Laurens

Snelle levering en goede kwaliteit.

Makkelijk bestellen
Goede pasvorm
Fijne kwaliteit

r. speek

Goede kwaliteit , snelle levering . Zitten als gegoten .

zie boven

Bram

Prima T-shits voor onder trui en blouse, zitten lekker en voelen degelijke en snelle levering!

Eric van der List

Simpel, no-nonsense en prima verkoop. Je hebt de keuze uit 3 soorten sgirts, alle verkrijgbaar in v-hals of ronde hals. Kwestie van bestellen, betalen en klaar. Niks geen nieuwsbrieven of andere... Simpel, no-nonsense en prima verkoop. Je hebt de keuze uit 3 soorten sgirts, alle verkrijgbaar in v-hals of ronde hals. Kwestie van bestellen, betalen en klaar. Niks geen nieuwsbrieven of andere shit, ideaal dus.

Prima T shirts en redelijk snel geleverd.

Richard Karsmakers

Professioneel geleverd en verpakt, T-shirts zijn van uitstekende kwaliteit, de prijs maakt het verschil. Ik koop voortaan nergens anders nog witte T-shirts.

Goedkoper dan de concurrentie voor kwalitatief goede T-shirts.

Werner

Top!

altijd merk t-shirt gehad, maar deze zijn top! Zelfs gewassen en zit nog steeds goed.
Het klopt wat deze mensen zeggen; "Of je nu een merk shirt draagt of die van ons, op den duur worden ze toch wel geel onder de oksels en moet je ook nieuwe kopen... Nu heb je er 6 voor relatief weinig geld.
Veel plezier Werner

Ziet er goed uit

Snel geleverd en ze zitten goed en ook de kwaliteit is Top

Egbert

Proefpakket getest

Proefpakket 2XL getest.
Proefpakket 2XL getest.
Voor mijn lange magere lijf zijn de "Prima" shirts als bungalow tenten. Dus wees gewaarschuwd. De "prominent" lijken prima maar alleen voor niet te lange personen. De "Episch" zijn prima alhoewel wat te dik en warm voor de zomer.
Of ze een beetje milieuvriendelijk worden geproduceerd is niet bekend maar bij ontvangst was de chemische geur niet te harden. Eerst dus even wassen!

Gemak

Snel besteld, hoef het huis niet uit en t-shirts zijn van goede kwaliteit...