Julia

Gisteren middag een bestelling gedaan en meteen de volgende ochtend om half 11 al binnen. Helemaal top!

Goede kwaliteit shirts en snelle levering

Piet

SLECHTE COMMUNICATIE
SLECHTE COMMUNICATIE
Er staat voor 15:30 besteld morgen binnen, ik had het 2 april besteld en het is nu al 8 april en ik heb nog steeds niks gehoord!!? Het is dat ik er net achter kwam was het bijna al vergeten ik ga ze meteen bellen.

Ron Duijn

Snelle service en goed shirts, ik heb er eerst 1 op proef gekocht, daarna al mijn oude shirts weggegooid en allemaal nieuwe gekocht! Top bedrijf, #supportlocals

Snelle service, heldere communicatie, mooi product

Niks te klagen.

Vincent

Slechte kwaliteit shirts

Jan Luijks

Proefshirt prima bevallen, 6 stuks erachteraan besteld.

snelheid, kwaliteit

Leon

Niet best, 20-10 besteld, nu 11-11 nog niets en ook geen reactie op de mail

Reactie MijnWitteTshirts:

Beste Leon, naar aanleiding van uw review hebben we meteen contact met u opgenomen. Vervelend genoeg bleek het pakket al die tijd bij de buren te liggen. GLS heeft daar destijds geen contact met u... Beste Leon, naar aanleiding van uw review hebben we meteen contact met u opgenomen. Vervelend genoeg bleek het pakket al die tijd bij de buren te liggen. GLS heeft daar destijds geen contact met u of ons over opgenomen, hierdoor kwam het ons pas ter oren na deze review. Gelukkig heeft u alsnog uw T-shirts in ontvangst mogen nemen. Het is een goed leermoment voor ons geweest. Desalniettemin onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Doet wat het belooft, goede t-shirts tegen een goede prijs, met een super correcte levering.

Na een half jaar een reminder dat je t-shirts mogelijk niet meer fris zijn en dat klopt gewoon !
Druk op de link en direct weer nieuwe besteld, dus altijd frisse t-thirts
Goed bezig !!

Goede snelle no-nonsense service. Na deze goede ervaring direct 2e set van 6 stuks besteld.

Service en bereikbaarheid

Jaimy Tetelepta

Ervaring is goed en service is vrij simpel. Tshirt na 1 keer wassen gaat de kwaliteit wel sterk achteruit. Dus ik twijfel of ik nog een keer ga bestellen