Bor

Uitstekende ervaring met bestellen bij deze winkel! Direct na bestellen ontving ik een bevestiging per mail en een paar uur later kreeg ik al bevestiging van verzending. De volgende dag vond ik het... Uitstekende ervaring met bestellen bij deze winkel! Direct na bestellen ontving ik een bevestiging per mail en een paar uur later kreeg ik al bevestiging van verzending. De volgende dag vond ik het testpakket al in mijn brievenbus (deze moet wel groot genoeg zijn uiteraard).

MijnWitteTshirts doet wat het belooft, PRIMA shirts voor een schappelijke prijs.

Snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Dennis van den Noort

Geweldig, eindelijk normale shirtjes voor weinig! Niet van die shirts waar je jezelf een bifi in waant, maar goed passende shirts. Nu maar hopen dat er geen kinderarbeid aan te pas is gekomen, want... Geweldig, eindelijk normale shirtjes voor weinig! Niet van die shirts waar je jezelf een bifi in waant, maar goed passende shirts. Nu maar hopen dat er geen kinderarbeid aan te pas is gekomen, want kan eigenlijk niet voor dat geld. Maar dat weet ik bij WE Fashion ook niet zeker. Lang leve deze website!

Goede kwaliteit en lage prijs, goede levering en website

Jaco

Super t shirts! Ik heb de T shirt rond Episch extra lang gekocht en ze blijven super mooi in de was 60 graden en in de droger! Geen scheeftrekkende shirts na wassen. Extra lang is ook erg prettig.... Super t shirts! Ik heb de T shirt rond Episch extra lang gekocht en ze blijven super mooi in de was 60 graden en in de droger! Geen scheeftrekkende shirts na wassen. Extra lang is ook erg prettig. Kortom, mijn volgende bestelling is weer hier! Echt een aanrader!

Ga zo door!! Voor kwaliteit blijft men terug komen!! Ook de reviews hebben mij over de streep getrokken om mijn eerste bestelling te plaatsen. Geen spijt van!

Snel en makkelijk kunnen bestellen en daardoor snel in huis. Zeer tevreden over de shirts. Kwaliteit kan altijd beter, maar voor deze prijs helemaal goed!

Vertellen gewoon waar het op staat. Niets meer of minder. Precies zoals het hoort

Verzending binnen Nederland is gratis. Moet uw bestelling worden bezorgd buiten de grenzen van ons vaderland, dan wordt het – beloofd – erg prijzig.

Wat moet je in deze tijd met zoiets...

Wat moet je in deze tijd met zoiets ???

Bosscher

Snelle reactie op vragen en levering. Kwaliteits shirts, zeer tevreden.
Goed bezig

Jacqueline

Super kwaliteit en perfecte service.
Zowel levering en contact.

Produkt,kwaliteit en vakkundige mensen

Dick

Snelle en een goede levering. Heldere uitleg op de site en mogelijkheid voor proefpakket. Snelle communicatie

Het proefpakket helpt om een goede keuze te maken. Voor elk budget een keus de beter is als de standaard shirts, maar wel beter geprijsd dan de dure merken.

Roel

Top! Leuke en duidelijke site, goed proces en goede shirts....

Betrouwbaar en snel