w van doorn

Witte t-shirts

Makkelijk uit te zoeken. gemakkelijk te bestellen.
Levering was prima. zeer mooie t-shirts.
Alleen jammer dat je het pakketje niet kan volgen duurde 1 dag langer dan aangegeven.

An

Proef pakket

Goed idee om een proefpakket samen te stellen! Prima shirts en snelle levering.

Bartol

Een hele goeie service.

Goede kwaliteit - maar niet spotgoedkoop.

Vooral de duurste shirts zijn van behoorlijke kwaliteit. Wel een beetje dik en 'stretchy', verwacht geen soepel vallend t-shirt. Afwerking voelt degelijk. Maatvoering is accuraat weergegeven op de... Vooral de duurste shirts zijn van behoorlijke kwaliteit. Wel een beetje dik en 'stretchy', verwacht geen soepel vallend t-shirt. Afwerking voelt degelijk. Maatvoering is accuraat weergegeven op de website. Let wel dat de duurste variant niet bepaald spotgoedkoop is. Er zijn andere aanbieders van extra lange shirts die net iets meer kosten en eerlijk gezegd ook net iets prettiger stof leveren. Maar prijs/kwaliteit lijken goed in balans.
Ik miste wel track&trace op de bestelling, niet omdat de levering niet goed ging (die ging prima) maar wel om een idee te hebben wanneer de shirts zouden komen.

Witter dan wit

Martijn

Slechte prijs kwaliteit

leuk omschreven op de website echter shirts zijn heel dun en kwalitatief niet sterk, shirts als alan red/ fruit of the loom hebben dan nog een betere prijs/kwaliteit...
er wordt mij gevraagd...
er wordt mij gevraagd of ik feedback wil geven dus bij deze, sorry leuker kan ik t niet maken

Gewoon goed

Wat ze beloven doen ze ook

Roel

Proefpakket T-shirt Rond Episch

Proefpakket snel ontvangen en eindelijk de goede t-shirts gevonden, hele mooie shirts van goede kwaliteit en lekker lang. Gelijk maar 6 besteld!

Prima witte T-shirts

Levering goede kwaliteit en snel.
Prima!

Prima spul en levering

Snel geleverd en zitten prima
Goede toelichting op site