Prima spul en levering

Snel geleverd en zitten prima
Goede toelichting op site

JCFM HAGEN

No nonsense

Prima T-shirts! Prijs/kwaliteit uitstekend.

Goed!

Prima service, snel en accuraat!

H.linde

Goede shirts maar de V snit is te diep ,het zou geweldig zijn als die wat minder is ,je kunt ze niet in de winter onder een mooie V hals trui.Wat tegenwoordig erg in is .De ronde hals van de shirts... Goede shirts maar de V snit is te diep ,het zou geweldig zijn als die wat minder is ,je kunt ze niet in de winter onder een mooie V hals trui.Wat tegenwoordig erg in is .De ronde hals van de shirts kan ik niet over oordelen omdat ik die niet draag .

Klaas veenstra

Klaas

Snelle levering. Geen verzendkosten. Keurig verpakt. Proefpakket besteld. Jammer dat er op de t- shirts andere namen stonden dan in de bestelling. Het was even uitzoeken Goede kwaliteit. Ik ga... Snelle levering. Geen verzendkosten. Keurig verpakt. Proefpakket besteld. Jammer dat er op de t- shirts andere namen stonden dan in de bestelling. Het was even uitzoeken Goede kwaliteit. Ik ga zeker weer een bestelling doen

Recreatiepark Klarenbeek

Top shirts

Snelle levering en verder geen poespas. Prima shirts super prijs.

Evaluatie

goeie service maar uitleg kan beter op de site

Albert

Zo hoort een site er uit te zien!

De site zorgde ervoor dat ik bleef lezen en uiteindelijk een proefpakket kocht! Geen idioot gezeur over de linksom gedraaide, net voor zonsopgang geplukte katoen, maar gewoon informatief. En niet te... De site zorgde ervoor dat ik bleef lezen en uiteindelijk een proefpakket kocht! Geen idioot gezeur over de linksom gedraaide, net voor zonsopgang geplukte katoen, maar gewoon informatief. En niet te vergeten vol humor. Iets wat je op de meeste sites mist! Een aanrader, ik ga in ieder geval vandaag nog twee pakketten bestellen!

Sander

Vieze shirts

Proefpakket met t-shirts besteld snel ontvangen maar de kwaliteit van aflevering is slecht. 1 T-shirt was verpakt de andere twee zaten los in de zak en waren allebei vies. Alsof ze op de grond... Proefpakket met t-shirts besteld snel ontvangen maar de kwaliteit van aflevering is slecht. 1 T-shirt was verpakt de andere twee zaten los in de zak en waren allebei vies. Alsof ze op de grond hebben gelegen en er nog even iemand op heeft gestaan.

Paul

Mooie T-shirts

Overzichtelijke website; snelle levering! Gekozen voor de Episch V hals. Mooie kwalitatieve T-shirts met geweldige pasvorm. De 5e ster is te verdienen wanneer de shirts ook goed blijven in de was.