Missi

Snelle levering en ik ben absoluut niet teleurgesteld in het product. Ja, er zijn betere kwaliteiten denkbaar, maar voor deze prijs is het een goede verhouding. Ik heb deze shirts gekocht voor mijn... Snelle levering en ik ben absoluut niet teleurgesteld in het product. Ja, er zijn betere kwaliteiten denkbaar, maar voor deze prijs is het een goede verhouding. Ik heb deze shirts gekocht voor mijn vriend die ze onder een trui of overhemd draagt. Hij is tevreden en weet niet hoeveel (of hoe weinig :) ) ze hebben gekost.
Prima shirts voor een prima prijs.

Prima shirts voor een prima prijs.

d.gunther-mohr

Snel besteld en snel in huis. Ook de kwaliteit en de lengte zijn boven verwachting. Als ik weer t-shirts nodig heb weet ik ze te vinden..

Lucien

Jammer dat bedrijf Mijn WitteTshirts heet maar niet witte shirts levert. Integendeel, gelig.

Gerhard

6 pack epics aangeschaft en in 1 woord : FANTASTISCH ! Perfecte pasvorm, heerlijke kwaliteit en mooi lang. Mijn advies: aarzel geen moment en bestel ook deze shirts, als je heerlijke kwaliteit wilt... 6 pack epics aangeschaft en in 1 woord : FANTASTISCH ! Perfecte pasvorm, heerlijke kwaliteit en mooi lang. Mijn advies: aarzel geen moment en bestel ook deze shirts, als je heerlijke kwaliteit wilt voor een normale prijs

down 2 earth: ze zeggen wat ze doen, en ze doen wat ze zeggen

Antoinetta Arts

Prima levering, niks op aan te merken echter.......de kwaliteit van de t-shirts viel ons erg tegen.

Johan

Ze zitten als gegoten mooi van vorm.

vlotte levering

Nou ja n t-shirt voor onder je overhemd hoeft geen merkje te hebben.. Ze zitten m'n man heel mooi, goed aansluitend, fijn niet te dik materiaal en n nette kraag. Helenmaal oké dus..

De T-shirts vallen heel ruim (minimaal 1 maat te groot) ruilen gong vlekkeloos.

Peter van Galen

Dit bedrijf is ronduit te zot voor woorden. Leveren slechte producten en als je reclameert moet je zelf de kosten daarvoor betalen. Ook als de klacht gaat over de ronduit lachwekkende kwaliteit.... Dit bedrijf is ronduit te zot voor woorden. Leveren slechte producten en als je reclameert moet je zelf de kosten daarvoor betalen. Ook als de klacht gaat over de ronduit lachwekkende kwaliteit. Niets kopen hier

Zeer slechte klantenservice die ondanks een groot aantal gebreken blijft beweren dat ze een goed product hebben geleverd

Peter van Galen

Proefpakket rond en V-hals. Per type andere maatvoering. Extra lang is onzin want juist het zogenaamde extra lange shirt is het korts van de drie verschillende uitvoeringen.
Een T-shirt ronde...
Een T-shirt ronde hals is aan binnenzijde afgewerkt met zwart afwerkband. Schijnt door zodat boord er grauw uit ziet.
Niet alles shirt zijn echt wit. Er zijn shirts waarvan het nu al lijkt of ze vergeeld zijn.

Deze heb ik gezien mijn bovenstaande commentaar niet kunnen ontdekken