K. den Herder

2-pack Episch besteld en positief verrast door de kwaliteit! Erg mooie stof en een goede pasvorm, dus heb nog wat na besteld. Daarnaast waren ze binnen 24u binnen. Al met al erg tevreden.

Kwaliteit

Margriet Sistermans

Hele goede service,bij de bestelling via de website kwam ik op de een of andere manier in een loup terecht.
Na een belletje is meteen de hele bestelling per mail geregeld met een link om te betalen.
Snelle verzending en stevig verpakt.

De pasvorm is en blijft goed, geen wijde mouwen die je onder een overhemd ziet bobbelen.
Eindelijk de goede lengte,zowel voor als rugzijde,de naden blijven goed en de zomen blijven zitten..Ze krimpen niet,ze blijven wit en slijten vrijwel niet.
Ik was en droog ze met een kreuk herstel programma op 40 graden ,ze kunnen dan zo de kast in

Bert van der Wielen

Heb - 2 proefshirts "rond prominent" maat L - besteld. Deze werden snel in een goed en net verpakt pakket bezorgd. Prettig draagbare stof echter, de hals is iets te ruim!

Heb tel. contact opgenomen en aangegeven dat de hals van maat L iets te groot is. Prettig gesprek gehad waarin mij een alternatief merk werd aangeraden!

Berthil

Goede shirts, zelfs in overleg is het mogelijk om een sixpack te laten bestaan uit verschillende shirts.

Helaas ging er de eerste keer iets mis bij de koerier, maar na één belletje de shirts de volgende dag in huis.

Goede klantenservice en in overleg veel mogelijk.

bert van dam

Hele fijne t shirts zeer goede kwaliteit ( had de beste uitvoering genomen) snel verstuurd en keurig geleverd!

uitmuntende kwaliteit shirts

Bram

Een tijdje terug een eerste bestelling gedaan. Helaas ging er iets mis bij de koerierdienst.
Maar niet getreurd... Dankzij de vlotte klantendienst van MijnWitteTshirts werd dit probleem snel verholpen. Zonder aarzelen stuurden ze een nieuw pakket. Topservice! En de T-shirts zijn al even goed!

Goede klantendienst.

Joris

T-shirt rond prominent besteld en eindelijk het perfecte witte shirt gevonden. Het zit lekker, blijft goed in de was en is gewoon goede kwaliteit.
Ik heb er gelijk nog 6 besteld.

Top service, en prima levering

Harry

Helaas niet geslaagd en slechte service. Slim fit was erg wijd helaas. Bij een knul van 18-19 jr, 1,83 lang, met een sportief lijf slobberen de shirts om zijn lijf. De reactie was: wij schrijven... Helaas niet geslaagd en slechte service. Slim fit was erg wijd helaas. Bij een knul van 18-19 jr, 1,83 lang, met een sportief lijf slobberen de shirts om zijn lijf. De reactie was: wij schrijven duidelijk dat de shirts niet voor kinderen zijn. Dank. En dan moet je voor zo'n knul kindershirts bestellen? Balen, want je moet ook nog zelf de retourkosten voor je rekening nemen. Helaas, zo nu en dan heb je een slechte ervaring met een -naar later blijkt niet al te professioneel- internetbedrijfje.

Rafaella

Wat ‘n toppers! Pas 6 weken na levering maakten we de verpakking open en kwamen we erachter dat ik S i.p.v. L had besteld. Een mailtje was genoeg, ik kon ze gewoon omruilen! Superservice!9

Service is top

Allard

Volgende T-Shirt besteld:
T-SHIRT V-HALS PROMINENT

Volgende T-Shirt besteld:
T-SHIRT V-HALS PROMINENT

Prima shirt, langer dan gebruikelijke shirts als je koopt bij GStar bijv. De extra diepe V-Hals is heel diep vind ik. Beetje spierballen kan geen kwaad voor strakke aansluiting op de armen. Sluit beter als shirts van Suitable, HEMA etc.

Sterke prijs-kwaliteit