Prima service. Zelfs na telef.sluitingstijd werd er contact opgenomen.

afspraak is afspraak

Alleen maar opbouwend bedoeld:
Alleen maar opbouwend bedoeld:
Ik was getriggerd door de leuke site en goede prijzen. Daarom als 'test' een 2-pack besteld op 03-04 in de avond. Op 05-04 kreeg ik een melding dat het door mij bestelde 6-pack niet voorradig was en dat door een systeemfout mijn order er toch door heen was gekomen. Eigenlijk had ik dat de volgende dag (en niet twee dagen later) willen horen. En het is natuurlijk slordig dat er dan opeens gesproken wordt over een 6-pack, terwijl ik een 2-pack had besteld.
In de mail werd wel keurig een termijn van 14 dagen genoemd voor de vertraging. Een week later kreeg ik al een bevestiging van de verzending (sneller dan verwacht, hulde!).
De shirts zijn van mooie kwaliteit. Ik draag normaal gesproken altijd shirts van Girav. Deze vind ik prettiger aangezien de shirts net iets langer zijn, de stof wat dunner en de kraag sluit hoger. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.
Ik ga niet switchen van merk, maar dat is puur op persoonlijke voorkeuren. De kwaliteit van de shirts is dik in orde.

Zie boven

Nel Minderhoud

Dit was de eerste keer maar goed bevallen

Nog niet van toepassing

Witte T-shirts gekocht

Mooie kwaliteit

Antoine jacobs

Verkeerd geleverde shirts netjes opgelost, vriendelijk te woord gestaan, nette shirts nette en snelle levering

Eenvoudig

Qua service was alles helemaal in orde. Qua kwaliteit van de shirts had ik iets meer gehoopt. Ik vind ze vooral te groot voor een maat M en qua kleur had ik ze liever iets witter en van fijner... Qua service was alles helemaal in orde. Qua kwaliteit van de shirts had ik iets meer gehoopt. Ik vind ze vooral te groot voor een maat M en qua kleur had ik ze liever iets witter en van fijner materiaal gezien.

Duidelijke website en service was zoals op de site.

Olaf Penne

Toevallig met Google tegengekomen
Beetje anoniem en onpersoonlijk

Snel

Chris Van der Plasse

Goed, adequaat, snel, zonder poespas

customer service prima

Koen