelvuldig wassen vinden bij belangrijk. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!

Rob Kooten

Vlotte levering

Goede uitleg en omschrijving van het product

Hi Rob,
Wat fijn dat onze levering en productomschrijving u bevalt. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!

SV

Prima service

Snel

Hi meneer Verheijen,
Wat fijn dat onze service u bevalt. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!

Maurits Van den Berg

Heel goed T-shirt. Blijft ook langer goed.

Klanten service als er iets misgaat

C Manders

Goede kwaliteit

Dragen super

Hi meneer/mevrouw Manders,
Wat fijn dat de kwaliteit van onze T-shirts u bevalt. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!